@ידו-בכול אם אתה יכול להוציא לכרטיס זיכרון קובץ גיבוי של נוקיה, זה יעזור לך
https://mitmachim.top/post/4263
אגב היה לי פעם C2 של הוועדה שכן התחבר לי למחשב,
תנסה, שווה בדיקה
@יענקיH מי הסיק מסקנות? הוא שאל מה האופציות עניתם כמה אפשרויות והוספתי שיש גם אופציה שזה זיוף הגיעו אלי מלא כאלה בזמן האחרון והיה פה גם שרשור על זה לא מזמן.
@YOYO-1 כתב בבקשה | הכשרת נוקיה 220 4g:
@raficon זה לא משהו פשוט כמו המכשירים הקודמים שהיה צריך רק לחבר לתוכנה ולרשום מספר חדש .
מה הקשר מספר חדש? זה לא IMEI.
אבל זה אכן פשוט כמו במכשירים הקודמים. רק שינוי מקש הצריבה ל*.
מה שכן, אמנם עלתה גרסה ל220 אבל כמו ש @שלוםפ אמר לא בטוח שהיא תואמת אליך.
Spoiler
[image: 1781085604441-881e197a-27e6-4bc2-9165-ed3f37ef69af-image.png]