דילוג לתוכן

עזרה הדדית - תוכנות

6.6k נושאים 64.6k פוסטים

התקנת התוכנות וההורדות הם באחריות המשתמשים בלבד, הפורום אינו לוקח אחריות על התוכן/התוכנות או כל דבר הנלווה איתם, והם לא נבנו או הוכנו על ידי/עבור משתמשי הפורום ולפיכך האחריות היא על המשתמש המבצע את הפעולות בלבד, מערכת הפורום משמשת כפלטפורמה להעברת התוכן בלבד.

  • תוכנות אדובי של ירון 2018

    אדובי
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    204 צפיות
    חיים כהן 1ח
    @מוטי-מן תנסה 2019 יש כאן בפורום.
  • האם ניתן לתרגם את האנטי וירוס אנדופיט

    27
    1 הצבעות
    27 פוסטים
    515 צפיות
    ESETE
    @יוסי-מחשבים זה כן אפשרי לתרגם את התוכנה הצלחתי לתרגם לבנתיים קטע קטן מהתוכנה
  • הרצת תוכנה מתוך קובץ אקסס

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    267 צפיות
    א
    תוכל לתת גם פקד לפתיחת אתר?
  • כרטיס sd

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    180 צפיות
    י
    @משחזר-מידע זה קורא אותו רק אם אני יחבר אותו אם טלפון וכן בעוד כרטיסים ובשתי קוראים
  • אני נכנס לדפדפן וישר נפתח לי החסימה של אתרוג

    56
    0 הצבעות
    56 פוסטים
    988 צפיות
    ESETE
    זה הסתדר נכנסתי ללוח בקרה ומיינתי את התוכנות לפי הותקן ב וראיתי מה התקנתי היום והיה שם תוכנה בשם SAFFINDER ומחקתי אותו וזה הסתדר תודה רבה לכולם
  • לפתוח קובץ rar ששכחתי את הסיסמא שלו (בקשה)

    נפתר
    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    654 צפיות
    DANI123D
    @אביי אמר בלפתוח קובץ rar ששכחתי את הסיסמא שלו (בקשה): @DANI123 לא זכור לי שאמרתי דבר כזה... תדייק בדברי שם. הנה זוכר את הדיון שם?
  • החשבון משתמש במחשב לא נמחק

    8
    1
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    211 צפיות
    ESETE
    @יוסי-מחשבים זה עבד תודה רבה
  • התקנת אופיס 32 סיביות על מחשב 64 סיביות - האם מומלץ?

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    435 צפיות
    יוסי מחשביםי
    @יהודה-12 אמר בהתקנת אופיס 32 סיביות על מחשב 64 סיביות - האם מומלץ?: @יוסי-מחשבים מנסיון שלי ההפרש משמעותי המעבד הרבה פחות מתאמץ כשהוא עובד על 64 סיביות אם הוא מותאם לעבוד על 64 סיביות, זה משמעותי בעיקר בעבודה על מסמך ארוך עם הערות. אני לא יכול להגיד אם זה הפרש של 20% או יותר אבל ההפרש משמעותי צודק, כוונתי היתה למסמכים סטנדרטיים
  • הורדה מיוטיוב עם IDM

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    1k צפיות
    116nxh91
    @קפיץ סתם שתדע להבא ש IDM מביא את מה שאתה צורך מהאתר כלומר אם תכוון את הצפיה לאיכות הכי גבוהה אז זה מה שהוא יציע לך להוריד
  • תוכנות לא מגיבות במחשב

    נפתר
    41
    1
    0 הצבעות
    41 פוסטים
    1k צפיות
    ESETE
    @QJDTOP יכול להיות שלאחרים או להרחיב את הנושא
  • תוכנה ללכידת מסך אוטומטית

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    439 צפיות
    יוסי מחשביםי
    @aiib Bandicam 4.5.8.1673.zip
  • POWERPNT למי שיש

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    187 צפיות
    יוסי מחשביםי
    @1divid אמר בPOWERPNT למי שיש: @יוסי-מחשבים אמר בPOWERPNT למי שיש: @1divid אמר בPOWERPNT למי שיש: @ANGUI אמר בPOWERPNT למי שיש: זה כלול בחבילה של אופיס סליחה על הבורות אבל הסתבכתי שם אפשר לעלות פה את הקובץ תודה רבה http://officecdn.microsoft.com.edgesuite.net/db/492350F6-3A01-4F97-B9C0-C7C6DDF67D60/media/he-il/PowerPoint2019Retail.img זה בעברית? כן
  • בקשת תוכנה iMazing גירסה פרוצה

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    129 צפיות
    ESETE
    @116nxh9 תודה רבה
  • בעיה ב-VMware

    3
    1
    1 הצבעות
    3 פוסטים
    149 צפיות
    שלמה וש
    @ANGUI תנסה להפעיל כמנהל את VMware
  • עזרה בכמות הקפיצה בקובץ וידאו

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    88 צפיות
    K
    @116nxh9 אני לא זוכר במדויק איפה אבל אמור להיות בהגדרות
  • שינוי לינק בxampp

    4
    1
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    132 צפיות
    א
    בסדר הסתדרתי זה זה הפניה בקובץ index.php שנמצא בתיקיית htdocs
  • הוראות לתוכנה

    6
    1 הצבעות
    6 פוסטים
    211 צפיות
    116nxh91
    @יספינקה תהנה אחי https://drive.google.com/open?id=1DwHfjt6_n-KzdIG_oZLZng7PvhIZf4d3
  • Bluestacks

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    400 צפיות
    מ
    @יוסי-מחשבים אמר בBluestacks: בסוף מצאתי, אעלה בהמשך (זה שוקל 500 מ"ב) שעה הורדה.. ובסוף זאת התוצאה [image: 1586472987691-screenshot_2.jpg] יש פיתרון? @יוסי-מחשבים @שמואל ?
  • בקשה | פריצה SurfOffline Professional 2.2.0.103_2

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    162 צפיות
    אבייא
    @116nxh9 לא עובד
  • נושא זה נמחק!

    6
    1
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    16 צפיות