דילוג לתוכן

עזרה הדדית - אנדרואיד

9.0k נושאים 102.2k פוסטים

⚠ שימו לב, אין לבקש העלאה של אפליקציות.

קטגוריות משנה


  • 153 נושאים
    3k פוסטים
    ה
    @נחלס-דון אם אפשר להשריש את זה בחצי דקה זה נקרא מושרש...
  • כאן תוכלו להיעזר ולדון אודות אפליקציות ופעולתם

    1k 11k
    1k נושאים
    11k פוסטים
    ל
    @חכם-בלילה-1 יש מצב לשתי צילומי מסך 1 אישורי CA של המשתמש (בהגדרות מכשיר) כמה תעודות יש שם של נטפרי 2 הגדרות סודיות בדפדפן של פרייפוקס אחרי שאתה נכנס אליהם תצלם מסך
  • בעיה | מוביט בטאבלט עם wifri (נטפרי)

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    731 צפיות
    מ
    @שלל כתב בבעיה | מוביט בטאבלט עם wifri (נטפרי): זאת ועוד, שהאפליקציה היתה בעברית מלאה, ועכשיו ממש לאחרונה שיבוש חדש - והיא רק באנגלית, למרות שבהגדרות היא בהחלט מוגדרת לעברית. היה לי גם את הבעיה הזאת לאחרונה ופתרו לי אותה במערכת הפניות
  • באג | התקנתי קיידרואיד, הפעלתי מחדש - ונעלם

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    470 צפיות
    מגנוס קרלסןמ
    @חנוך-הכהן כתב בבאג | התקנתי קיידרואיד, הפעלתי מחדש - ונעלם: @מגנוס-קרלסן פשוט כיבית והדלקת? כן
  • באג | M36 לא נטען בשום מטען-אפילו שהוא קולט את המטען

    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    421 צפיות
    למה באתיל
    @פראירי כתב בבאג | M36 לא נטען בשום מטען-אפילו שהוא קולט את המטען: ב"ה עכשיו עובד ונטען (במטען מהיר 3a) כנראה זה היה בגלל שלא היה לזה אפילו טיפת סוללה... יש עניין שמתי שיש מכשיר שלא נדלק בכלל... אז להטעין עם מטען חזק.. טיפ לחיים
  • בקשה | שאיבת גרסה ויצרתה ע"פ השאיבה

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    466 צפיות
    ה
    @למה-באתי תודה רבה אעדכן אם הצלחתי ולמדתי קצת מקווה להצלחה ולהעלות גרסה לכל מיני אנדרואידים בהמשך...
  • עזרה | שינוי קובץ lk.img

    32
    1
    0 הצבעות
    32 פוסטים
    538 צפיות
    M
    המכשיר שלך (TIQ M5 / MT6761) לא מאפשר להיכנס ל־מצב Fastboot בגלל שה־Bootloader נעול וב־רום שלך חסום גישה ל־ADB/Fastboot. מה לעשות?
  • MTK Extractor

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    298 צפיות
    ט
    @Tיו_ אם אתה עדיין זקוק לזה יש כאן
  • באג | איך מתקינים גרסה ל jelly 2?

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    402 צפיות
    ס
    @zalmensmok @למה-באתי איזה גרסה צריך לגלי 2 אירופה או גלובלית או יפן?
  • שיתוף | cat flip 22 למכירה

    לא נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    116 צפיות
    מ
    @למה-באתי שלום אני מעוניין לקנות את זה אין לי אפשרות לשלוח הודעות פרטיות אשמח אם תיצור איתי קשר במייל 3228803 וכו' תודה רבה.
  • מדריך | ADB AppControl בעברית

    8
    7 הצבעות
    8 פוסטים
    1k צפיות
    עם ישראל חייע
    @בן-ציון יש אפשרות לקבל גרסת פרו בעברית?
  • בעיה | מחיקת WIFI מהגדרות בGELLY 2

