המלצה | בינה מלאכותית ימות המשיח
-
@ישראל-1111 יש אחד של GPT שהעלו פה לפורום
-
@ישראל-1111 יש אחד של GPT שהעלו פה לפורום
@רואה-ואינו-נראה כן אבל אמרו שם שהוא מחרטט ושלי לא מחרטט בדוק!!
-
@רואה-ואינו-נראה כן אבל אמרו שם שהוא מחרטט ושלי לא מחרטט בדוק!!
@ישראל-1111 את שלך לא בדקת וגם את הראשון
-
פיתחתי בינה מלאכותית שניתן לשאול אותה איך עושים הגדרה מסוימת והיא נותנת לך והיא לא מחרטטת כמו צאט GPT זה הקישור https://service-463191477053.us-west1.run.app כרגע למשתמשי נטפרי זה חסום מי שרוצה לשלוח לבדיקה אני ישמח תיכנסו ותגיבו עם אהבתם
@ישראל-1111 כתב בהמלצה | בינה מלאכותית ימות המשיח:
פיתחתי בינה מלאכותית שניתן לשאול אותה איך עושים הגדרה מסוימת והיא נותנת לך והיא לא מחרטטת כמו צאט GPT זה הקישור https://service-463191477053.us-west1.run.app כרגע למשתמשי נטפרי זה חסום מי שרוצה לשלוח לבדיקה אני ישמח תיכנסו ותגיבו עם אהבתם
נפתח לי חלון אפור (כאילו האתר הוא חלון אפור)
-
אני יבדוק ואז אני יחזור
-
@ישראל-1111 את שלך לא בדקת וגם את הראשון
@רואה-ואינו-נראה את הראשון כן בדקתי ובאמת ראיתי שהוא סתם כותב שטויות
-
חברים תעלו צילומי מסך אם זה עבד לכם !!!!
-
מצטער זה מה שאני רואה בקישור -
פיתחתי בינה מלאכותית שניתן לשאול אותה איך עושים הגדרה מסוימת והיא נותנת לך והיא לא מחרטטת כמו צאט GPT זה הקישור https://service-463191477053.us-west1.run.app כרגע למשתמשי נטפרי זה חסום מי שרוצה לשלוח לבדיקה אני ישמח תיכנסו ותגיבו עם אהבתם
@ישראל-1111 הוא מחרטט!
@ישראל-1111 כתב בהמלצה | בינה מלאכותית ימות המשיח:
ושלי לא מחרטט בדוק!!
תראה מה שאלת אותו...
אני שאלתי אותו שאלה פשוטה והוא חירטט....
-
מצטער זה מה שאני רואה בקישור@הישבשר-המלומד כנ"ל גם אצלי רואים מסך אפור
-
חברים תעלו צילומי מסך אם זה עבד לכם !!!!
-
@פלמנמוני אין לך על מה לבכות הוא מחרטט,
אם בכל אופן אתה רוצה חירטוט תביא את השאלה אני אחזיר לך תשובה, הוא 'עובד' לי
-
@פלמנמוני לי זה עבד בתצוגה המקדימה של גוגל פודקאסט AI וזה עבד לי אז אם אני יצליח לעשות את זה בדרך אחרת אז אני יעלה לפה
-
@פלמנמוני לי זה עבד בתצוגה המקדימה של גוגל פודקאסט AI וזה עבד לי אז אם אני יצליח לעשות את זה בדרך אחרת אז אני יעלה לפה
@פלמנמוני יצרתי את זה בכלי אחר תבדקו אם זה עובד כרגע יש קצת שגיאות כתיב בדף הראשי אבל אני יתקן את זה בהמשך הקישור הוא https://ai-dbba7742.base44.app
-
@פלמנמוני יצרתי את זה בכלי אחר תבדקו אם זה עובד כרגע יש קצת שגיאות כתיב בדף הראשי אבל אני יתקן את זה בהמשך הקישור הוא https://ai-dbba7742.base44.app
נכון או לא נכון, תחרטט בביטחון

אפי' לשלב את
תפריטעםאקסס פילטרהכי פשוט שיכול להיות הוא לא יודע ...
זה מה ששאלתי:אני רוצה להגדיר במערכת שלי בתפריט הראשי שמי שמופיע ברשימת תפוצה מספר 1 יועבר לשלוחה 1 ומי שמופיע ברשימת תפוצה מספר 2 יועבר לשלוחה 2 ומי שלא מופיע בשני הרשימות יועבר לשלוחה 9זה מה שענה לי:
[Main Menu] ; הגדרת התפריט הראשי exten => s,1,Answer() same => n,Wait(1) ; כאן נבצע בדיקה אם המנוי ברשימה 1 same => n,Set(RECIPIENT=${CALLERID(num)}) same => n,GotoIf($[${INLIST(${RECIPIENT},1234567890)}]?to_list1:check_list2) ; רשימה 1 same => n,Goto(to_list9) ; אם לא ברשימה 1, נבדוק רשימה 2 exte => check_list2,1,NoOp(Checking list 2) same => n,GotoIf($[${INLIST(${RECIPIENT},0987654321)}]?to_list2:to_list9) ; רשימה 2 ; העברות לשלוחות exten => to_list1,1,Goto(100,1) ; העבר לשלוחה 1 exten => to_list2,1,Goto(200,1) ; העבר לשלוחה 2 exten => to_list9,1,Goto(900,1) ; העבר לשלוחה 9 ; סיום exten => h,1,Hangup()
לאחר שהוריתי לו להשתמש עם אקסס פילטר:

למנוטפרים:
ימות.zip
@ישראל-1111 על מה הבאת לו לעבור?
-
נכון או לא נכון, תחרטט בביטחון

אפי' לשלב את
תפריטעםאקסס פילטרהכי פשוט שיכול להיות הוא לא יודע ...
זה מה ששאלתי:אני רוצה להגדיר במערכת שלי בתפריט הראשי שמי שמופיע ברשימת תפוצה מספר 1 יועבר לשלוחה 1 ומי שמופיע ברשימת תפוצה מספר 2 יועבר לשלוחה 2 ומי שלא מופיע בשני הרשימות יועבר לשלוחה 9זה מה שענה לי:
[Main Menu] ; הגדרת התפריט הראשי exten => s,1,Answer() same => n,Wait(1) ; כאן נבצע בדיקה אם המנוי ברשימה 1 same => n,Set(RECIPIENT=${CALLERID(num)}) same => n,GotoIf($[${INLIST(${RECIPIENT},1234567890)}]?to_list1:check_list2) ; רשימה 1 same => n,Goto(to_list9) ; אם לא ברשימה 1, נבדוק רשימה 2 exte => check_list2,1,NoOp(Checking list 2) same => n,GotoIf($[${INLIST(${RECIPIENT},0987654321)}]?to_list2:to_list9) ; רשימה 2 ; העברות לשלוחות exten => to_list1,1,Goto(100,1) ; העבר לשלוחה 1 exten => to_list2,1,Goto(200,1) ; העבר לשלוחה 2 exten => to_list9,1,Goto(900,1) ; העבר לשלוחה 9 ; סיום exten => h,1,Hangup()
לאחר שהוריתי לו להשתמש עם אקסס פילטר:

למנוטפרים:
ימות.zip
@ישראל-1111 על מה הבאת לו לעבור?
@kasnik על פורום ימות המשיח ומתמחים טופ
-
@kasnik על פורום ימות המשיח ומתמחים טופ
-
@ישראל-1111
זה לא יעזור....
אין דוקומנטציה נורמלית...@kasnik אז על מה אתה רוצה שהוא יעבור וסתם אגב מאיפה צאט GPT מביא את הגדות זה לא אותו דבר?
-
@kasnik אז על מה אתה רוצה שהוא יעבור וסתם אגב מאיפה צאט GPT מביא את הגדות זה לא אותו דבר?
@ישראל-1111 כתב בהמלצה | בינה מלאכותית ימות המשיח:
אז על מה אתה רוצה שהוא יעבור
אני לא רוצה, כרגע אין אופציה....
@ישראל-1111 כתב בהמלצה | בינה מלאכותית ימות המשיח:
אגב מאיפה צאט GPT מביא את הגדות זה לא אותו דבר?
הגדרות של מה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
