דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. בקשת מידע | בעיות נוקיה 235 לא כשר ונקנה בארץ.

בקשת מידע | בעיות נוקיה 235 לא כשר ונקנה בארץ.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
6 פוסטים 3 כותבים 1.5k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S מנותק
    S מנותק
    shmulik88
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    בעיות נוקיה 235 לא כשר ונקנה בארץ.
    האם בעיות בנוקיה 235 לא כשר שנקנה בארץ כמו:

    1. מקשים.
    2. העברת כל אנשי קשר בבלוטות.

    א. האם זה קשור ליבואן שעובד עם אייבורי?
    ב. או שזה קשור לתוכנה או לעידכון תוכנה?

    ט תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נ מנותק
      נ מנותק
      נ נח 3
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      אפשר להעביר את כל האנשי קשר למכשיר החדש
      נכנסים במכשיר החדש!!!!
      מכבים את הבלוטוס
      נכנסים לאנשי קשר: הגדרות: סנכרון אנדרואיד וכו'
      מדליקים את הבלוטוס ומתחברים למכשיר הישן ובתוך דקותיים הכל מסונכרן

      S תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נ נ נח 3

        אפשר להעביר את כל האנשי קשר למכשיר החדש
        נכנסים במכשיר החדש!!!!
        מכבים את הבלוטוס
        נכנסים לאנשי קשר: הגדרות: סנכרון אנדרואיד וכו'
        מדליקים את הבלוטוס ומתחברים למכשיר הישן ובתוך דקותיים הכל מסונכרן

        S מנותק
        S מנותק
        shmulik88
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @נ-נח-3 כתב בבקשת מידע | בעיות נוקיה 235 לא כשר ונקנה בארץ.:

        אפשר להעביר את כל האנשי קשר למכשיר החדש
        נכנסים במכשיר החדש!!!!
        מכבים את הבלוטוס
        נכנסים לאנשי קשר: הגדרות: סנכרון אנדרואיד וכו'
        מדליקים את הבלוטוס ומתחברים למכשיר הישן ובתוך דקותיים הכל מסונכרן

        זה מעביר את אנשי הקשר למכשיר אנדואיד או למכשיר נוקיה 235 אחר?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • S shmulik88

          בעיות נוקיה 235 לא כשר ונקנה בארץ.
          האם בעיות בנוקיה 235 לא כשר שנקנה בארץ כמו:

          1. מקשים.
          2. העברת כל אנשי קשר בבלוטות.

          א. האם זה קשור ליבואן שעובד עם אייבורי?
          ב. או שזה קשור לתוכנה או לעידכון תוכנה?

          ט מנותק
          ט מנותק
          טשיקאוור ניוז
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @shmulik88
          1 מקשים זו בעיה נפוצה במכשיר הזה. נ''ל שאצל כולם זה ככה
          2 סנכרון אנש''ק באנדרואיד זה שמעביר את כל האנש''ק של האנדרואיד אליך.
          האם אתה מעוניין להעביר אליך אנש''ק, או אל מכשיר אחר- ממך?

          S תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ט טשיקאוור ניוז

            @shmulik88
            1 מקשים זו בעיה נפוצה במכשיר הזה. נ''ל שאצל כולם זה ככה
            2 סנכרון אנש''ק באנדרואיד זה שמעביר את כל האנש''ק של האנדרואיד אליך.
            האם אתה מעוניין להעביר אליך אנש''ק, או אל מכשיר אחר- ממך?

            S מנותק
            S מנותק
            shmulik88
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @טשיקאוור-ניוז כתב בבקשת מידע | בעיות נוקיה 235 לא כשר ונקנה בארץ.:

            @shmulik88
            1 מקשים זו בעיה נפוצה במכשיר הזה. נ''ל שאצל כולם זה ככה
            2 סנכרון אנש''ק באנדרואיד זה שמעביר את כל האנש''ק של האנדרואיד אליך.
            האם אתה מעוניין להעביר אליך אנש''ק, או אל מכשיר אחר- ממך?

            אני רוצה להעביר את אנשי הקשר מנוקיה 235 (מכשיר 1) לנוקיה 235 אחר(מכשיר 2).
            עם שיתוף בבלוטות עוברים בערך איזה 10 מספרי טלפון וזהו !!!!
            גרסת תוכנה מכשיר 1
            11.00.17.00
            גרסת תוכנה מכשיר2
            10.00.17.03

            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • S shmulik88

              @טשיקאוור-ניוז כתב בבקשת מידע | בעיות נוקיה 235 לא כשר ונקנה בארץ.:

              @shmulik88
              1 מקשים זו בעיה נפוצה במכשיר הזה. נ''ל שאצל כולם זה ככה
              2 סנכרון אנש''ק באנדרואיד זה שמעביר את כל האנש''ק של האנדרואיד אליך.
              האם אתה מעוניין להעביר אליך אנש''ק, או אל מכשיר אחר- ממך?

              אני רוצה להעביר את אנשי הקשר מנוקיה 235 (מכשיר 1) לנוקיה 235 אחר(מכשיר 2).
              עם שיתוף בבלוטות עוברים בערך איזה 10 מספרי טלפון וזהו !!!!
              גרסת תוכנה מכשיר 1
              11.00.17.00
              גרסת תוכנה מכשיר2
              10.00.17.03

              ט מנותק
              ט מנותק
              טשיקאוור ניוז
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @shmulik88
              אם אתה עדיין צריך עזרה, וגם אם לא-שיהיה לתועלת כולם.
              עושים גיבוי בהגדרות, נכנסים לקבצים, בתיקייה בייקאפ יש קובץ גיבוי מעתיקים למכשיר השני, נכנסים להגדרות ועושים שחזור גיבוי.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1

              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

              הרשמה התחברות

              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • חוקי הפורום
              • פופולרי
              • לא נפתר
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • צור קשר