דילוג לתוכן

מערכות IVR - ימות המשיח

1.3k נושאים 14.4k פוסטים

קטגוריות משנה


  • שאלות למומחי ה-IVR שלנו

    310 2k
    310 נושאים
    2k פוסטים
    M
    @y6714453 אין לי קישור יש לי אצלם שתי מערכות ומאוד נהנה הם הריסיילרים הראשונים של ימות המשיח חברה מאוד אמינה
  • דיונים, רעיונות ומדריכים

    49 363
    49 נושאים
    363 פוסטים
    ע
    צריך בסוף & (אני מניח שאיתך דיברו בפורום של ימות המשיח). אולי תנסה להוסיף בecho אחרי המשתנה שהוספת נקודה ו&. echo "$var" . "&"; משהו כזה.
  • איך עושים חדר ועידה

    נפתר
    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    529 צפיות
    ישראליקי
    @אהרן-שובקס אמר באיך עושים חדר ועידה: @ישראליק הגדרת בשלוחה 7 שידור חי ובשלוחה 97 שלוחת ניהול. וכל זאת למה? תגדיר את הניהול בשלוחה עם ספרה אחת! טנקס...
  • מקש סולמית כשידור חי

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    357 צפיות
    A0533057932A
    @MGM-IVR זה מאוחר מידי ההדלקה כבר מתרחשת וכבר זה נעשה דרך שידור חי של שיעור יומי
  • בעיה בצינטוקים| בבלוג פון

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    206 צפיות
    א
    @NOKIA אמר בבעיה בצינטוקים| בבלוג פון: יש צפי בימות המשיח מתי זה יסודר סופית? זה לא תקלה שיהיה צפי לזמן התיקון אלא יש כמות מסוימת של צינתוקים שימות יכולים להוציא בו זמנית ולכן זה לוקח זמן
  • חסימת מספרים חסויים

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    410 צפיות
    אהרן שובקסא
    @mma שים את ההגדרה הבאה בשלוחה: (כמובן שאתה יכול למחוק את ההגדרות הקודמות שהביאו פה) check_phone_number=yes
  • קבלת פקס ע"י בקשה דרך הקו ללא יחידות

    נפתר
    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    602 צפיות
    B
    @aiib אמר בקבלת פקס ע"י בקשה דרך הקו ללא יחידות: @by6199 אמר בקבלת פקס ע"י בקשה דרך הקו ללא יחידות: @a-y-f ניתן לשלוח פקסים דרך המערכות גם באפשרות דרך ימות וגם דרך אופיס פון הכל עובד רגיל. אבל בקבלה למייל יש בעיות נכון?! מגיע הודעה ללא הפקס עצמו אתה קצת מערבב דברים. דובר כאן על שליחת פקס מהמערכת ולא על שליחה למערכת
  • פירוט שיחות דרך האתר של ימות המשיח (ולא דרך הטלפון)

    23
    0 הצבעות
    23 פוסטים
    735 צפיות
    sh774S
    @MGM-IVR תחפש בפורום של ימות
  • שערים יציגים והמרת מטבע חוץ

    10
    1 הצבעות
    10 פוסטים
    292 צפיות
    אהרן שובקסא
    @אבוב אמר בשערים יציגים והמרת מטבע חוץ: שלח פניה לימות עם מספר המערכת וכל הנידון (שאין הסרה והוא מצנתק כמה פעמים) והם יטפלו בענין ביררתי את זה מולם והם אמרו שזה לא קשור לימות.
  • קבלת קובץ למייל

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    508 צפיות
    sh774S
    @להבין-וליצור סל כבר לא נראה לי עובד וגם מה שעבד במסלול החינמי זה היה ללא קבצים יש לך את כל השאר
  • קו שמירת הלשון שאפשר לקבל צינתוק כשאני רוצה

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    273 צפיות
    ישראל10י
    אם אני לא טועה, כל אחד בוחר את השעה שהוא רוצה לקבל את הצינתוק.
  • הקפאת מערכת

    נפתר
    19
    1 הצבעות
    19 פוסטים
    670 צפיות
    קול מיוזיקק
    תודה רבה הסתדרתי
  • 0 הצבעות
    18 פוסטים
    592 צפיות
    לומדעסל
    תודה!!זה עוזר מאוד
  • חדש! שרת בדיסקורד לתמיכה על המערכות של ימות המשיח.

    31
    6 הצבעות
    31 פוסטים
    2k צפיות
    א
    @Men770 עבד לי עד עכשיו היום זה כותב לי האתר עדיין לא נבדק אני בנטפרי
  • הרצת או האטת הקלטה

    6
    1 הצבעות
    6 פוסטים
    234 צפיות
    A0533057932A
    @lig148500 הוא מתכוון שהבחורים יוכלו לבחור לעצמם תוך כדי האזנה בימות האם למהר או להאט את השיעור
  • אפשרות בחדר ועידה

    10
    2 הצבעות
    10 פוסטים
    354 צפיות
    מ
    @אבא-לו שים את ההגדרה הזו התפריט אתו אתה רוצה שישמעו את ההודעה menu_say_playdir_time=yes menu_say_playdir_time_1=/9 menu_say_playdir_time_2=/10/1 בדיקת חדר וועיה פעיל בשלוחה 9 ו10 ואם אתה לא רוצה שישמעו את כול השרשו שהשלוחה עוברת פירושו חדר וועידה פעיל בשלוחה 500/50/5 אז תתקשר ממערכת שהמייל שלך משוייך אליה אז ותתקשר למערכת ותקליט את הודעה המערכת תשלח למייל את הקלטת השיחה תחתוך ותערך כרצונך רק לני זה תפעיל חדר וועידה כדי שתופעל ההעודה
  • איך אפשר להתחמק מוועדת הרבנים

    14
    1 הצבעות
    14 פוסטים
    607 צפיות
    ישראל10י
    אותי לימדו לא לדבר בקול, כי היריב שומע אותי
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    4 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    24 פוסטים
    540 צפיות
    sh774S
    @שמעון-לאופר אם היה דרך קלה היו מביאים לך, תיכנס לקישורים שהביאו לך.
  • קו תהילים

    2
    1 הצבעות
    2 פוסטים
    199 צפיות
    MGM IVRM
    @THMHE אמר בקו תהילים: מי מסכים לבנות לי קו תהילים בחינם? לא חושב שיהיה מישהו תביא את המספר והסיסמה בפרטי אולי אני יעשה לך לא מבטיח שיפתח לקומה הכשרה
  • 0 הצבעות
    16 פוסטים
    233 צפיות
    A0533057932A
    @שמעון-לאופר יש דרך הרבה יותר מהירה ע"י בנית תפריט ניהול משלך בה כל שלוחה מפעילה משהו ואת תפריט זה אתה מנהל ע"י הפניית טלפונים כמדומני DID_GO_TU אבל זה וודאי טעות בשם ההגדרה ניתן למומחה @אהרן-שובקס לתת לנו את ההגדרה הנכונה
  • שידורים חיים לא נשמרים במערכת!!!

    41
    0 הצבעות
    41 פוסטים
    1k צפיות
    מ
    @חנון-המרבה תגובה מימות המשיח כעת ::: למיטב ידיעתי אין הגבלה על כמות המשתתפים בחדרי ועידה אלא יש עומסים כללים על המערכות ובפרט על החדרי ועידה :::