בקשת מידע | בעיות נוקיה 235 לא כשר ונקנה בארץ.
-
אפשר להעביר את כל האנשי קשר למכשיר החדש
נכנסים במכשיר החדש!!!!
מכבים את הבלוטוס
נכנסים לאנשי קשר: הגדרות: סנכרון אנדרואיד וכו'
מדליקים את הבלוטוס ומתחברים למכשיר הישן ובתוך דקותיים הכל מסונכרן@נ-נח-3 כתב בבקשת מידע | בעיות נוקיה 235 לא כשר ונקנה בארץ.:
אפשר להעביר את כל האנשי קשר למכשיר החדש
נכנסים במכשיר החדש!!!!
מכבים את הבלוטוס
נכנסים לאנשי קשר: הגדרות: סנכרון אנדרואיד וכו'
מדליקים את הבלוטוס ומתחברים למכשיר הישן ובתוך דקותיים הכל מסונכרןזה מעביר את אנשי הקשר למכשיר אנדואיד או למכשיר נוקיה 235 אחר?
-
בעיות נוקיה 235 לא כשר ונקנה בארץ.
האם בעיות בנוקיה 235 לא כשר שנקנה בארץ כמו:- מקשים.
- העברת כל אנשי קשר בבלוטות.
א. האם זה קשור ליבואן שעובד עם אייבורי?
ב. או שזה קשור לתוכנה או לעידכון תוכנה?@shmulik88
1 מקשים זו בעיה נפוצה במכשיר הזה. נ''ל שאצל כולם זה ככה
2 סנכרון אנש''ק באנדרואיד זה שמעביר את כל האנש''ק של האנדרואיד אליך.
האם אתה מעוניין להעביר אליך אנש''ק, או אל מכשיר אחר- ממך? -
@shmulik88
1 מקשים זו בעיה נפוצה במכשיר הזה. נ''ל שאצל כולם זה ככה
2 סנכרון אנש''ק באנדרואיד זה שמעביר את כל האנש''ק של האנדרואיד אליך.
האם אתה מעוניין להעביר אליך אנש''ק, או אל מכשיר אחר- ממך?@טשיקאוור-ניוז כתב בבקשת מידע | בעיות נוקיה 235 לא כשר ונקנה בארץ.:
@shmulik88
1 מקשים זו בעיה נפוצה במכשיר הזה. נ''ל שאצל כולם זה ככה
2 סנכרון אנש''ק באנדרואיד זה שמעביר את כל האנש''ק של האנדרואיד אליך.
האם אתה מעוניין להעביר אליך אנש''ק, או אל מכשיר אחר- ממך?אני רוצה להעביר את אנשי הקשר מנוקיה 235 (מכשיר 1) לנוקיה 235 אחר(מכשיר 2).
עם שיתוף בבלוטות עוברים בערך איזה 10 מספרי טלפון וזהו !!!!
גרסת תוכנה מכשיר 1
11.00.17.00
גרסת תוכנה מכשיר2
10.00.17.03 -
@טשיקאוור-ניוז כתב בבקשת מידע | בעיות נוקיה 235 לא כשר ונקנה בארץ.:
@shmulik88
1 מקשים זו בעיה נפוצה במכשיר הזה. נ''ל שאצל כולם זה ככה
2 סנכרון אנש''ק באנדרואיד זה שמעביר את כל האנש''ק של האנדרואיד אליך.
האם אתה מעוניין להעביר אליך אנש''ק, או אל מכשיר אחר- ממך?אני רוצה להעביר את אנשי הקשר מנוקיה 235 (מכשיר 1) לנוקיה 235 אחר(מכשיר 2).
עם שיתוף בבלוטות עוברים בערך איזה 10 מספרי טלפון וזהו !!!!
גרסת תוכנה מכשיר 1
11.00.17.00
גרסת תוכנה מכשיר2
10.00.17.03@shmulik88
אם אתה עדיין צריך עזרה, וגם אם לא-שיהיה לתועלת כולם.
עושים גיבוי בהגדרות, נכנסים לקבצים, בתיקייה בייקאפ יש קובץ גיבוי מעתיקים למכשיר השני, נכנסים להגדרות ועושים שחזור גיבוי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות