עזרה | מחפש עזרה מקצועית לצריבת גירסת אנדרואיד
-
מעוניין לשדרג את המכשיר הישן שלי lg g3s שבמקור הוא היה אנדרואיד 4 ועודכן לחמש בזמנו (רשמי). וכעת ראיתי באתר לועזי שניתן לצרוב או לעדכן אינני יודע בדיוק... ושיהיה עליו אנדרואיד 8. (בעקבות כך שהרבה אפליקציות כבר אינן נתמכות באנדרואיד 5) האתר שמצאתי הוא: https://rootmygalaxy.net/lineage-os-15-on-lg-g3-s/ ואני מעוניין א' שמישהו שמבין בתחום יספר לי אם השדרוג לגרסה כמו זו שהם מביאים היא אמינה וטובה. האם זה יכביד על המכשיר שגם ככה כבר עייף קצת. ב' הדרכה מעשית איך אני מגיע לתוצאה הרצויה, מה להוריד ומהיכן, מה להתקין ועל מה וכו'
תודה רבה מראש וסליחה על האריכות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות