בקשת מידע | קניתם או יודעים האם יש גרסא טובה ולא יקרה לטלפון JELLY ATOM L?
-
רק שים לב שבגלל שיש לו שוליים גדולים והמסך עצמו 4 אינטש, נראה ממש גדול.
כלומר אם חשוב לך מראה כשר לדעתי הוא לא נראה בכלל כשר. -
רק שים לב שבגלל שיש לו שוליים גדולים והמסך עצמו 4 אינטש, נראה ממש גדול.
כלומר אם חשוב לך מראה כשר לדעתי הוא לא נראה בכלל כשר.@יצחק-רשטונ כתב בבקשת מידע | קניתם או יודעים האם יש גרסא טובה ולא יקרה לטלפון JELLY ATOM L?:
רק שים לב שבגלל שיש לו שוליים גדולים והמסך עצמו 4 אינטש, נראה ממש גדול.
כלומר אם חשוב לך מראה כשר לדעתי הוא לא נראה בכלל כשר.יותר מN6000?
-
@יצחק-רשטונ כתב בבקשת מידע | קניתם או יודעים האם יש גרסא טובה ולא יקרה לטלפון JELLY ATOM L?:
רק שים לב שבגלל שיש לו שוליים גדולים והמסך עצמו 4 אינטש, נראה ממש גדול.
כלומר אם חשוב לך מראה כשר לדעתי הוא לא נראה בכלל כשר.יותר מN6000?
@גבר-גמדי
לא מדדתי אבל אותו גודל בערך [לגלי מסך מעט קטן יותר אבל יותר שוליים]
כדאי פשוט לראות כמה סרטונים לפני זה יתן לך פופורציה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות