גופן אתבש אם יש לכם נא לשלוח
-
@סקרן-לדעת אמר בגופן אתבש אם יש לכם נא לשלוח:
@שלמה123 אתבש זתומרת כשאני כותב א זה עושה ת כאילו מי שעשה את הפונט שם ת במקום של א
זה לא בעיה אפשר לבנות את זה בקלות...
דבר עם המומחים בגרפיקה@יוסי-הגאון והם?
-
@יוסי-הגאון והם?
@סקרן-לדעת אמר בגופן אתבש אם יש לכם נא לשלוח:
@יוסי-הגאון והם?
אם אתה כל כך סקרן
כניראה שהם יכולים לבנות ואפילו אתה יכול לבנות -
https://drive.google.com/drive/folders/1mr2HOLL0DC7Q5M0E3wNa4uBTiFtgMBIk?usp=sharing הנה אבל זה בשלבי בניה אז אין כל כך הרבה
-
@סקרן-לדעת יש כאן. קרדיט ל @שלמה123
-
@סקרן-לדעת יש כאן. קרדיט ל @שלמה123
@אלעזר-חיים אכן כן העלתי גם אותם
-
@סקרן-לדעת יש כאן. קרדיט ל @שלמה123
@אלעזר-חיים אני הוא שלום קריפור ממעצבים
-
@סקרן-לדעת יש כאן. קרדיט ל @שלמה123
-
@סקרן-לדעת יש כאן. קרדיט ל @שלמה123
-
@יוסי-הגאון נכון צודק בהחלט
-
@יוסי-הגאון נכון צודק בהחלט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
