דילוג לתוכן

עזרה הדדית - אנדרואיד

9.0k נושאים 102.2k פוסטים

⚠ שימו לב, אין לבקש העלאה של אפליקציות.

קטגוריות משנה


  • 153 נושאים
    3k פוסטים
    ה
    @נחלס-דון אם אפשר להשריש את זה בחצי דקה זה נקרא מושרש...
  • כאן תוכלו להיעזר ולדון אודות אפליקציות ופעולתם

    1k 11k
    1k נושאים
    11k פוסטים
    YkingsmartY
    @חכם-בלילה-1 תתקין כרום גרסה 99, זו הגרסה האחרונה שעובדת אם שמת תעודות אבטחה במערכת לחילופין יש אופציה להתקין תעודות לא במערכת ואז יעבוד ל גם גרסה גבוהה של כרום יש שיטות דרך מודול להשבית את הרוט כביכול במערכת עבור הדפדפן וככה הוא ישתמש רק בתעודות שהתקנת לא במערכת אבל אין לי בשלוף את הפרטים המלאים, דיברו על זה פעם כאן
  • שאלה | נקודה חמה משתפת vpn

    1
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    195 צפיות
    אין תגובות
  • בעיה | מישהו יודע מה עושים כשזה מה שהנגן כותב לי?

    8
    2
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    250 צפיות
    ש
    @שניאור-שמח בסוף הסרתי אותה בכלל... אבל מה עושים עם ההתראות אבטחה?
  • בעיה | הסרת הרשאת אינטרנט מאפליקציה

    לא נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    200 צפיות
    A
    @ata מתברר שהשינויים של AFwall+ אמנם לא נמחקים אחרי מחיקת האפליקציה אבל כן נמחקים אחרי הפעלה מחדש. שינויים שיגבילו אינטרנט לאפליקציה וישמרו לתמיד גם אחרי הפעלה מחדש עוד לא מצאתי דרך. מ"מ ניסיתי לעשות סקריפט שיעשה אותו דבר, אבל לא הצלחתי לעשות שהוא ירוץ מחדש אחרי כל הפעלה מחדש. זה הכי רחוק שהגעתי עד עכשיו. (זה עדיין לא מושלם כי צריך הרשאות רוט ואם מגיסק יוגבל אז מן הסתם הפקודות הבאות לא יעבדו) sailfish:/ # cat /system/myfolder/Fscript.sh #!/system/bin/sh #Check if the argument passed is -b or -R if [ "$1" != "-b" ] && [ "$1" != "-R" ]; then echo "Usage: $0 -b <package_name> # Block internet access for a package" echo " $0 -R # Reset changes" exit 1 fi #Function to block internet access for a package block_package() { package_name="$1" # Check if the package exists if ! pm list packages | grep -q "^package:$package_name$"; then echo "Package '$package_name' not found." exit 1 fi #Get the UID of the package owner uid=$(dumpsys package "$package_name" | grep -E 'userId=[0-9]+' | grep -oE '[0-9]+') #Block internet access for the package using iptables su -c iptables -A OUTPUT -m owner --uid-owner "$uid" -j DROP echo "Internet access blocked for package: $package_name" } #Function to reset changes reset_changes() { # Flush iptables rules su -c iptables -F OUTPUT echo "Changes reset successfully." } #Main script logic if [ "$1" == "-b" ]; then # Check if the package name is provided if [ -z "$2" ]; then echo "Please provide the package name." echo "Usage: $0 -b <package_name>" exit 1 fi block_package "$2" elif [ "$1" == "-R" ]; then reset_changes fi sailfish:/ # cat /system/myfolder/blockapp.sh #!/system/bin/sh package_name="$1" if [ -z "$package_name" ]; then echo "Usage: $0 package" exit 1 fi # Monitor loop while true; do # Check if the package is running if pidof "$package_name" >/dev/null; then # Package is running, block its internet access /system/myfolder/Fscript.sh -b "$package_name" break fi # Wait for some time before checking again (adjust as needed) sleep 5 done
  • בעיה | המחשב מזהה רק חלקי את JELLY STAR

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    149 צפיות
    A
    @zalmensmok אני בוחר את האפשרויות, שום אפשרות לא עובדת למעט PTP
  • בעיה | **הצילו!** מחקתי קבצים עם סייר רוט ועכשיו מתקין החבילה לא פועל

    לא נפתר
    24
    0 הצבעות
    24 פוסטים
    623 צפיות
    שניאור שמחש
    @מומחה-על בסיסטם למטה..
  • שיתוף | בחיים אל תורידו מג'יסק ממקום אחר חוץ מגיטהאב!

