בירור | POWER OTOMAE אופליין
-
מישהו יודע אם יש אפשרות להשתמש איתו אופליין?
זה בעצם תוכנה על המחשב, והיא לא דורשת חיבור לרשת בפעולות שלה, אבל צריך הרשמה לחשבון מיקרוסופט כך שללא אינטרנט אין אפשרות לפעול.
האם יש איך לפרוץ את התוכנה או תוכנה מקבילה שיכולה לפעול גם ללא אינטרנט?
תודה רבה. -
מישהו יודע אם יש אפשרות להשתמש איתו אופליין?
זה בעצם תוכנה על המחשב, והיא לא דורשת חיבור לרשת בפעולות שלה, אבל צריך הרשמה לחשבון מיקרוסופט כך שללא אינטרנט אין אפשרות לפעול.
האם יש איך לפרוץ את התוכנה או תוכנה מקבילה שיכולה לפעול גם ללא אינטרנט?
תודה רבה.@מענין-לשמוע מה זאת אומרת?
אתה מתחבר לחשבון באתר https://make.powerautomate.com/
ומגדיר מה שאתה צריך באוטומציה ואתה יכול לצאת מהאתר וזה ממשיך לעבוד גם כשאתה באופליין -
@מענין-לשמוע מה זאת אומרת?
אתה מתחבר לחשבון באתר https://make.powerautomate.com/
ומגדיר מה שאתה צריך באוטומציה ואתה יכול לצאת מהאתר וזה ממשיך לעבוד גם כשאתה באופליין@מתמחה-100
איך אני מפעיל את האוטמציה כשאין לי אינטרנט?
אני ניסתי בתוכנה שעל המחשב והיא לא עובדת.
בכל אופן אני מעדיף בתוכנה שאוכל גם ליצור איתה אופליין, אבל אם שייך כמו שאתה אומר זה גם כן טוב.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות