@aiib אמר בקבלת פקס ע"י בקשה דרך הקו ללא יחידות:
@by6199 אמר בקבלת פקס ע"י בקשה דרך הקו ללא יחידות:
@a-y-f ניתן לשלוח פקסים דרך המערכות גם באפשרות דרך ימות וגם דרך אופיס פון הכל עובד רגיל.
אבל בקבלה למייל יש בעיות נכון?!
מגיע הודעה ללא הפקס עצמו
אתה קצת מערבב דברים.
דובר כאן על שליחת פקס מהמערכת ולא על שליחה למערכת