דילוג לתוכן

מחשבים וטכנולוגיה

35.0k נושאים 385.5k פוסטים

קטגוריות משנה


  • 538 נושאים
    2k פוסטים
    אברהם גלסרא
    בהמשך לנושא כאן, אני עובד על בנייה של תוסף בשילוב צד לוקאלי, שיעשה את הקמפול לAPK של פרויקט מAI Studio פשוט. מוזמנים להוריד את התוסף מכאן ואת חלקי ההתקנה מכאן (להוריד כוכביות). מפה זה AI: העוזר המקומי ◦ לחיצה כפולה על Install.bat ◦ אם קופצת אזהרת SmartScreen: "More info" ⇠ "Run anyway" ◦ המתקין יוריד את Java + Android SDK ויירשם. כמה דקות. ──────────────────────────────────────────────────────────────── שימוש — כך בונים APK ──────────────────────────────────────────────────────────────── נכנסים ל- https://aistudio.google.com/ ובונים אפליקציה. מורידים את הקוד כ-ZIP (לשונית "Code" ⇠ כפתור הורדה). לוחצים על הכפתור הצף "▲ בניית APK". בודקים שכתוב "מחובר". "בחר ZIP" ⇠ בוחרים את ה-ZIP שהורדתם. אם האפליקציה משתמשת ב-Gemini API — מדביקים את המפתח בשדה "מפתח Gemini API". לוחצים "בנה APK" וממתינים. בסיום נפתחת תיקיית הפלט. ה-APK נשמר ב: %USERPROFILE%.ai-studio-apk-builder\output*.apk ──────────────────────────────────────────────────────────────── להתקין בטלפון ──────────────────────────────────────────────────────────────── ◦ מעבירים את קובץ ה-APK לטלפון (כבל / Drive / וואטסאפ / מייל) ◦ פותחים אותו בטלפון ⇠ מאשרים "התקנה ממקור לא ידוע" ⇠ מתקינים. שימו לב - לא יצא לי לבדוק בפועל אם האפליקציות שהוא מוציא עובדות, אבל נראה שכן. אשמח למשוב.
  • 25k נושאים
    283k פוסטים
    S
    ניתן באמצע שחזור עמוק לעצור ולשמור את הפרויקט [image: 1782593727371-fb3ef8d1-6584-4f73-b0d5-ab6aef33bd48-image.jpeg]
  • חומרה ורכיבי מחשב

    2k 19k
    2k נושאים
    19k פוסטים
    שניאור שמחש
    @במקום-כהן ׳המלצה׳ זה שאתה ממליץ לאחרים. תשנה ל׳בקשת מידע׳ או ל׳בירור׳
  • 4k נושאים
    41k פוסטים
    פ
    @סטאר123 הייתי ממליץ לך אם אתה רוצה שהאתר יתפרסם ויתופעל לעשות סוג של עניין של קהילה וניקוד כמו שיש כאן ובפרוג לדוגמה כדי לפרסם - אז מי שמשתף קישור לאתר עם כתובת מיוחדת שלו ומישהו נירשם מזה הוא מקבל ניקוד, או מי שמדרג הרבה (כי כרגע המובילים בניקוד זה סך הכל 5 דירוגים) מי שמוסיף פליליסטים, אפשרות לתגובות לפליליסטים, מי שמוסיף הרבה סירטונים/ערוצים, כל הדברים האלא נותנים חשק למשתמשים לעזור לתפעל את האתר ולפרסם אותו. רק צריך לחשוב באמת למה יעזור הניקוד אולי יהיה דרגות כמו בפרוג או אפשרות לתמונה מותאמת אישית. ואגב הדירוג הייתי ממליץ לעשות משהו יותר פשוט שדבר ראשון יהיה יותר קרוב לסירטון וגם שיהיה פשוט לייק (שיהיה שווה 4 כוכבים) ודיסלייק (שיהיה שווה אחד) ואפשרות גם לדרג יותר בפירוט.
  • 169 נושאים
    2k פוסטים
    chvC
    @argeman אני לא יודע, זה שיש MDM לmacOS ידוע לי אבל לא מעבר לכך
  • 219 נושאים
    2k פוסטים
    מ
    טוב אז זה פעם ראשונה שאני מפעיל לינוקס (כנראה לכן העלתי לייב ולא ישר התקנתי) ולא הצלחתי לפתור שתי דברים אשמח שיעזרו לי שהמערכת תהיה בעברית ניסיתי להיכנס להגדרות שפה ולהתקין עברית ולמחוק אנגלית אבל זה לא עזר (כרגע אם נכנסים לשם זה מראה שזה על עברית אבל בפועל...) איך מתחברים לוויפי? כרגע אני מחובר ממכשיר אבל אני רוצה להתחבר לוויפי איך עושים את זה? (פתחתי את מנהל הדרייברים והוא מראה שאין דרייברים להתקנה) אשמח לעזרה ותודה מראש! Spoiler מי שזה מענין אותו אני לא יודע אם זה חשוב אבל מדובר בלינוקס מינט קינמון ציקו אין לי מושג אם זה משנה או לא
  • 1k נושאים
    13k פוסטים
    צול גאהצ
    @קרט רק הסברתי מה הוא התכווןתנסה לבדוק במנהל המשימות האם יש איזה תוכנת הקפאה{תחפש בגוגל את השמות שלהם או בגמיני}
  • 66 נושאים
    616 פוסטים
    ע
    @הילה-קלאס כתב: איזה סמארטפון הכי טוב לצילום מקצועי? לא יודע אם עדיין רלוונטי. לדעתי S26 אגדה בגלל הAI שמשפר משמעותית את התמונה בזמן ולאחר הצילום. הם השקיעו בNPU ובמודלים מקומיים מטורפים לצילום. תוסיף לזה מצלמת שגם ככה היא דגל, במחיר אושר עד, כנראה התמורה הטובה ביותר.
  • 2k נושאים
    23k פוסטים
    V
    הגרסה שיש לך היא עם וידאו או לא?