@חכם-בלילה-1 תתקין כרום גרסה 99, זו הגרסה האחרונה שעובדת אם שמת תעודות אבטחה במערכת
לחילופין יש אופציה להתקין תעודות לא במערכת ואז יעבוד ל גם גרסה גבוהה של כרום
יש שיטות דרך מודול להשבית את הרוט כביכול במערכת עבור הדפדפן וככה הוא ישתמש רק בתעודות שהתקנת לא במערכת אבל אין לי בשלוף את הפרטים המלאים, דיברו על זה פעם כאן
@aiib אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:
דור 4 אין מצב שיהיה לי במכשיר הזה?
אין שום סיכוי !
@aiib אמר בקליטה נמוכה במכשיר יאנג:
הסיבה שהוא נדבק לדור 2 זה כי הוא מוגדר לא נכון או שזו הקליטה הכי טובה שהוא קיבל?
לכאורה זה הגדרה.
@שמואל אמר בהכשרת יאנג...:
@aiib אמר בהכשרת יאנג...:
האם ניתן להסיר בקלות את רכיב הWIFI?
לא בטוח שבכלל אפשר להסיר אותו
@aiib אמר בהכשרת יאנג...:
האם ברכיב ישנם רכיבים נוספים כגון בלוטוס?
בהחלט
@aiib אמר בהכשרת יאנג...:
יש אופצייה לשחזר את הקובץ של הWIFI שמחקתי אתמול?
כן אם יהיה לך את הקובץ הזה.
מנסיון ניתן להסיר את הרכיב של הwifi מבלי לפגוע בבלוטות' (ביאנג ספציפית, בהרבה מכשירים זה ביחד).
מנסיון, עשיתי את זה כמה פעמים בעבר. אני אבל ממש לא זוכר כעת איזה רכיב בדיוק צריך להסיר.
@gnbutk אמר בהאם ניתן להתקין נטפרי סמרטפון:
@WWW ברימון הרמת סינון לא משהו
בנטפרי, או שזה פתוח ומסונן, או שזה סגור לגמרי, אין כזה דבר שהאפליקציה עובדת והתמונות לא עוברות בדיקה.
@1011 לא נראה לי שאתה צודק. יכול להיות שיש לך מכשיר אחר.
אבל תכלס כשאתה לוחץ על מקש ההפעלה+ווליום למטה כ7 שניות המכשיר נכבה.
תנסה מהר שהוא נכבה לשנות את לחיצת הלחצנים לכניסה לריקברי.
@שמואל אמר בפריצת IMEI:
אני רוצה להבהיר!
כתבתי פה קוד לשינוי IMEI למכשיר מלרוז 2019 בלבד !
אני מבין שאנשים מנסים לכתוב אותו בכל מיני מכשירים וחבל כי אין סיבה שזה יעבוד... זה עובד רק לדגם הספציפי הזה.
@עומד-בפרשת-דרכים אמר בפריצת IMEI:
@שמואל נראה לי שזה קשור לכותרת הנושא.
@שמואל תשנה את הכותרת
@מנדי אמר ברוט לטאבלט לנובו TB-X705F:
@1011
כתוב שTWRP לא רשמי, מה ההשלכות של זה?
כלום.
זה אומר שמישהוא בנה לזה.
יכול להיות שחלק דברים שם לא יעבדו.
בשביל לעשות רוט זה מספיק..