דילוג לתוכן

עזרה הדדית - תוכנות גרפיקה ועיצוב

944 נושאים 7.6k פוסטים

התקנת התוכנות וההורדות הם באחריות המשתמשים בלבד, הפורום אינו לוקח אחריות על התוכן/התוכנות או כל דבר הנלווה איתם, והם לא נבנו או הוכנו על ידי/עבור משתמשי הפורום ולפיכך האחריות היא על המשתמש המבצע את הפעולות בלבד, מערכת הפורום משמשת כפלטפורמה להעברת התוכן בלבד.

  • עזרה | מדריך לאפטר אפקטס

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    265 צפיות
    ל
    @למבורגיני אני לא בנטפרי, אתה יכול לבקש שיפתחו.
  • פרימייר לא נפתח

    6
    1 הצבעות
    6 פוסטים
    305 צפיות
    פישלפ
    @פלניא אמר בפרימייר לא נפתח: @לוי-יצחק האמת שפתאום לא מופיעה השגיאה, נס חנוכה לטובת תרבו"י.. תודה בכל אופן סמן כנפתר
  • הכנת תוכן עניינים בוורד

    24
    0 הצבעות
    24 פוסטים
    877 צפיות
    א
    @עניו-כמשה אין לי שמץ (אני לא אנציקלופדית שמות, רק יודע דבר או שניים בוורד )
  • מצאתי קורס לפרמייר חינמי!!! לזמן מוגבל

    30
    7 הצבעות
    30 פוסטים
    697 צפיות
    י
    @יואלי אמר במצאתי קורס לפרמייר חינמי!!! לזמן מוגבל: מי הוריד ומעלה לדרייב? ?
  • עיצוב ספרי קודש

    לא נפתר
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    506 צפיות
    יוסי מחשביםי
    @רבא אמר בעיצוב ספרי קודש: ודרך אגב אתה מכיר את פורייקט בן תורה ?? https://mitmachim.top/post/13346
  • מצאתי קורס לפוטושופ חינמי!!! לזמן מוגבל

    6
    7 הצבעות
    6 פוסטים
    217 צפיות
    איציק דייטשא
    @לדעת טוב לדעת!!
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    231 צפיות
    ש
    @אפרושי-מאיסורא אפשר בבקשה קישור לתוכנה, והסבר מפורט איך עושים את זה? והאם יש שם אפשרות להדביק לוגו גם על וידיאו?
  • 3 הצבעות
    9 פוסטים
    8k צפיות
    נ
    @שמואל-ש אמר בפוטו בוק-תוכנה חדשה שהופצה בציבור לעיצוב אלבומים דיגיטליים: אז אולי תוריד את זה ותגיד לי אם זה באמת זה או משהו חדש??? אותה תוכנה כמו פעם, לא ראיתי שינויים
  • עזרה אינדזיין תומך עברית איך עושים??

    נפתר
    17
    1 הצבעות
    17 פוסטים
    1k צפיות
    פישלפ
    @dani123 אמר בעזרה אינדזיין תומך עברית איך עושים??: @מלל אמר בעזרה אינדזיין תומך עברית איך עושים??: @גל-ו אמר בעזרה אינדזיין תומך עברית איך עושים??: @מלל ניסת את 2 הדברים שרשמתי למעלה? אני לא מוצא את הכרטיסיה זה אמור להיות כאן? [image: 1605733416536-cd0f8802-6eab-46b0-b862-18f519d1a484-image.png] התוכנה שלך תומכת עברית? לכאורה כן
  • עזרה | בהכנת מסמך גדול להדפסה

    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    203 צפיות
    מ
    @אבא-תודה תעמוד על פרינט תבחר גודל ורוזלציה של 300 ותסגור לPDF דרך אינדזיין
  • עזרה | כתיבה בעברית מימין לשמאל בתוכנת filmora

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    571 צפיות
    איציק דייטשא
    @ntz בדקתי את זה.. ו... אין כמעט כלום בהגדרות בקיצר לא מצאתי איך לשנות את זה
  • איפוס פוטשאפ

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    94 צפיות
    איציק דייטשא
    @fshlomo תנסה פה ואז תפעיל מחדש את פוטושופ [image: 1605545642115-5edfb97e-ae12-4757-bf0a-a11e84def277-image.png]
  • עזרה / הוספת עברית לפוטושופ 2021

    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    212 צפיות
    פישלפ
    @אלעזר-חיים אמר בעזרה / הוספת עברית לפוטושופ 2021: התקנתי פוטושופ 2021 מכאן ושאלתי בפי, האם ניתן להוסיף לזה את ממשק העברית שיש כאן כי בחרתי בשפה העברית, אבל זה לא הועיל והממשק עדיין באנגלית. בפורום לא מצאתי לכך פיתרון. אשמח לעזרה בנושא! תודה! לא יעזור כי זה מוגדר על תיקייה בשם 2020 ו2019 תדבר איתי באישי עם אתה רוצה ואדריך אותך איך לנסות
  • עזרה | אייקונים יהודים למי יש? (..אין קטגורייה לזה..)

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    456 צפיות
    א
    @איציק-דייטש כן בפורמט ico
  • עזרה | בנוגע לקופונים של אליאקספרס

    לא נפתר
    9
    1 הצבעות
    9 פוסטים
    338 צפיות
    יהושע זופניקי
    @שמחה-מדיה אותו הקשר שזה היה בקטגוריה הקודמת צחקתי אבל התקדמת שמת בעזרה הדדית מגיע לך
  • עזרה יצור סימן מים

    35
    0 הצבעות
    35 פוסטים
    2k צפיות
    איש אמתא
    @מישהו12 זהו כבר חזרת
  • עזרה / בניית תוכנה ממצגת בפאוור פוינט

    הועבר
    14
    2 הצבעות
    14 פוסטים
    673 צפיות
    אלעזר חייםא
    @נ-נח אחרי שתתקין את התוכנה, תראה את זה בכרטיסייה האחרונה בפאוור פוינט
  • יש אינדזיין בענן?

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    174 צפיות
    איציק דייטשא
    @שער-השמים איפה שבא לך אבל כדי שהשני יוכל לגשת לקובץ המחשב צריך להיות דלוק
  • בקשה | תרגום תוכנה לעיצוב בתים

    הועבר
    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    754 צפיות
    פישלפ
    @יעקב-מ-פינס אמר בבקשה | תרגום תוכנה לעיצוב בתים: @פישל התחלתי לתרגם לפי המדריך ועכשיו התוכנה לא נפתחת! איזה קובץ?? כמו שכתבתי תתרגם רק מילה אחת ותראה מה קורה יתכן שתרגמת חלק שלא צריך.. ועוד משהו בקובץ הזה ssv.dll אין שום דבר שנפגשתי בו אי פעם [זה על קובץ JAVA כלשהו] תפתח בRestorator ותראה אין שם אבל הרבה מחרוזת
  • נושא זה נמחק!

    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    2 צפיות
    אין תגובות