המלצה | בינה מלאכותית ימות המשיח
-
פיתחתי בינה מלאכותית שניתן לשאול אותה איך עושים הגדרה מסוימת והיא נותנת לך והיא לא מחרטטת כמו צאט GPT זה הקישור https://service-463191477053.us-west1.run.app כרגע למשתמשי נטפרי זה חסום מי שרוצה לשלוח לבדיקה אני ישמח תיכנסו ותגיבו עם אהבתם
-
אני מקפיץ מישהו יכול לשלוח בשבילי לבידיקה פשוט נגמר לי הנקודות בנטפרי
-
פיתחתי בינה מלאכותית שניתן לשאול אותה איך עושים הגדרה מסוימת והיא נותנת לך והיא לא מחרטטת כמו צאט GPT זה הקישור https://service-463191477053.us-west1.run.app כרגע למשתמשי נטפרי זה חסום מי שרוצה לשלוח לבדיקה אני ישמח תיכנסו ותגיבו עם אהבתם
@ישראל-1111
על איזה מודל זה מבוסס? -
זה מבוסס על המודל של Google Gemini
-
@ישראל-1111 יש אחד של GPT שהעלו פה לפורום
-
@ישראל-1111 יש אחד של GPT שהעלו פה לפורום
@רואה-ואינו-נראה כן אבל אמרו שם שהוא מחרטט ושלי לא מחרטט בדוק!!
-
@רואה-ואינו-נראה כן אבל אמרו שם שהוא מחרטט ושלי לא מחרטט בדוק!!
@ישראל-1111 את שלך לא בדקת וגם את הראשון
-
פיתחתי בינה מלאכותית שניתן לשאול אותה איך עושים הגדרה מסוימת והיא נותנת לך והיא לא מחרטטת כמו צאט GPT זה הקישור https://service-463191477053.us-west1.run.app כרגע למשתמשי נטפרי זה חסום מי שרוצה לשלוח לבדיקה אני ישמח תיכנסו ותגיבו עם אהבתם
@ישראל-1111 כתב בהמלצה | בינה מלאכותית ימות המשיח:
פיתחתי בינה מלאכותית שניתן לשאול אותה איך עושים הגדרה מסוימת והיא נותנת לך והיא לא מחרטטת כמו צאט GPT זה הקישור https://service-463191477053.us-west1.run.app כרגע למשתמשי נטפרי זה חסום מי שרוצה לשלוח לבדיקה אני ישמח תיכנסו ותגיבו עם אהבתם
נפתח לי חלון אפור (כאילו האתר הוא חלון אפור)
-
אני יבדוק ואז אני יחזור
-
@ישראל-1111 את שלך לא בדקת וגם את הראשון
@רואה-ואינו-נראה את הראשון כן בדקתי ובאמת ראיתי שהוא סתם כותב שטויות
-
חברים תעלו צילומי מסך אם זה עבד לכם !!!!
-
מצטער זה מה שאני רואה בקישור -
פיתחתי בינה מלאכותית שניתן לשאול אותה איך עושים הגדרה מסוימת והיא נותנת לך והיא לא מחרטטת כמו צאט GPT זה הקישור https://service-463191477053.us-west1.run.app כרגע למשתמשי נטפרי זה חסום מי שרוצה לשלוח לבדיקה אני ישמח תיכנסו ותגיבו עם אהבתם
@ישראל-1111 הוא מחרטט!
@ישראל-1111 כתב בהמלצה | בינה מלאכותית ימות המשיח:
ושלי לא מחרטט בדוק!!
תראה מה שאלת אותו...
אני שאלתי אותו שאלה פשוטה והוא חירטט....
-
מצטער זה מה שאני רואה בקישור@הישבשר-המלומד כנ"ל גם אצלי רואים מסך אפור
-
חברים תעלו צילומי מסך אם זה עבד לכם !!!!
-
@פלמנמוני אין לך על מה לבכות הוא מחרטט,
אם בכל אופן אתה רוצה חירטוט תביא את השאלה אני אחזיר לך תשובה, הוא 'עובד' לי
-
@פלמנמוני לי זה עבד בתצוגה המקדימה של גוגל פודקאסט AI וזה עבד לי אז אם אני יצליח לעשות את זה בדרך אחרת אז אני יעלה לפה
-
@פלמנמוני לי זה עבד בתצוגה המקדימה של גוגל פודקאסט AI וזה עבד לי אז אם אני יצליח לעשות את זה בדרך אחרת אז אני יעלה לפה
@פלמנמוני יצרתי את זה בכלי אחר תבדקו אם זה עובד כרגע יש קצת שגיאות כתיב בדף הראשי אבל אני יתקן את זה בהמשך הקישור הוא https://ai-dbba7742.base44.app
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
