דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...

בקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
116 פוסטים 7 כותבים 6.7k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • R RearmostPant23

    @רק-אנדרו טוב זה אומר שהצריבה לא התחילה, יכול להיות לכך כמה סיבות דבר ראשון התקנתה את הדרייברים הנכונים?

    ר מנותק
    ר מנותק
    רק אנדרו
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #49

    @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:

    כך כמה סיבות דבר ראשון התקנתה את הדרייברים הנכונים?

    0

    לפני שעתיים

    נראה לי מאיפה אני ידע מה מתאים?

    R תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ר רק אנדרו

      @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:

      כך כמה סיבות דבר ראשון התקנתה את הדרייברים הנכונים?

      0

      לפני שעתיים

      נראה לי מאיפה אני ידע מה מתאים?

      R מנותק
      R מנותק
      RearmostPant23
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #50

      @רק-אנדרו מה שהביא למה באתי במדריך צריך להתאים

      ר 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • R RearmostPant23

        @רק-אנדרו מה שהביא למה באתי במדריך צריך להתאים

        ר מנותק
        ר מנותק
        רק אנדרו
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #51

        @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:

        @רק-אנדרו מה שהביא למה באתי במדריך צריך להתאים

        כן התקנתי את השלישי ככה רשום שם לא?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • R RearmostPant23

          @רק-אנדרו מה שהביא למה באתי במדריך צריך להתאים

          ר מנותק
          ר מנותק
          רק אנדרו
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #52

          @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:

          @רק-אנדרו מה שהביא למה באתי במדריך צריך להתאים

          זה התייקיה של הדריברים איזה אחד מהם להתקין?
          1def4212-05b1-4825-bc73-34bcaf2ec41c-image.png

          R תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ר רק אנדרו

            @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:

            @רק-אנדרו מה שהביא למה באתי במדריך צריך להתאים

            זה התייקיה של הדריברים איזה אחד מהם להתקין?
            1def4212-05b1-4825-bc73-34bcaf2ec41c-image.png

            R מנותק
            R מנותק
            RearmostPant23
            כתב נערך לאחרונה על ידי RearmostPant23
            #53

            @רק-אנדרו 1. אם לא הייתה לך שגיעה בהתקנה אז זה בסדר.
            2. הפעלת את המחשב מחדש אחרי ההתקנה?

            ר תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • R RearmostPant23

              @רק-אנדרו 1. אם לא הייתה לך שגיעה בהתקנה אז זה בסדר.
              2. הפעלת את המחשב מחדש אחרי ההתקנה?

              ר מנותק
              ר מנותק
              רק אנדרו
              כתב נערך לאחרונה על ידי רק אנדרו
              #54

              @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:

              @רק-אנדרו 1. אם לא הייתה לך שגיע בהתקנה אז זה בסדר.

              1. הפעלת את המחשב מחדש אחרי ההתקנה?

              לא

              R תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ר רק אנדרו

                @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:

                @רק-אנדרו 1. אם לא הייתה לך שגיע בהתקנה אז זה בסדר.

                1. הפעלת את המחשב מחדש אחרי ההתקנה?

                לא

                R מנותק
                R מנותק
                RearmostPant23
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #55

                @רק-אנדרו אז תנסה ותעדכן אותי אם זה עזר

                ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • R RearmostPant23

                  @רק-אנדרו אז תנסה ותעדכן אותי אם זה עזר

                  ר מנותק
                  ר מנותק
                  רק אנדרו
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #56

                  @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:

                  @רק-אנדרו אז תנסה ותעדכן אותי אם זה עזר

                  להפעיל מחדש עכשיו תמחשב ואז לעשות הכל מהתחלה?

                  R תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ר רק אנדרו

                    @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:

                    @רק-אנדרו אז תנסה ותעדכן אותי אם זה עזר

                    להפעיל מחדש עכשיו תמחשב ואז לעשות הכל מהתחלה?

                    R מנותק
                    R מנותק
                    RearmostPant23
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #57

                    @רק-אנדרו כן

                    ר 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • R RearmostPant23

                      @רק-אנדרו כן

                      ר מנותק
                      ר מנותק
                      רק אנדרו
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #58

                      @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:

                      @רק-אנדרו כן

                      סבבה אני עכשיו מיד יפעיל. תודה רבה!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • R RearmostPant23

                        @רק-אנדרו כן

                        ר מנותק
                        ר מנותק
                        רק אנדרו
                        כתב נערך לאחרונה על ידי רק אנדרו
                        #59

                        @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:

                        @רק-אנדרו כן

                        הפעלתי מחדש וזה עדין לא מתחיל לצרוב.... מה עושים???

                        R תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ר רק אנדרו התייחס לנושא זה
                        • ר רק אנדרו

                          @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:

                          @רק-אנדרו כן

                          הפעלתי מחדש וזה עדין לא מתחיל לצרוב.... מה עושים???

                          R מנותק
                          R מנותק
                          RearmostPant23
                          כתב נערך לאחרונה על ידי RearmostPant23
                          #60

                          @רק-אנדרו תנסה ללכת במחשב להגדרות >עדכונים>הגדרות מתקדמות>עדכונים אופציונליים, ותעדכן את כל העדכונים שאתה רואה. תעדכן איך מתקדם

                          תודה ל @שניאור-שמח התותח על הפתרון הזה

                          שניאור שמחש ר 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • R RearmostPant23

                            @רק-אנדרו תנסה ללכת במחשב להגדרות >עדכונים>הגדרות מתקדמות>עדכונים אופציונליים, ותעדכן את כל העדכונים שאתה רואה. תעדכן איך מתקדם

                            תודה ל @שניאור-שמח התותח על הפתרון הזה

                            שניאור שמחש מחובר
                            שניאור שמחש מחובר
                            שניאור שמח
                            צוות פיקוח מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #61

                            @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:

                            @רק-אנדרו תנסה ללכת במחשב להגדרות >עדכונים>הגדרות מתקדמות>עדכונים אופציונליים, ותעדכן את כל העדכונים שאתה רואה

                            קרדיט😉

                            "אם לא תנסה, איך תדע?"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • R RearmostPant23

                              @רק-אנדרו תנסה ללכת במחשב להגדרות >עדכונים>הגדרות מתקדמות>עדכונים אופציונליים, ותעדכן את כל העדכונים שאתה רואה. תעדכן איך מתקדם

                              תודה ל @שניאור-שמח התותח על הפתרון הזה

                              ר מנותק
                              ר מנותק
                              רק אנדרו
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #62

                              @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:

                              @רק-אנדרו תנסה ללכת במחשב להגדרות >עדכונים>הגדרות מתקדמות>עדכונים אופציונליים, ותעדכן את כל העדכונים שאתה רואה

                              תודה ל @שניאור-שמח התותח על הפתרון הזה

                              אתה מתכוון לזה?
                              f7feb4ba-3882-4297-8122-5188dea0b8ed-image.png

                              R תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ר רק אנדרו

                                @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:

                                @רק-אנדרו תנסה ללכת במחשב להגדרות >עדכונים>הגדרות מתקדמות>עדכונים אופציונליים, ותעדכן את כל העדכונים שאתה רואה

                                תודה ל @שניאור-שמח התותח על הפתרון הזה

                                אתה מתכוון לזה?
                                f7feb4ba-3882-4297-8122-5188dea0b8ed-image.png

                                R מנותק
                                R מנותק
                                RearmostPant23
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #63

                                @רק-אנדרו תלחץ על אפשרות מתקדמים

                                ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • R RearmostPant23

                                  @רק-אנדרו תלחץ על אפשרות מתקדמים

                                  ר מנותק
                                  ר מנותק
                                  רק אנדרו
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #64

                                  @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:

                                  @רק-אנדרו תלחץ על אפשרות מתקדמים

                                  לחצתי מה הלאה?

                                  R תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ר רק אנדרו

                                    @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:

                                    @רק-אנדרו תלחץ על אפשרות מתקדמים

                                    לחצתי מה הלאה?

                                    R מנותק
                                    R מנותק
                                    RearmostPant23
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #65

                                    @רק-אנדרו תעדכן שם הכל

                                    ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • R RearmostPant23

                                      @רק-אנדרו תעדכן שם הכל

                                      ר מנותק
                                      ר מנותק
                                      רק אנדרו
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #66

                                      @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:

                                      @רק-אנדרו תעדכן שם הכל

                                      זה?
                                      3bae7796-20f5-420e-98db-9c56811f330d-image.png

                                      R שניאור שמחש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ר רק אנדרו

                                        @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:

                                        @רק-אנדרו תעדכן שם הכל

                                        זה?
                                        3bae7796-20f5-420e-98db-9c56811f330d-image.png

                                        R מנותק
                                        R מנותק
                                        RearmostPant23
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי RearmostPant23
                                        #67

                                        @שניאור-שמח העניין שאני לא זוכר טוב אז אם תוכל לעזור שנייה
                                        אגם המחשב אצלי ברוסית

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ר רק אנדרו

                                          @RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:

                                          @רק-אנדרו תעדכן שם הכל

                                          זה?
                                          3bae7796-20f5-420e-98db-9c56811f330d-image.png

                                          שניאור שמחש מחובר
                                          שניאור שמחש מחובר
                                          שניאור שמח
                                          צוות פיקוח מדריכים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי שניאור שמח
                                          #68

                                          @רק-אנדרו תעשה חיפוש בהגדרות עדכונים אופציונליים׳
                                          זה נראה שיש לך ווינדוס 10 ששם זה שונה

                                          "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                          ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר