@חכם-בלילה-1 תתקין כרום גרסה 99, זו הגרסה האחרונה שעובדת אם שמת תעודות אבטחה במערכת
לחילופין יש אופציה להתקין תעודות לא במערכת ואז יעבוד ל גם גרסה גבוהה של כרום
יש שיטות דרך מודול להשבית את הרוט כביכול במערכת עבור הדפדפן וככה הוא ישתמש רק בתעודות שהתקנת לא במערכת אבל אין לי בשלוף את הפרטים המלאים, דיברו על זה פעם כאן
@שמואל אמר במקלדת Gboard, מכירים?:
@אליצפן אם יש רוט עם המכשיר אתה יכול לקחת מכשיר אחר גם עם רוט להתקין שם הכל, ואז לגבות את האפליקציה עם גיבוי טיטניום, שמגבה גם את הDATA של היישון ולשחזר אצלך..
סיפור מסובך קצת...
אולי יש פה מישהו שיכול להכין לי גיבוי לאפליקציה שאוכל לשחזר אצלי. יש לי רוט במכשיר.
@nrs אמר בלחסום אנדרואיד:
בחלק מהאנדרוידים המתקדמים ראיתי שה SMART העדכני לא נותן במנהל התקנים להוריד לו את הסימון רק עי קוד מה שודאי מחזק את ההגנה
זה היה גם בישנים(4.4).
@nrs אמר בלחסום אנדרואיד:
(אבל מי שקצת יותר מבין יודע שזה עדיין לא שווה הרבה ואין לסמוך ע"ז כלל)
נכון,ותמיד אני אומר שזה לא לכתחילה
@שמואל אמר בעזרה במציאת רום 2#:
לא יכול לקרוא כלום.
מקסימום לא יצרב, או יצרב והמכשיר לא יעלה.
לא יודע, אני מפחד שזה יכול להשבית לגמרי.
בכל אופן אשמח לעזרה..
תודה רבה @beri-zip2 ו @Men770 אכן מדובר על מחשב של 64...
אז אני יוריד את הנכון למרות שכבר עברו לשעון חורף אבל זה ממש יעזור לי ...
כי זה מחשב שמוצג לציובר לזמני תפילות וחשוב לי שבעזרת ה' בזמנים הבאים של התחלופה שזה יהיה מדויוק ויחליף בזמן..
כי אם לא זה משבש את כל זמני התיפלות...
יום טוב!