בקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...
-
@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:
@רק-אנדרו מופיע לך למתה פס כזה שמראה על התקדמות הצריבה?
זה מה אני רואה

@רק-אנדרו טוב זה אומר שהצריבה לא התחילה, יכול להיות לכך כמה סיבות דבר ראשון התקנתה את הדרייברים הנכונים?
-
@רק-אנדרו טוב זה אומר שהצריבה לא התחילה, יכול להיות לכך כמה סיבות דבר ראשון התקנתה את הדרייברים הנכונים?
@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:
כך כמה סיבות דבר ראשון התקנתה את הדרייברים הנכונים?
0
לפני שעתיים
נראה לי מאיפה אני ידע מה מתאים?
-
@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:
כך כמה סיבות דבר ראשון התקנתה את הדרייברים הנכונים?
0
לפני שעתיים
נראה לי מאיפה אני ידע מה מתאים?
@רק-אנדרו מה שהביא למה באתי במדריך צריך להתאים
-
@רק-אנדרו מה שהביא למה באתי במדריך צריך להתאים
@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:
@רק-אנדרו מה שהביא למה באתי במדריך צריך להתאים
כן התקנתי את השלישי ככה רשום שם לא?
-
@רק-אנדרו מה שהביא למה באתי במדריך צריך להתאים
@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:
@רק-אנדרו מה שהביא למה באתי במדריך צריך להתאים
זה התייקיה של הדריברים איזה אחד מהם להתקין?

-
@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:
@רק-אנדרו מה שהביא למה באתי במדריך צריך להתאים
זה התייקיה של הדריברים איזה אחד מהם להתקין?

@רק-אנדרו 1. אם לא הייתה לך שגיעה בהתקנה אז זה בסדר.
2. הפעלת את המחשב מחדש אחרי ההתקנה? -
@רק-אנדרו 1. אם לא הייתה לך שגיעה בהתקנה אז זה בסדר.
2. הפעלת את המחשב מחדש אחרי ההתקנה?@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:
@רק-אנדרו 1. אם לא הייתה לך שגיע בהתקנה אז זה בסדר.
- הפעלת את המחשב מחדש אחרי ההתקנה?
לא
-
@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:
@רק-אנדרו 1. אם לא הייתה לך שגיע בהתקנה אז זה בסדר.
- הפעלת את המחשב מחדש אחרי ההתקנה?
לא
@רק-אנדרו אז תנסה ותעדכן אותי אם זה עזר
-
@רק-אנדרו אז תנסה ותעדכן אותי אם זה עזר
@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:
@רק-אנדרו אז תנסה ותעדכן אותי אם זה עזר
להפעיל מחדש עכשיו תמחשב ואז לעשות הכל מהתחלה?
-
@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:
@רק-אנדרו אז תנסה ותעדכן אותי אם זה עזר
להפעיל מחדש עכשיו תמחשב ואז לעשות הכל מהתחלה?
@רק-אנדרו כן
-
@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:
@רק-אנדרו כן
סבבה אני עכשיו מיד יפעיל. תודה רבה!!
-
@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:
@רק-אנדרו כן
הפעלתי מחדש וזה עדין לא מתחיל לצרוב.... מה עושים???
-
ר רק אנדרו התייחס לנושא זה
-
@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:
@רק-אנדרו כן
הפעלתי מחדש וזה עדין לא מתחיל לצרוב.... מה עושים???
@רק-אנדרו תנסה ללכת במחשב להגדרות >עדכונים>הגדרות מתקדמות>עדכונים אופציונליים, ותעדכן את כל העדכונים שאתה רואה. תעדכן איך מתקדם
תודה ל @שניאור-שמח התותח על הפתרון הזה
-
@רק-אנדרו תנסה ללכת במחשב להגדרות >עדכונים>הגדרות מתקדמות>עדכונים אופציונליים, ותעדכן את כל העדכונים שאתה רואה. תעדכן איך מתקדם
תודה ל @שניאור-שמח התותח על הפתרון הזה
@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:
@רק-אנדרו תנסה ללכת במחשב להגדרות >עדכונים>הגדרות מתקדמות>עדכונים אופציונליים, ותעדכן את כל העדכונים שאתה רואה
קרדיט

-
@רק-אנדרו תנסה ללכת במחשב להגדרות >עדכונים>הגדרות מתקדמות>עדכונים אופציונליים, ותעדכן את כל העדכונים שאתה רואה. תעדכן איך מתקדם
תודה ל @שניאור-שמח התותח על הפתרון הזה
@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:
@רק-אנדרו תנסה ללכת במחשב להגדרות >עדכונים>הגדרות מתקדמות>עדכונים אופציונליים, ותעדכן את כל העדכונים שאתה רואה
תודה ל @שניאור-שמח התותח על הפתרון הזה
אתה מתכוון לזה?

-
@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:
@רק-אנדרו תנסה ללכת במחשב להגדרות >עדכונים>הגדרות מתקדמות>עדכונים אופציונליים, ותעדכן את כל העדכונים שאתה רואה
תודה ל @שניאור-שמח התותח על הפתרון הזה
אתה מתכוון לזה?

@רק-אנדרו תלחץ על אפשרות מתקדמים
-
@רק-אנדרו תלחץ על אפשרות מתקדמים
@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:
@רק-אנדרו תלחץ על אפשרות מתקדמים
לחצתי מה הלאה?
-
@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:
@רק-אנדרו תלחץ על אפשרות מתקדמים
לחצתי מה הלאה?
@רק-אנדרו תעדכן שם הכל
-
@רק-אנדרו תעדכן שם הכל
@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:
@רק-אנדרו תעדכן שם הכל
זה?

-
@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | אני מנסה לעשות את המדריך לצריבת גרסה אבל מסתבך...:
@רק-אנדרו תעדכן שם הכל
זה?

@שניאור-שמח העניין שאני לא זוכר טוב אז אם תוכל לעזור שנייה
אגם המחשב אצלי ברוסית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות