דילוג לתוכן

עזרה הדדית - אנדרואיד

9.0k נושאים 102.5k פוסטים

⚠ שימו לב, אין לבקש העלאה של אפליקציות.

קטגוריות משנה


  • 153 נושאים
    3k פוסטים
    ה
    @נחלס-דון אם אפשר להשריש את זה בחצי דקה זה נקרא מושרש...
  • כאן תוכלו להיעזר ולדון אודות אפליקציות ופעולתם

    1k 11k
    1k נושאים
    11k פוסטים
    ר
    @אברהם-גלסר הורדתי כמעט הכל דרושה לי הבהרה לגבי מה הכוונה בדיוק מועד קטן - פרק אלו מגלחין י״ג ע״ב / י״ד ע״ב כ״ט ע״א והאם צריך כאן גם את ע"א או עד ס"א עב בבא בתרא - זכר לחורבן ס׳ ע״ב ס׳ ע״ב לא הבנתי בדיוק מה הכוונה מדרש איכה רבה פתיחתא א׳ סוף פרשה ה׳ ד"א מי שיכול להוריד מאוצר החכמה את: שולחן ערוך או״ח - תעניות ובין המצרים תקמ״ט תקס״א משנה ברורה על הלכות אלו תקמ״ט תקס״א שולחן ערוך יו״ד - הלכות אבלות שמ״א ת״ג עכשיו אני מתחיל לעבוד על עיצוב ראשוני למי שיש הערות או הארות שישלח עכשיו...
  • בקשה | משגר (דף הבית)

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    437 צפיות
    M
    @הבל-הבלים-הכל https://mitmachim.top/post/845649
  • עזרה | Cubot Mini 2 Pro קרס פתאום - לא נדלק בכלל

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    332 צפיות
    ד
    @שמואל-8 כל הכבוד על ההשקעה בפיסוק ממש כמו צ'אט גפט @שמואל-8 כתב בעזרה | Cubot Mini 2 Pro קרס פתאום - לא נדלק בכלל: @yakov-ber כתב בעזרה | Cubot Mini 2 Pro קרס פתאום - לא נדלק בכלל: @שמואל-8 זה כבה לי שהסוללה היית בערך על 60% כשחיברתי למטען פעם הוא הראה שהוא נטען ופעם לא יכול להיות שהבעיה היא בשקע הטעינה או הכבל – אם יש מגע רופף או לכלוך בשקע, זה יכול לגרום לכך שפעם הוא מראה טעינה ופעם לא. כדאי לנקות בזהירות את השקע עם אוויר דחוס או מברשת רכה, ולבדוק עם כבל ומטען אחרים , ולוודא שיש צריכת זרם יציבה כשמחברים למטען. או שזה בעיה ברכיב ניהול ההספק בלוח הראשי – אם השקע והכבל תקינים והמכשיר עדיין לא נדלק, ייתכן שהבעיה ברכיב פנימי שמנהל את הטעינה וההפעלה, ואז לרוב נדרש תיקון במעבדה. בינתיים תנסה לחבר למטען אחר לפחות חצי שעה בלי לנסות להדליק, ותראה אם המכשיר מראה סימן חיים (כמו אור, רעידה, או התחממות קלה). אם לא – נסה להחזיק את כפתור ההפעלה לחוץ 20 שניות, או יחד עם כפתור ווליום. אם גם זה לא עובד – כנראה שהבעיה בלוח.
  • 0 הצבעות
    17 פוסטים
    1k צפיות
    Y
    @המוזיקאי נחשב סינון גרוע שאפשר לעקוף בקלות
  • בעיה | תמונה שהשתלטה על המייל

    לא נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    206 צפיות
    ה
    @עימוד-לכל-עמוד , לחיצה ארוכה על סמל האפליקציה ועל ,אחסון, ונקה מטמון
  • להורדה | להורדה תוכנת MTK Extractor לפירוק וקימפול קבצי רום

    6
    2 הצבעות
    6 פוסטים
    295 צפיות
    ט
    @ע-quot-ה-דכו-quot-ע עדכנתי את הקישור סיסמה לחילוץ 123
  • בעיה | אנשי קשר לא מסונכרנים נמחקים

    נפתר
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    527 צפיות
    קראנץ' ונילהק
    לכל מי שמתעניין, הסברתי פה איך אפשר לפתור את הבעיה
  • מדריך | הפיתרון למי שנמאס ממחיקת האנש"ק במכשירי ג'לי

    1
    5
    7 הצבעות
    1 פוסטים
    383 צפיות
    אין תגובות
  • בירור | מחיקת סרטון של הטבלט

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    256 צפיות
    אין תגובות
  • המלצה | טלפון תומך כשר

