דילוג לתוכן

תיקוני אלקטרוניקה

77 נושאים 669 פוסטים

דיונים בנושא תיקוני מעבדה

קטגוריות משנה


  • 7 נושאים
    61 פוסטים
    א
    עמדת עבודה יד שלישית צריך אדם אחד שיתפוס את השבב יציב בשתי ידיים, אדם נוסף שיחזיק את החוטים שיהיו במקום הדרוש בנוסף צריך להחזיק את המלחם, ואת הבדיל, מה עושים? משתמשים בעמדת עבודה 'יד שלישית' כמו זו שבתמונה Spoiler [image: 1755764635036-c0767bf6-e19d-4d6a-9108-c602972119a1-image.png] [image: 1755765034602-1394356b-0f08-4416-be78-f63c22a1b2b9-image.png]
  • 42 נושאים
    399 פוסטים
    מ
    עליתי על הבעיה , אני כותב שאולי ביום מן הימים יקרה למישהו דבר כזה . זה אמור להתחבר בצורה מסוימת וגורם שכשהדלת פתוחה אז הקירור מפסיק לעבוד ומפעיל את האפשרות להכנס להגדרות, כתבתי בתימצות כי זו בעיה נדירה , אם זה יקרה למישהו שיכתוב ,ואכתוב לו בצורה מפורטת יותר
  • בירור | דסקום G7 עזרה דחוף

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    124 צפיות
    נ
    @נתי-מור אני מעלה שוב אני חייב עזרה בבקשה המצב הוא בגדר הפיקוח נפש
  • הצעת ייעול | דיסק אונקי סאן דיסק מכפיל בקרוב את מחירו,

    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    457 צפיות
    E
    @נתי-מור [image: 1766006632192-kingston-fury-beast-rgb-64gb-ddr5-6000-cl30-memory-price-history.jpg] [image: 1766006632233-kingston-fury-renegade-g5-2tb-pcie-5.0-ssd-price-history.jpg]
  • נושא זה נמחק!

    25
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    29 צפיות
  • סקר | האם יש ביקוש בהדרכה לתיקון פלאפונים כשרים??

    4
    4 הצבעות
    4 פוסטים
    218 צפיות
    ב
    הנה ב"ה הוא עלה עכשיו כאן תודה רבה כל הכבוד
  • בקשת מידע | מכונת תספורת מקצרת

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    134 צפיות
    תלת פאזית
    @גבאי המכונה עם בטריה (נטענת) או רק על חשמל? אם המכונה על חשמל (ללא בטריה) כנראה זה קצר היכן שהוא בתוך המכונה לא מומלץ להשתמש בה! עד לבדיקה ותיקון זה יכול גם להיות איזה מגע רופף- שרק לפעצים מתחבר- כך שניסיון חוזר לא יעיד על פתרון הבעיה
  • בקשת מידע | הדרכה בהלחמות

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    1k צפיות
    ל
    @אביעד תודה רבה! מחכים
  • בקשה | כרטיס שגיאה

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    483 צפיות
    דוד משה 1ד
    @משה-ג.כ לא כתבתי מה שנראה לי כתבתי מידיעה !!!!
  • עזרה | אייפד 11 פרו שהמגע שלו לא עובד

    נפתר
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    396 צפיות
    י
    @בנימינה כתב בעזרה | אייפד 11 פרו שהמגע שלו לא עובד: @יצחקיי תראה, זה לא צחוק, זה לא איזה 'אהרל'ה' שאתה יכול להגיד נפתח לי, נפל לי, מדובר פה על חנות רצינית, על אייפד, אני ממליץ לך, אישית, להיסחב לתל אביב, ולברר מה הבעיה. לא מומלץ בכלל לנסות לתקן לבד. אוקיי אני מחכה עכשיו שהתכבה לגמרי, יקח קצת זמן ואז ניראה לאן זה ילך, תודה על העזרה ועל ההמלצות אם זה לא יעזור אני פשוט ילך לשם, אבל עדיין אני מחפש לדעת למה זה קרה?? עריכה: חיברתי אותו למחשב וזה חזר לעבוד ב"ה, תודה לכם על הניסיון לעזור,, בכל אופן אני עדיין מעוניין לדעת למה זה קרה, תודה רבה