    27
    4 הצבעות
    27 פוסטים
    1k צפיות
    EBAE
    @י-פל כתב ב!שיתוף | בחיים אל תורידו מג'יסק ממקום אחר חוץ מגיטהאב!: @לא-מתייאש כתב ב!שיתוף | בחיים אל תורידו מג'יסק ממקום אחר חוץ מגיטהאב!: (לכן הרבה אפליקציות של בנקים לא עובדים עם רוט או רק דרך קומבינות) WSA הוא עם רוט, וגם ללא הסתרה כל הבנקים עובדים [ולמרות שהמערכת מוגדרת כ"לא בטוחה"]. ניסיתי בעבר אפליקציות השקעות כלשהן ולא עבדו בגלל הרוט.
  • בעיה | בעיה במהלך צריבת קושחה

    8
    1
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    141 צפיות
    מישהו12מ
    @הסקרן אז תשנה את זה
  • בירור | בוטלודר ננעל ב format

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    105 צפיות
    101100001
    @מישהו12 הבוטלאודר הוא חלק מהמערכת ונצרב לאותו חלק במכשיר או חלק זיכרון אחר במכשיר
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    74 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | שינוי imei לקינג קונג מיני 2

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    125 צפיות
    י
    @אברהם-א תעשה עם המדריך הזה ממש קל קרדיט: @Ykingsmart
  • בקשת מידע | טלפון וירטואלי עם אפשרות לרום משלי

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    55 צפיות
    אין תגובות
  • עזרה | סינון אתרים דינמי לסמרטפון

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    268 צפיות
    A
    @Sci שמעתי שיש תוספים של כרום שמסננים, יש לי חבר שלקח חלק בעמותת לוקחים אחריות שסיפר לי על הפתרונות שהם מכירים, אוכל לברר איתו אבל זה ייקח זמן. אמנם זה למחשב, אבל אולי זה גם קיים לטלפונים הוא אמר לי שהוא מוסיף תוסף של כרום, ועם כמה משחקים במחשב בין השאר ברגיסטרי הוא מצליח למנוע מחיקה של התוסף. בטלפון אני לא אדע איך למנוע מחיקת תוסף אני לא בטוח אם כל נציג שלהם מקצועי אבל אולי, אז עד שאברר איתו תוכל לברר איתם https://mmb.org.il/דברו-איתנו/
  • בקשת מידע | הסרת ו/או חסימת WIFI מנגן אנדרואיד 8.1

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    1k צפיות
    ש
    @צוציק אין לי אפשרויות מפתחים! מה עושים? בסדר, תודה רבה הסתדרתי!
  • בקשת מידע | חסימת אינטרנט לגמרי

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    447 צפיות
    M
    @YOLEVI אוקיי אני מעוניין שתערוך לי תודה
  • בקשה | שפה עברית למקרן

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    196 צפיות
    פ
    @0527175343smb אולי תוכל להביא לי משהו שיעזור לי בזה??
  • בקשה | Ctyon ct06

    54
    0 הצבעות
    54 פוסטים
    3k צפיות
    איש אמתא
    @shanirbd כתב בבקשה | Ctyon ct06: קנית אותו מאליי אקספרס כן מצלמה פח ובלי לדבר בכלל שהרזולוציה של המסך שואפת לאפס...
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    56 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    9 פוסטים
    384 צפיות
    D
    @פראירי ק"ס-אלעד
  • עזרה | האם אפשר עזרה לפתיחת מכשיר

    4
    2
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    209 צפיות
    פראיריפ
    @yosefdahan מה קורה שאתה מדליק אותו אם מקש הדלקה+וויליום עליון?
  • בעיה | לא מצליח להפעיל google lens

    לא נפתר
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    97 צפיות
    אין תגובות