דילוג לתוכן

עזרה הדדית - אנדרואיד

9.0k נושאים 102.0k פוסטים

⚠ שימו לב, אין לבקש העלאה של אפליקציות.

קטגוריות משנה


  • 153 נושאים
    3k פוסטים
    אלוף תימןא
    @קרט אבל ביקשתי לא להעלות
  • כאן תוכלו להיעזר ולדון אודות אפליקציות ופעולתם

    1k 11k
    1k נושאים
    11k פוסטים
    ח
    @הישבשר-המלומד מה שביקשתי פה https://mitmachim.top/post/1173710 קיים באפליקציה שלך נכון להיום? והאם מתוכנן עתידי ומתי?
  • בקשת מידע | יש אפשקות להקפיא מסך באנדרואיד?

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    91 צפיות
    P
    לטובת הבאים אחרי - מצאתי אפשרות כזו במאקרו דרואיד המעודכן בהצלחה לכולם
  • בירור | פורמט ב sp

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    64 צפיות
    C
    @danidani למיטב ידיעתי אפשר במחיצות נפרדות אבל חובה כמובן רום מלא
  • בירור | פלאפון למצלמה

    40
    0 הצבעות
    40 פוסטים
    1k צפיות
    נ
    @צבי-בי כתב בבירור | פלאפון למצלמה: @נעזר1000 יש לי SX740 והיא ממש נחמדה אבל לא מתחילה להתקרב לאיכות של הסמארטפונים החדשים - השוויתי עם תמונות מסמארטפון חדש- לא יודע איזה דגם- וזה כמעט שמים וארץ, ואיני בא להתיר בגלל זה סמארטפון, וכו' מסכים איתך, לא השויתי אותה עם סמארטפון, אלא עם G7 ספיציפית בנושא הזום.
  • בקשת מידע | האם שינוי IMEI יעזור שהמכשיר יקלוט סים של חברה בארץ?

    לא נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    239 צפיות
    FSHLOMOF
    @i-m-Geek כתב בבקשת מידע | האם שינוי IMEI יעזור שהמכשיר יקלוט סים של חברה בארץ?: @i-m-Geek מישהו יכול להביא לי מספר IMEI של מכשיר דור 4 (לא כשר)? תשים כשר של נקיה225
  • בקשה | יש אפליקציה להסרת הרשאות?

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    243 צפיות
    ש
    @ephraum-tzvi היי אפי לא, אני צריך אחת לביטול הרשאת מנהל מערכת לטלפון
  • בעיה | בעייה בצריבת M390 עם SP

    9
    1
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    263 צפיות
    י
    שזה מתחבר למחשב זה עושה את הרעש של כניסת אמפי אבל לא מראה את זה במחשב זה.
  • בירור | צריבת הroom על נגן M390

    31
    0 הצבעות
    31 פוסטים
    883 צפיות
    י
    @yehuda2 כנ''ל רימון??? אפשר את הדרייברים.?
  • בקשת מידע | רוט לנגן RUIZU H6

    25
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    1k צפיות
    Y
    @moris1977 מרגיש לי שהפתרון של זה פשוט להדליק וללחוץ תוך כדי על הווליום ולשנות את מצב ההדלקה לנורמל. אבל אני מעדיף לא לקחת אחריות ולתייג מישהו מקצועי באמת שמאמין שיתן לך תשובה יותר מדוייקת @Harwona
  • 0 הצבעות
    26 פוסטים
    2k צפיות
    צדיק תמיםצ
    @אברהם-א אתה מתכוון להקלטת תעבורה כנראה עושים את זה באותה פניה, יש שם כפתור [image: 1693081812253-cleanshot-2023-08-24-at-10.53.42-2x.png] אפשר לעשות את זה גם ממכשיר אחר באותה רשת
  • בקשת מידע | פתקים של קולורנוט שנעלמו

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    39 צפיות
    אין תגובות
  • עזרה בריטוט המכשיר

    נפתר
    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    377 צפיות
    א
    @אלוף-העולם-1 vbmeta ?
  • בעיה | מסוף נייד A920

    לא נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    106 צפיות
    A
    @משתמש אתה חייב לדבר עם נטפרי ע"ז. זה די מסובך כי זה נראה שהוא צריך חיבור לאינטרנט בשביל לחייב אנשים וכו' וא"כ א"א לנתק מזה את האינטרנט
  • עזרה | טלפון מחו"ל עם דור 4, שלחו לי sms שאין לו דור 4

    לא נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    237 צפיות
    I
    זה מה שכתוב במידע עליו באלי אקספרס, אולי זה יעזור... [image: 1692883168203-img_20230824_161718_870.jpg]
  • שאלה | האם אפשר לצרוב מחיצת סיסטם בלבד עם בוטלואודר נעול

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    283 צפיות
    א
    @פקז כתב בשאלה | האם אפשר לצרוב מחיצת סיסטם בלבד עם בוטלואודר נעול: אתה בטוח עיין בספוילר אבל @ Harwona כבר פשט
  • בירור | לוח שנה עברי

    2
    1
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    205 צפיות
    שניאור שמחש
    @pop 1692631235009-לוח-שנה-עברי.apk
  • נושא זה נמחק!

    נפתר
    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    78 צפיות
  • בעיה | וואטסאפ חסם את המספר שלי (נטפרי)

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    490 צפיות
    U
    @דודי-ענהאל כתב בבעיה | וואטסאפ חסם את המספר שלי (נטפרי): @Uri-W אז הבעיה בוואטסאפ הלא מקורי או במספר הוירטואי או בשניהם? אני עשיתי בערך את זה השבוע האחרון, פתחתי לאישתי וואצאפ על המחשב דרך האימולטור אבל במספר שלה. בדיוק בזה אני נבוך.. האם זה קשור גם למספר הוירטואלי. מה שמוזר לי זה שהמספר מקבל הודעת שגיאה שהאפליקציה לא מקורית גם אחרי שוואטסאפ פתחו את החסימה והניסיון הרשמה הינה על אפליקציה מקורית במכשיר נייד.
  • בירור | לאיזה סייר קבצים יש מתקין חבילה מובנה?

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    250 צפיות
    zalmensmokZ
    @יאיר1997 יש כאן מדריך בפורום איך לעשות הרשאות רוט לטלפון הזה
  • עזרה | מניעת גישה לwebview באנדרואיד

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    99 צפיות
    D
    @danidani יש מדריך או הסבר איך אפשר בעזרת הרוט?
  • 1 הצבעות
    3 פוסטים
    175 צפיות
    מאיר מאיר מאירמ
    @shisha כתב בעזרה | איך פונים לכל החנויות הכשרות להוספת אפליקציה לחנויות?: הקפצה אני חושב שהלקוחות צריכים לבקש.תראה איך אתה מסתדר עם זה