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    286 צפיות
    ב
    @ידידיה-מלכה אנדרואיד אתה יכול. נוקיות 2020 אתה יכול. נוקיות 2024 אתה יכול בתשלום.
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    243 צפיות
    MGM IVRM
    אני מוגדר כסוכן שלהם, אני לא מכיר את המסלולים וכו, מחירים הם - 150 לשנה, כרום מסונן 80 גירסא של שניהם ביחד 230 [מסתבר לי עכשיו שאין הנחה אם קונים את שניהם ביחד] אם רוצים להצטרף אפשר לשלוח לי פה צאט ואנסה לענות על שאלות שאני יודע המעלות בהצטרפות דרך סוכן ולא באשראי אוטומטי - שחלק דברים סוכן יכול לשנות בעצמו ולא צריך לחכות לשירות, ולסוכן יש קבוצת תמיכה עם זמינות יותר גבוהה מהשירות לקוחות עצמם, אבל אני חושב שהתמיכה שלהם עצמם לא הכי מהירה שיש ,זה המשובים שאני מקבל מאנשים שקנו אצלי בעבר
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    207 צפיות
    הנני העניה
    הצלחתי!!! [image: 1750955457360-024ccb94-6914-4656-8de6-14e3f3f68ab2-image.png] [image: 1750955500124-021235e0-800b-46ea-9334-0369c87e2276-image.png] לא יאומן. ב69 אחוז שזה נתקע לתת לזה להיתקע טיפה ואז לסגור לחלוטין את האפלי' ולפתוח מחדש מאתחל ו עובד!
  • בקשה | מחפש אפלקציה של אוזניות אנקר לאנדרואיד 8.1 +

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    411 צפיות
    ב
    @אלוף-תימן תודה רבה, אני ינסה ויעדכן.
  • בעיה | הודעה בכניסה לאפליקציה איך מורידים?

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    127 צפיות
    ח
    @סאיז-לעבדיג צריך לכבות את הסיבוב האוטומטי ואז לפתוח את האפליקציה ואז לסובב את המכשיר הצידה ואז לאפשר בכפתור הקטן בצד סיבוב של המסך ואז ההודעה של הגיבוי אמורה לא למלא את המסך במקום שההודעה לא מופיעה (למעלה) שם תלחץ ואז ההודעה תיעלם אשמח לעידכון אם זה עזר לך
  • 2 הצבעות
    11 פוסטים
    417 צפיות
    ה
    @מוגן-נטפרי כתב בבקשת מידע | התייעצות לגבי רכישת טלפון לאחר שנשבר הקודם... ( תומך כשר...): שלום וברכה, נשבר לי הסמארטפון ( אפשר לומר בשעה טובה ומוצלחת... למרות ההוצאה...) ואני רוצה לקנות טלפון תומך כשר שלא יראה ממש סמארטפון, אבל מצד שני אני יוכל להתקין עליו סינון ויהיה בו את האפליקציות שאני צריך... הלכתי לחנות דווקא שיאומי qin f22pro דווקא מאוד התאים לי, אבל המוכר טוען שהוא מאוד שביר ( היה לי סמסונג a13) אני מחפש משהו מתאים קטן ולאו דווקא חצי טאצ', בסביבות 500-650 ש"ח תודה רבה!!! גלי סטאר יכול להתאים אחלה טלפון
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    153 צפיות
    א.מ.א
    @Eאלחנן צריך להתקין תעודת אבטחה של נטפרי על הסמארטפון ומסתמא נתיב חוסמים את זה.
  • בקשת מידע | שינוי לשפה עברית בנגן מאליאקספרס

    26
    0 הצבעות
    26 פוסטים
    641 צפיות
    iosi poliI
    מקסימום אתה יכול להישתמש במירקל משהו (זה אפליקציה כלשהי לתירגום אנדרואיד, אבל שכחתי את השם שלה...)
  • בעיה | מוביט בטאבלט עם wifri (נטפרי)

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    731 צפיות
    מ
    @שלל כתב בבעיה | מוביט בטאבלט עם wifri (נטפרי): זאת ועוד, שהאפליקציה היתה בעברית מלאה, ועכשיו ממש לאחרונה שיבוש חדש - והיא רק באנגלית, למרות שבהגדרות היא בהחלט מוגדרת לעברית. היה לי גם את הבעיה הזאת לאחרונה ופתרו לי אותה במערכת הפניות
  • באג | התקנתי קיידרואיד, הפעלתי מחדש - ונעלם

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    470 צפיות
    מגנוס קרלסןמ
    @חנוך-הכהן כתב בבאג | התקנתי קיידרואיד, הפעלתי מחדש - ונעלם: @מגנוס-קרלסן פשוט כיבית והדלקת? כן
  • באג | M36 לא נטען בשום מטען-אפילו שהוא קולט את המטען

    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    421 צפיות
    למה באתיל
    @פראירי כתב בבאג | M36 לא נטען בשום מטען-אפילו שהוא קולט את המטען: ב"ה עכשיו עובד ונטען (במטען מהיר 3a) כנראה זה היה בגלל שלא היה לזה אפילו טיפת סוללה... יש עניין שמתי שיש מכשיר שלא נדלק בכלל... אז להטעין עם מטען חזק.. טיפ לחיים
  • בקשה | שאיבת גרסה ויצרתה ע"פ השאיבה

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    470 צפיות
    ה
    @למה-באתי תודה רבה אעדכן אם הצלחתי ולמדתי קצת מקווה להצלחה ולהעלות גרסה לכל מיני אנדרואידים בהמשך...