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    120 צפיות
    ל
    @לוגסון https://drive.google.com/file/d/1hO8YXQGLxQEZYIsyzztQKD40-AEL3LJ8/view זה הקובץ ועשיו זה נראה לי שגם הוא מחק לי את ה ROOT
  • בעיה | JELLT 2 שיחות VOLTE איך להתקין

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    357 צפיות
    ל
    אם מישהו יוכל לעזור לי זה קצת דחוף כאני חוזר לישיבה ולא יהיה לי אינטרנט ומחשב
  • באג | צריבת ג'לי סטאר ב sp

    10
    1
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    306 צפיות
    למה באתיל
    @צצצצצ כתב בבאג | צריבת ג'לי סטאר ב SP: @למה-באתי כתב בבאג | צריבת ג'לי סטאר ב SP: @צצצצצ כתב בבאג | צריבת ג'לי סטאר ב SP: @למה-באתי כתב בבאג | צריבת ג'לי סטאר ב SP: @למה-באתי כתב בבאג | צריבת ג'לי סטאר ב SP: @7716508 כתב בבאג | צריבת ג'לי סטאר ב SP: @צצצצצ אם כמו שראיתי יש לו מעבד MTK G99 אתה צריך SP V6 צודק. צריך להשתמש רק בV6 איך אני משיג את 6? הורדתי מהאתר את האחרון?! אגב, אם אתה מנסה לעשות רוט לא. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://spflashtools.com/windows/sp-flash-tool-v6-2404&ved=2ahUKEwiGucznnYCOAxX78QIHHdC_Nh0QFnoECBoQAQ&usg=AOvVaw1umwn-m038mF4lePQvO5w4 תודה! זה ממשק שונה קצת הוא לא נותן לבחור סקאטר אלא קובץ פלאש. זה מה שצריך?? כןץ הקובץ ךא בתקייה הראשית.
  • מדריך | אפשרויות מפתחים בדפדפן אנדרואיד

    12
    10 הצבעות
    12 פוסטים
    883 צפיות
    נחמן פלחנ
    בכללי יש את Kiwi Browser שזה ממש כמו כרום במחשב עם F12 מלא ותוספים
  • בעיה | נעלמה לי האופציה להיכנס ל'אחסון פנימי' בטאבלט

    נפתר
    19
    1
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    426 צפיות
    ח
    @אלוף-תימן עבד! תודה ענקית!!
  • באג | עזרה דחופה jelly2

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    271 צפיות
    ס
    @למה-באתי איך עושים את זה דרך מחשב? או דרך ההגדרות? , כי את זה עשיתי ולא עזר.... אלי לא שמתי גרסה נכונה יש מצב שיש לך את הגרסה שלך עבדה?
  • נושא זה נמחק!

    55
    1
    3 הצבעות
    55 פוסטים
    829 צפיות
  • 3 הצבעות
    14 פוסטים
    529 צפיות
    S
    @למה-באתי F22 PRO
  • בקשת מידע | בדיקת איטיות - טלפון

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    124 צפיות
    ה
    @ברנע עד היום זה לא היה? או שהטלפון חדש או הוחלף גרסה לאחרונה? אם הוא חדש או הוחלף גרסה יש סיוכוי שהיא כבדה עליו ומכבידה ככה קרה לי הבטריה נגמרת בשניות והטלפון רותח ואם עד היום היה בסדר אולי תנסה לנקות כמה אפליקציות או מטמונים או סתם זבל
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    45 צפיות
    אין תגובות
  • בקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה

    27
    0 הצבעות
    27 פוסטים
    945 צפיות
    שניאור שמחש
    @אחוות-טרמפיסטים כתב בבקשה | הסרת חנות אפליקציות מF22 עזרה: לגבי המנהל קבצים כתוב לי סוג קובץ לא נתמך מה אפשר לעשות? ניסית להתקין את האפליקציה שם וזה מה שרשם לך? תבדוק שהסימות של הקובץ apk