דילוג לתוכן

עזרה הדדית - אנדרואיד

9.0k נושאים 102.0k פוסטים

⚠ שימו לב, אין לבקש העלאה של אפליקציות.

קטגוריות משנה


  • 153 נושאים
    3k פוסטים
    אלוף תימןא
    @קרט אבל ביקשתי לא להעלות
  • כאן תוכלו להיעזר ולדון אודות אפליקציות ופעולתם

    1k 11k
    1k נושאים
    11k פוסטים
    S
    @משתמש-על כתב: כל דבר טוב או חמוד אתה לא רציני!!! נראה לך שכל אחד שקונה נגן ישבו אנשים ויעלו אפלקציות מגניבות בשבילו, בדיוק לכן יש חיפוש בפורום!!
  • בקשת מידע | בדיקת מעבד באנדרואיד

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    179 צפיות
    ק
    @שמעון-pc בבקשה
  • בעיה | כניסה לריקבורי כשהטלפון נעול - סמסונג

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    85 צפיות
    אין תגובות
  • בקשה | הכשרת ג'לי פרו אנדרואיד 7

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    309 צפיות
    לא-מתייאשל
    @נחום-גמזו כתב בבקשה | הכשרת ג'לי פרו אנדרואיד 7: @לא-מתייאש גם אני מחפש חסימה למכשיר הנ"ל אשמח מאוד אם תעזור לנו בעניין. אני רוצה שיחסם הוויפיי והאפשרות להוספת משתמשים חדשים. תודה רבה לך תזכה למצוות ב"ה יגיע עוד מעט.
  • בקשת מידע | מכשיר אנדרואיד מאליאקספרס בערך 3 אינץ'

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    165 צפיות
    ה
    @אברהם-א צריך לציין שזה גם קצת שמן...
  • שאלה | MT manager בעברית יש?

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    982 צפיות
    אזולאיא
    @Harwona אני מסכים איתך לחלוטין, שאין שום טעם לתרגם אותה. אבל מסיבה אחרת, כמו ש @Ykingsmart כתב - כל מי שרוצה לעשות דברים מעניינים חייב לדעת אנגלית מינימלית בשביל לבצע פקודות. אז לא יעזור שנתרגם אפליקציה אחת, מה הוא יעשה באפליקציה הבאה? אבל, רצונו של אדם זהו כבודו. זה מה שהבן אדם ביקש. אם יש לנו איך לעזור לו, מה טוב. ואם לא, זה לא עסק שלי.
  • שיתוף | עדכונים חדשים בוואטסאפ

    1
    5 הצבעות
    1 פוסטים
    151 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    28 פוסטים
    1k צפיות
    ק
    @החפץ-בעילום-שם-0 @אני-אני-אני במדריך הזה תלך לאפשרות 2 ואז בעזרת השם יעבוד מניסיון!!!!
  • עזרה | גישה לקבצים שהורדו מספוטיפיי

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    62 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    16 פוסטים
    445 צפיות
    ה
    @2580 כתב בבקשת מידע | איך לצרוב גרסה ב m390 ? | מישהו יכול לעשות לי סדר ?: וגם לא בטוח שהיה עוזר... לי זה עזר. @2580 כתב בבקשת מידע | איך לצרוב גרסה ב m390 ? | מישהו יכול לעשות לי סדר ?: היה אבל המחשב הנ"ל ז"ל... חבל
  • 0 הצבעות
    12 פוסטים
    2k צפיות
    א
    ראה פה
  • בעיה | צריבה נכשלת ב spd

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    458 צפיות
    yosY
    @e-systems כאן יש לך הוראות מדוייקות גם לצריבה במצב פאסבוט וגם עם spd
  • בקשה | קושחה לsoyes 7s

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    76 צפיות
    T
    @yos כתב בבקשה | קושחה לsoyes 7s: @Tיו_ תבדוק כאן https://firmwarefile.com/soyes-7s-yt8001 תודה רבה ראיתי את זה כבר היום וגם שלחתי לנטפרי שיפתחו וזה כותב לי ככה מצטערים, לא ניתן להציג או להוריד את הקובץ כרגע. יותר מדי משתמשים הציגו או הורידו את הקובץ הזה לאחרונה, כדאי לנסות שוב מאוחר יותר. אם הקובץ שניסית לגשת אליו גדול במיוחד או משותף עם הרבה אנשים, ייתכן שיחלפו 24 שעות עד שניתן יהיה להציג או להוריד אותו. אם גם אחרי 24 שעות אי אפשר לגשת אליו, יש לפנות למנהל הדומיין.
  • בעיה | חסימת משרד התיקשורת

    8
    1 הצבעות
    8 פוסטים
    142 צפיות
    כ
    @אליר325000 תן קישור
  • בקשת מידע | לצרוב אפל על אנדרואיד

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    97 צפיות
    25802
    @מנסה-לדעת למייטב ידיעתי לא
  • בירור | מידע על קניית מכשיר וויז

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    425 צפיות
    ש
    @מאיר-מאיר-מאיר 36 תשלומים, אין אפשרות לבטל
  • בקשת מידע | עזרה | שינוי לוגו מלא בlogo.img, ובbootanimation.zip

    26
    0 הצבעות
    26 פוסטים
    2k צפיות
    T
    @אוהב-את-זה-0 כתב בבקשת מידע | עזרה | שינוי לוגו מלא בlogo.img, ובbootanimation.zip: @Tיו_ תשמע, זה עבד!!! אינלי מושג מה הקשר בין זה לזה אבל תכלס'! החלפתי ג"כ בתוכנה לתמונה אחרת (באותו סוג קובץ ואותו רזולוציה) אבל זה לא החליף את הלוגו של החברה, רק עושה מסך שחור לכמה שניות עד שהBootanimation עולה עם התמונה שהחלפתי שם אבל בלי זה זה עוזר לי מאוד!! תודה ענקית בבקשה Spoiler הסברה היא שראיתי בכל קובץ לוגו.בין התמונה הראשונה היא של החברה אז אצלך שהיה תמונה של אנדרואיד הבנתי שכניראה זה התמונה הראשונה
  • בירור | אפלקציות שחוזרות באיפוס

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    213 צפיות
    C
    @אוהב-את-זה-0 כתב בבירור | אפלקציות שחוזרות באיפוס: שם זה נכנס כאפליקציית מערכת שא"א למחוק צודק. כתבתי את שתי האפשרויות כי פשוט לא זכרתי בטוח. ערכתי בתגובתי
  • בקשת מידע | פרופיל עבודה באנדואיד

    6
    1 הצבעות
    6 פוסטים
    382 צפיות
    HarwonaH
    @1divid חיפוש בקטגוריית 'מדריכים - F21 Pro' היית מוצא את המדריך המעולה של @Ykingsmart מדריך להוספת משתמשים
  • בקשה | קובץ boot לQF9

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    46 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | חיבור סטיק לotg

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    50 צפיות
    אין תגובות