דילוג לתוכן

עזרה הדדית - אנדרואיד

9.0k נושאים 102.0k פוסטים

⚠ שימו לב, אין לבקש העלאה של אפליקציות.

קטגוריות משנה


  • 153 נושאים
    3k פוסטים
    אלוף תימןא
    @קרט אבל ביקשתי לא להעלות
  • כאן תוכלו להיעזר ולדון אודות אפליקציות ופעולתם

    1k 11k
    1k נושאים
    11k פוסטים
    S
    @משתמש-על כתב: כל דבר טוב או חמוד אתה לא רציני!!! נראה לך שכל אחד שקונה נגן ישבו אנשים ויעלו אפלקציות מגניבות בשבילו, בדיוק לכן יש חיפוש בפורום!!
  • עזרה / אימייל לא מסתנכרן באנדרואיד

    15
    1 הצבעות
    15 פוסטים
    453 צפיות
    נ
    @נצח-ישראל בסוף מה שעזר זה למחוק את האפליקציה של המייל ולהתקין מחדש וכמובן לרוקן מטמון ונתונים ( כי זה לא מתאפס לגמרי כי זה אפליקציה מובנית)
  • הסבר מהו adb

    הועבר
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    341 צפיות
    איש אמתא
    @moshep זה adb אתה צריך להדליק מצב מפתחים וניפוי באגים עי הקוד כוכבית סולמית כוכבית סולמית83781 סולמית כוכבית סולמית כוכבית סירטון ואח"כ לחבר למחשב לאשר ניפוי באגים להפעיל את התוכנה ולכתוב את הפקודה שאתה רוצה מקבץ פקודות
  • עזרה דחוף- איפוס מכשיר ואיחוד מחיצות.

    40
    0 הצבעות
    40 פוסטים
    1k צפיות
    Y
    @מאיר-פרידמן פשוט, ברגע שאתה מאפס רק את ה cache ולא את הדאטה יש מלא מקום תפוס(אמנם בתור מלא 00000000 שלא מכילים שום מידע אבל עדיין תופסים מקום)
  • בבקשה אפליקציה hangouts

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    73 צפיות
    ל
    @שלם יש פה.
  • תוכנת אודין לא נפתחת...

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    172 צפיות
    יוסי מחשביםי
    @קומבינה אולי זה ענייין של גירסה, תוריד את זה: Odin3-v3.14.4.zip
  • גירסאות לאנדרואיד

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    90 צפיות
    מתושלחמ
    @משה-הפורץ-מ2800 אתה צריך לברר מה הדגם המדויק של המכשיר, בלי זה א"א לצרוב גירסה...
  • תוכנה לעריכת קובצי APK

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    76 צפיות
    אין תגובות
  • טאבלט לנובו tab 2 a8-50l אחרי איפוס שמבקש כניסה לגוגל. מה עושים?

    נפתר
    15
    1 הצבעות
    15 פוסטים
    582 צפיות
    moshepM
    @efid בכיף אחי שבת שלום!
  • פלאפון s5830i רוט עזרה

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    185 צפיות
    מ
    @מוישי-בלו והצלחתי לעשות רק כשזה מתכבה יש סמל מאושר... ואני מחפש גלריה דרך גוגל פליי רק לתמונות בלי סירטונים יש למישהו?
  • נושא זה נמחק!

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    9 צפיות
  • מכשיר נעול ZTE AXON MINI

    6
    1 הצבעות
    6 פוסטים
    243 צפיות
    ד
    @yair המכשיר פחות חשוב לי , יותר חשוב זה התמונות וההסרטות שיש שם. הבעיה היא שצריך לשנות את ההגדות שיתחבר למחשב ובלי לשנות זה רק מטעין את המכשיר ואני לא זוכר את הקוד וא"א להגיע להגדרות יש אפשרות לחבר את זה למחשב? [אולי עם כבל/קופסת צריבה ?] או משהו יותר פשוט
  • התעניינות על אנדרואיד בלוטקאס

    3
    1
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    114 צפיות
    ש
    @תורה-צוה-לנו-משה אמר בהתעניינות על אנדרואיד בלוטקאס: @שנעון מה הדרישות מינימום?? לא הבנתי מה אתה מתכוון לשאול
  • עזרה!!! שירותי גוגל פליי

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    85 צפיות
    אין תגובות
  • נדרים פלוס לאנדרואיד המלא כולל אפשרות לתרומות

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    21k צפיות
    B
    @יוסף ניהול תורמים זה באתר עצמו בממשק ניהול אם יש לנו מנוי בנדרים פה: https://matara.pro/nedarimplus/Reports/2.0.54.html?undefined
  • חיפוש קולי בוויז

    נפתר
    6
    1 הצבעות
    6 פוסטים
    246 צפיות
    ירושלים שליי
    @moishifri תודה רבה יש פה ← קישור להורדה ישירה. ← / ️ [image: %D7%9E%D7%90%D7%95%D7%A9%D7%A8-%D7%91%D7%A0%D7%98%D7%A4%D7%A8%D7%99.png]
  • וואצפ כותב תאריך ושעה לא מכוונים למרות שהם מכוונים

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    207 צפיות
    ק
    מה מה לא הבנתי
  • אפליקציה למעקב לימודים תורני

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    198 צפיות
    ה
    @אינטרקום אמר באפליקציה למעקב לימודים תורני: @הבוס-הגדול ראיתי בעבר אתר, שעושה את הפעולה הנ"ל. בל"נ אחפש, ותחפש גם אתה תודה, אך ביקשתי אפליקציה ולא אתר
  • האם מישהו יש גירסה פרוצה לסמרט בס Q2

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    246 צפיות
    אבא לוא
    @אברהם-ברזילאי לא ראיתי שהגבת כי לא לחצת על תגובה בכל אופן על זה התכוונתי לשנות לסיומת טקסט
  • איפה מאוחסנים התוספים

    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    107 צפיות
    chvC
    @זעירא-דמן-חבריא בעיה.. בפיירפוקס ניתן לשמור בקלות תוספים לקובץ (xpi) - פשוט לוחצים בימני על הכפתור "התקן" ובוחרים שמור בשם. אבל בכרום זה אחרת. יש אתרים שנותנים שירות כזה. https://zvizvi.gitlab.io/crx-download/
  • הכנסת 2 כרטיסי מיקרו בQ2 יש אפשרות?

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    282 צפיות
    א
    אפשר להכניס שתי כרטיסים ע"י מטאם שנמכר בחניות של טלפון אני יש לי והכנסתי וגם דיסק און קי וגם נגנים אחרים למי שמעוניין