דילוג לתוכן

עזרה הדדית - אנדרואיד

9.0k נושאים 102.0k פוסטים

⚠ שימו לב, אין לבקש העלאה של אפליקציות.

קטגוריות משנה


  • 153 נושאים
    3k פוסטים
    אלוף תימןא
    @קרט אבל ביקשתי לא להעלות
  • כאן תוכלו להיעזר ולדון אודות אפליקציות ופעולתם

    1k 11k
    1k נושאים
    11k פוסטים
    S
    @משתמש-על כתב: כל דבר טוב או חמוד אתה לא רציני!!! נראה לך שכל אחד שקונה נגן ישבו אנשים ויעלו אפלקציות מגניבות בשבילו, בדיוק לכן יש חיפוש בפורום!!
  • בקשת מידע | Race master

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    244 צפיות
    HarwonaH
    @אבי_770 לא יודע. אבל אסור להעלות לפורום משחקים. חוקי הפורום
  • בעיה | קינג סטאר לא מצליח לאפס ולא להתקין כמעט אפליקציות

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    58 צפיות
    זונדל גרנדז
    @מומחה-על כתב בבעיה | קינג סטאר לא מצליח לאפס ולא להתקין כמעט אפליקציות: חברהֶ מה עושים? אני לוחץ מיליארד ואחד פעמים בערך על איפוס דרך ההגדרות ולא עובד... אגב מעט מאוד אפליקציות הוא כן נותן להתקין אבל את הרוב לא ולמרות שלפני זה הוא נתן.. אולי אין לך מקום? תנסה איפוס דרך ריקוברי
  • בקשת מידע | עריכת קובץ IMG

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    226 צפיות
    HarwonaH
    @Tיו_ מאנדרואיד 10 מחיצות system| vendor| product נמצאות בתוך מחיצת super ולא בנפרד. מה שהופך את התהליך למורכב יותר, מכיוון שבשלב ראשון צריך לפרק את הsuper ורק אח"כ ניתן לעשות mount למחיצת system ולערוך את מה שאתה רוצה, בנוסף מכיוון שפירקנו את מחיצת super נצטרך לייצר מחיצת super חדשה וזה גם תהליך נחמד... בקיצור, תבדוק אם אצלך יש super ואם כן אז אולי עדיף לך לתת לי לעשות את העבודה בשבילך... מדבריך אני מבין שאתה לא צריך לערוך את boot.
  • בקשה | תעודת אבטחה של רימון לאנדרואיד

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    133 צפיות
    X
    @צדיק-תמים תודה! עזרת לי מאד!!!
  • עזרה | מציאת אפלקציות במערכת

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    102 צפיות
    T
    @אליה-13 כתב בעזרה | מציאת אפלקציות במערכת: @Tיו_ תתקין את זה וכך תדעפרטי-יישומים.apk יישר כוח
  • בירור | זיהוי גופן - מה הגופן שיש באפליקציה וואצאפ'?

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    90 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    10 פוסטים
    880 צפיות
    אליר325000א
    @aharon77 הרעיון למחוק או להחליף את האקטיבטי של הנגן
  • בקשת מידע | Kiwix לאנדרואיד 4

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    105 צפיות
    Y
    @אבי_770 תנסה את זה אמור לעבוד
  • בעיה | התקנת תעודת אבטחה בF22 PRO

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    110 צפיות
    Y
    תתקין את המודל הזה הכי פשוט מתקין אוטומטית תעודות לכל החברות.
  • בקשת מידע | מתי צריך לשנות IMEI ואיך עושים את זה?

    נפתר
    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    1k צפיות
    ע
    @Ykingsmart אין לי בעיה עם החוקים מכיון שגם אני עורך מספרים סידוריים לפי הצורך וכמו שרוב התוכנות פה פרוצות ולא חוקיות ואני משתמש איתם בשופי. ומה שציינתי הוא לידיעה גרידא.
  • בעיה | QIN 2 נכבה אחרי כמה שניות

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    44 צפיות
    אין תגובות
  • בעיה | מצב מפתחים נכבה כל הזמן

    נפתר
    114
    0 הצבעות
    114 פוסטים
    6k צפיות
    HarwonaH
    @קצלנבוגן זה לא קשור לנושא המקורי. תפתח נושא חדש ותסביר מה אתה מנסה לעשות
  • בקשה | עזרה דחופה בחסימת סמרטפון

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    197 צפיות
    MGM IVRM
    @יהודי-וזהו כתב בבקשה | עזרה דחופה בחסימת סמרטפון: @MGM-IVR התקנתי אתה מתכוון שאני יחסום דרך כושר פליי?? נכון. שלחתי לך מייל
  • בקשת מידע | התקנת MAGISK נכשל

    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    843 צפיות
    א
    @דובי-ג כתב בבקשת מידע | התקנת MAGISK נכשל: @Harwona איפה אני מוצא את קובץ הBOOT.IMG? קח את קובץ הscatter מכאן ותעבוד לפי המדריך ש @Harwona שלח לך ושיהיה לך לבריאות (הייתי שולח לך בוט מושרש, רק שזה משתנה מנגן לנגן אע"פ ששניהם Z80, חבר הביא לי בוט של Z80 אחר וזה הרס לי את הטאצ' עד שהחזרתי את שלי מהגיבוי שלי)
  • בעיה | בלוטוס בשיאומי חצי טאצ

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    108 צפיות
    ר
    @נרוש זה קשור גם לבלוטוס כי זה עדיין לא הסתדר
  • בקשת מידע | חברה יש פתרון לעניין??

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    208 צפיות
    אזולאיא
    @יהודי-וזהו אם אתה רוצה משהו זריז ולא מורכב בחינם, לך על קידס פלייס. הנה מדריך מסודר ומפורט: https://mitmachim.top/post/647527
  • בירור | סלפי לפורץ

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    565 צפיות
    menajemmendelM
    @צצצצצ @צצצצצ כתב בבירור | סלפי לפורץ: @menajemmendel צריך ללחוץ על הכפתור העגול הגדול או שלא נתת את ההרשאות שהוא ביקש מוזר מאד, לי לא ביקש שום הרשאות, וגם אין שום כפתור עגול גדול, יש רק כפתור כחול מרובה PICTURES TAKEN והוא ריק, והאופציום SEND EMAIL ו LOCATION TRACKER שהם צריכים גירסת פרמיום
  • שאלה | רטט כשהשיחה נענית באנדרואיד 13

    נפתר
    2
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    86 צפיות
    Y
    יש את הנושא הזה בXDA כאן אני רק לא יודע אם זה מתאים גם לאנדרואיד 13 או רק 11 חוצמזה שאין לי android sdk ואני לא יודע אם אפשר רק עם ADB אולי
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    7 צפיות
    אין תגובות
  • בעיה | איך להתחבר לאנדרואיד, ממחשב כדי שאוכל לשלוט ע"י cmd מהמחשב

    לא נפתר
    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    489 צפיות
    N
    @2580 כתב בבעיה | איך להתחבר לאנדרואיד, ממחשב כדי שאוכל לשלוט ע"י cmd מהמחשב: ע"י קינגו רוט ודומיו... התכוונתי על ידי המוביילגו בחיבור וויפיי