דילוג לתוכן

עזרה הדדית - אנדרואיד

9.0k נושאים 102.1k פוסטים

⚠ שימו לב, אין לבקש העלאה של אפליקציות.

קטגוריות משנה


  • 153 נושאים
    3k פוסטים
    אלוף תימןא
    @קרט אבל ביקשתי לא להעלות
  • כאן תוכלו להיעזר ולדון אודות אפליקציות ופעולתם

    1k 11k
    1k נושאים
    11k פוסטים
    אלוף תימןא
    @רוטב-שום תמצא את התמונה תעלה לבינה מלאכותית והיא תחזיר לך מתורגמת
  • MTK Extractor

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    298 צפיות
    ט
    @Tיו_ אם אתה עדיין זקוק לזה יש כאן
  • באג | איך מתקינים גרסה ל jelly 2?

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    399 צפיות
    ס
    @zalmensmok @למה-באתי איזה גרסה צריך לגלי 2 אירופה או גלובלית או יפן?
  • שיתוף | cat flip 22 למכירה

    לא נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    116 צפיות
    מ
    @למה-באתי שלום אני מעוניין לקנות את זה אין לי אפשרות לשלוח הודעות פרטיות אשמח אם תיצור איתי קשר במייל 3228803 וכו' תודה רבה.
  • מדריך | ADB AppControl בעברית

    8
    7 הצבעות
    8 פוסטים
    1k צפיות
    עם ישראל חייע
    @בן-ציון יש אפשרות לקבל גרסת פרו בעברית?
  • בעיה | מחיקת WIFI מהגדרות בGELLY 2

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    120 צפיות
    ל
    @לוגסון https://drive.google.com/file/d/1hO8YXQGLxQEZYIsyzztQKD40-AEL3LJ8/view זה הקובץ ועשיו זה נראה לי שגם הוא מחק לי את ה ROOT
  • בעיה | JELLT 2 שיחות VOLTE איך להתקין

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    357 צפיות
    ל
    אם מישהו יוכל לעזור לי זה קצת דחוף כאני חוזר לישיבה ולא יהיה לי אינטרנט ומחשב
  • באג | צריבת ג'לי סטאר ב sp

    10
    1
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    306 צפיות
    למה באתיל
    @צצצצצ כתב בבאג | צריבת ג'לי סטאר ב SP: @למה-באתי כתב בבאג | צריבת ג'לי סטאר ב SP: @צצצצצ כתב בבאג | צריבת ג'לי סטאר ב SP: @למה-באתי כתב בבאג | צריבת ג'לי סטאר ב SP: @למה-באתי כתב בבאג | צריבת ג'לי סטאר ב SP: @7716508 כתב בבאג | צריבת ג'לי סטאר ב SP: @צצצצצ אם כמו שראיתי יש לו מעבד MTK G99 אתה צריך SP V6 צודק. צריך להשתמש רק בV6 איך אני משיג את 6? הורדתי מהאתר את האחרון?! אגב, אם אתה מנסה לעשות רוט לא. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://spflashtools.com/windows/sp-flash-tool-v6-2404&ved=2ahUKEwiGucznnYCOAxX78QIHHdC_Nh0QFnoECBoQAQ&usg=AOvVaw1umwn-m038mF4lePQvO5w4 תודה! זה ממשק שונה קצת הוא לא נותן לבחור סקאטר אלא קובץ פלאש. זה מה שצריך?? כןץ הקובץ ךא בתקייה הראשית.
  • מדריך | אפשרויות מפתחים בדפדפן אנדרואיד

    12
    10 הצבעות
    12 פוסטים
    873 צפיות
    נחמן פלחנ
    בכללי יש את Kiwi Browser שזה ממש כמו כרום במחשב עם F12 מלא ותוספים
  • בעיה | נעלמה לי האופציה להיכנס ל'אחסון פנימי' בטאבלט

    נפתר
    19
    1
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    426 צפיות
    ח
    @אלוף-תימן עבד! תודה ענקית!!
  • באג | עזרה דחופה jelly2

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    271 צפיות
    ס
    @למה-באתי איך עושים את זה דרך מחשב? או דרך ההגדרות? , כי את זה עשיתי ולא עזר.... אלי לא שמתי גרסה נכונה יש מצב שיש לך את הגרסה שלך עבדה?
  • נושא זה נמחק!

    55
    1
    3 הצבעות
    55 פוסטים
    829 צפיות
  • 3 הצבעות
    14 פוסטים
    529 צפיות
    S
    @למה-באתי F22 PRO
  • בקשת מידע | בדיקת איטיות - טלפון

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    124 צפיות
    ה
    @ברנע עד היום זה לא היה? או שהטלפון חדש או הוחלף גרסה לאחרונה? אם הוא חדש או הוחלף גרסה יש סיוכוי שהיא כבדה עליו ומכבידה ככה קרה לי הבטריה נגמרת בשניות והטלפון רותח ואם עד היום היה בסדר אולי תנסה לנקות כמה אפליקציות או מטמונים או סתם זבל
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    45 צפיות
    אין תגובות
  • בקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה

    27
    0 הצבעות
    27 פוסטים
    944 צפיות
    שניאור שמחש
    @אחוות-טרמפיסטים כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה: לגבי המנהל קבצים כתוב לי סוג קובץ לא נתמך מה אפשר לעשות? ניסית להתקין את האפליקציה שם וזה מה שרשם לך? תבדוק שהסימות של הקובץ apk
  • בירור | אסמס במספר כשר לשיומי מקשים עם אסמס יש אופציה כזו?

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    422 צפיות
    א
    @anomimi1789 כתב בבירור | אסמס במספר כשר לשיומי מקשים עם אסמס יש אופציה כזו?: @אורי-מלך כתב בבירור | אסמס במספר כשר לשיומי מקשים עם אסמס יש אופציה כזו?: שלום לכולם. ברצוני לדעת אם יש אפשרות כזו שבשיומי מקשים שיש שם אפליקציה של אסמס - שיש לו מספר כשר בלבד - ישנה אפשרות לקבל ולשלוח הודעות אסמס אפילו שיש רק מספר כשר, אשמח להסברה בענין הזה (ולא האופציה של לצרף גם מספר לא כשר נוסף לחבילה) תודה רבה כמו שאמר ידידנו עובד חלקית כאילו פה ושם אולי תקבל איזו הודעה בזמנו בגולן היתה להם תקלה שהיה אפשר לשלוח סמס ולא לקבל אבל חלק לא יעבוד לך זה חסימה ברמת הרשת למרות שיש פה מישהו שטוען שבסלקום אפשר לתמרן את החברה והם פותחים אצלי מדובר בחברת פרטנר... מה עושים? ||ספויילר||
  • נושא זה נמחק!

    לא נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    10 צפיות
  • נושא זה נמחק!

    40
    3 הצבעות
    40 פוסטים
    316 צפיות
  • שאלה | M500 לא נדלק

    לא נפתר
    44
    1
    0 הצבעות
    44 פוסטים
    2k צפיות
    ח
    @חנוך-הכהן עדכון - צרבתי מחדש גרסא מלאה עם flashboot - ועכשיו זה מראה כל הזמן שאין סוללה לא משנה כמה אני מטעין, מה לעשות?!
  • 0 הצבעות
    5 פוסטים
    184 צפיות
    א.מ.ד.א
    @חיים5299173 הייתה לי בעבר איזה אפליקציה שמראה את נתוני האחסון בצורה של ריבועים כמו שאמרת, לא זוכר את שמה. תחפש בפורום. @חיים5299173 כתב בעזרה | צריך אפליקציה למיפוי נתוני אחסון שתעבוד ב: Galaxy Tab A9 - אנדרואיד 14: רואים ממש ריבועים בגדלים שונים עם שמות של התיקיות, וככל שהריבוע גדול יותר - כך התיקיה גדולה יותר. במנהל קבצים+ כשאתה נכנס לתיקיות מתוך הניתוח הוא מראה את הנפח בערך באותו רעיון.