דילוג לתוכן

מערכות IVR - ימות המשיח

1.3k נושאים 14.4k פוסטים

קטגוריות משנה


  • שאלות למומחי ה-IVR שלנו

    310 2k
    310 נושאים
    2k פוסטים
    M
    @y6714453 אין לי קישור יש לי אצלם שתי מערכות ומאוד נהנה הם הריסיילרים הראשונים של ימות המשיח חברה מאוד אמינה
  • דיונים, רעיונות ומדריכים

    49 363
    49 נושאים
    363 פוסטים
    ע
    צריך בסוף & (אני מניח שאיתך דיברו בפורום של ימות המשיח). אולי תנסה להוסיף בecho אחרי המשתנה שהוספת נקודה ו&. echo "$var" . "&"; משהו כזה.
  • 0 הצבעות
    163 פוסטים
    8k צפיות
    O
    כנראה זה עניין של שמירה וריענון
  • קו תוכן עם מוזיקה ווקאלית - מחפש מספר

    נפתר
    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    825 צפיות
    O
    אם אתה מתעניין במוזיקה מזרחית (יהודית) ופיוטים - יש לי קו שפעיל כבר מעל שנה. קו כינור המזרח - 03-30-50-300 יש שם שלוחה ווקאלית
  • תא קולי בימות

    26
    1 הצבעות
    26 פוסטים
    835 צפיות
    ה
    @שער-השמים , יש בעיה, שימות מאפשרים גישה למחיקת או עריכת קובץ רק דרך admin_options, וזה מאוד חבל
  • נושא זה נמחק!

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    17 צפיות
  • הפורום של ימות נפל לכולם או רק לי לא עובד???

    4
    1
    2 הצבעות
    4 פוסטים
    200 צפיות
    ישראל קרביצקיי
    תסתכל כאן הם עשו אחד חדש
  • 11 הצבעות
    70 פוסטים
    4k צפיות
    אהרן שובקסא
    @MGM-IVR כנראה שלא כתבת נכון את השם משתמש!
  • IVR | שאלה - מידע מדוע פתאום מתנתק באמצע הקלטת שיעור

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    297 צפיות
    תורה צוה לנו משהת
    @אצי תיקון טעות. לא שמתי לב לנאמר. י"כ
  • יש אפשרות לנייד מס' פלאפון לIVR בימות?

    נפתר
    37
    1 הצבעות
    37 פוסטים
    1k צפיות
    MGM IVRM
    @תורה-צוה-לנו-משה אמר ביש אפשרות לנייד מס' פלאפון לIVR בימות?: @אצי בהחלט. אין עליכם! אז תסמן
  • עזרה | קבלת נתונים לא עובד

    נפתר
    11
    1 הצבעות
    11 פוסטים
    522 צפיות
    sh774S
    הבעיה היתה שבקובץ IVR היה מוגדר recording_and_entering_data_folder_to_play=/EnteringDetails
  • שידור חי עם שליטה על השתקת מאזין ספציפי.

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    264 צפיות
    צ
    https://www.qconf.com/
  • להעביר מספר וירטואל פלוס לחבר של, אפשרי?

    נפתר
    58
    0 הצבעות
    58 פוסטים
    5k צפיות
    ז
    @להבין-וליצור אמר בלהעביר מספר וירטואל פלוס לחבר של, אפשרי?: יש כאלה שיש להם זכאות לקבל חינם בימות המשיח בשלוחה 8/1 אתה צריך להתקשר וליבדוק, נראה לי שיש לי זכאות אבל כבר יש לי מספר חסום אם אני יניד אותו למשהו אחר אני יקבל מספר חדש?
  • הוראות מפורטות למערכת תכנים

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    310 צפיות
    אהרן שובקסא
    @מוטי-ברנד אמר בהוראות מפורטות למערכת תכנים: @sh774 אפשר לשלוח קישור בבקשה זה הסרטונים ביוטיוב זה הפורום וזה הוויקי החדש
  • איך להגדיר את חדר הוועידה

    37
    0 הצבעות
    37 פוסטים
    2k צפיות
    QJDTOPQ
    @MGM-IVR אמר בחדר ועידה: @QJDTOP אמר בחדר ועידה: @MGM-IVR אמר בחדר ועידה: @QJDTOP אמר בחדר ועידה: שלום, איך אני עושה ששלוחה 2 בתפרית הראשי תהיה חדר וועידה ושלוחה 2 בתפריט כוכבית תהיה כניסה של מנהל ומתי ש תלמיד רוצה לשאול שאלה הוא מקיש 1 ועם אני רוצה לענות לו אני מקיש 1 וכשאני רוצה להשתיק אותו אני לוחץ שתים וכשהוא לא רוצה בסוף לשאול הוא מקיש 2 תודה רבה! תערוך את הכותרת!!!!!!!!!!!! בתור מה? זה נוגד את חוקי הפורום זה היה לפני החוקים החדשים אבל אחליף
  • העברת יחידות מחשבון לחשבון

    20
    1 הצבעות
    20 פוסטים
    638 צפיות
    MGM IVRM
    @sh774 אמר בהעברת יחידות מחשבון לחשבון: @MGM-IVR ומריסיילר לימות אפשרי להעביר? וכן ההפך לא
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    193 צפיות
    תורה צוה לנו משהת
    @ב-מ-ב-ל-יק לא ביצעתי זאת, אבל נראה שזה מוביל לשינוי להגדרת השלוחה שתהיה ועידה. הועידה אינה שומרת כלל את השיחה, ואני רוצה שזה כן יישמר..
  • נושא זה נמחק!

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    6 צפיות
  • ההגדרות המלאות למספר הורטואלי

    הועבר
    11
    10 הצבעות
    11 פוסטים
    1k צפיות
    a.y.f.A
    אפשר לזהות חסוי כמו במספר הוירטאלי הישן? ( 07 )
  • חלוקת תהילים בקו תוכן

    29
    0 הצבעות
    29 פוסטים
    759 צפיות
    ישראל10י
    @מוטי-ברנד אם אתה צריך עזרה במרחוק או שתביא לי את המספר של הקו ואני יעשה לך אתזה בתנאי שאני הייה משועמם באותו זמן...
  • על מה לוחצים בסיום שידור חי?

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    369 צפיות
    א
    @sh774 אמר בעל מה לוחצים בסיום שידור חי?: *8 @אהרן-שובקס אמר בעל מה לוחצים בסיום שידור חי?: https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic.php?f=8&t=5695 על אף שאין צורך לצאת אפשר גם לנתק אבל זה הגדרה כדי שיוכלו לצאת. אם ברצונך שיהיה אפשר לצאת תגדיר ככה (כמו שאמר @אהרן-שובקס ) conf_bridge_exit=yes ואח"כ יהיה אפשר לצאת ב*8 כמו שאמר @sh774
  • תקלה בשמירת "שידור חי", נקטע דקה או שתים לפני סוף השידור!

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    252 צפיות
    א
    פשוט בגלל עומס על כל המערכות אצלי חסר גם קטעים מאמצע השידור (וזה רק בהקלטה ולא בחי) מה שהבנתי זה שאין מהלעשות חוץ מלהניח נגן שיקליט או הקלטה פנימית