דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. שיתוף | ריכוז רומים לצריבה בפורמט

שיתוף | ריכוז רומים לצריבה בפורמט

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
5 פוסטים 3 כותבים 219 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מתושלח הבבלימ מנותק
    מתושלח הבבלימ מנותק
    מתושלח הבבלי
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתושלח הבבלי
    #1

    בתור אחד שצרב כמה פעמים וגם תקע קצת מכשירים בבריקים 😉
    חשבתי לפתוח נושא שבו כל אחד יעלה את הרומים שיש לו
    יאללה מתחילים!
    (גם מי שיש לו רומים לצריבה בפורמט שאינם בעברית ואפילו בסינית שיעלה)

    אני באמצע להעלות לכאן רום ל-m18

    תהיה צודק

    ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • מתושלח הבבלימ מתושלח הבבלי

      בתור אחד שצרב כמה פעמים וגם תקע קצת מכשירים בבריקים 😉
      חשבתי לפתוח נושא שבו כל אחד יעלה את הרומים שיש לו
      יאללה מתחילים!
      (גם מי שיש לו רומים לצריבה בפורמט שאינם בעברית ואפילו בסינית שיעלה)

      אני באמצע להעלות לכאן רום ל-m18

      ראובן שבתיר מנותק
      ראובן שבתיר מנותק
      ראובן שבתי
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | ריכוז רומים לצריבה בפורמט:

      בתור אחד שצרב כמה פעמים וגם תקע קצת מכשירים בבריקים 😉
      חשבתי לפתוח נושא שבו כל אחד יעלה את הרומים שיש לו
      יאללה מתחילים!
      (גם מי שיש לו רומים לצריבה בפורמט שאינם בעברית ואפילו בסינית שיעלה)

      אני באמצע להעלות לכאן רום ל-m18

      מה רע בזה
      https://mitmachim.top/topic/2740/שיתוף-בקשות-רומים-מחברי-הפורום/479

      ...

      מתושלח הבבלימ ש 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • ראובן שבתיר ראובן שבתי

        @מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | ריכוז רומים לצריבה בפורמט:

        בתור אחד שצרב כמה פעמים וגם תקע קצת מכשירים בבריקים 😉
        חשבתי לפתוח נושא שבו כל אחד יעלה את הרומים שיש לו
        יאללה מתחילים!
        (גם מי שיש לו רומים לצריבה בפורמט שאינם בעברית ואפילו בסינית שיעלה)

        אני באמצע להעלות לכאן רום ל-m18

        מה רע בזה
        https://mitmachim.top/topic/2740/שיתוף-בקשות-רומים-מחברי-הפורום/479

        מתושלח הבבלימ מנותק
        מתושלח הבבלימ מנותק
        מתושלח הבבלי
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @ראובן-שבתי כתב בשיתוף | ריכוז רומים לצריבה בפורמט:

        @מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | ריכוז רומים לצריבה בפורמט:

        בתור אחד שצרב כמה פעמים וגם תקע קצת מכשירים בבריקים 😉
        חשבתי לפתוח נושא שבו כל אחד יעלה את הרומים שיש לו
        יאללה מתחילים!
        (גם מי שיש לו רומים לצריבה בפורמט שאינם בעברית ואפילו בסינית שיעלה)

        אני באמצע להעלות לכאן רום ל-m18

        מה רע בזה
        https://mitmachim.top/topic/2740/שיתוף-בקשות-רומים-מחברי-הפורום/479

        אני מדבר על רומים לצריבה בפורמט

        תהיה צודק

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ראובן שבתיר ראובן שבתי

          @מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | ריכוז רומים לצריבה בפורמט:

          בתור אחד שצרב כמה פעמים וגם תקע קצת מכשירים בבריקים 😉
          חשבתי לפתוח נושא שבו כל אחד יעלה את הרומים שיש לו
          יאללה מתחילים!
          (גם מי שיש לו רומים לצריבה בפורמט שאינם בעברית ואפילו בסינית שיעלה)

          אני באמצע להעלות לכאן רום ל-m18

          מה רע בזה
          https://mitmachim.top/topic/2740/שיתוף-בקשות-רומים-מחברי-הפורום/479

          ש מנותק
          ש מנותק
          שמעון pc
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @ראובן-שבתי לא ראיתי אף פעם שמישהו עונה שם על הבקשות

          ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ש שמעון pc

            @ראובן-שבתי לא ראיתי אף פעם שמישהו עונה שם על הבקשות

            ראובן שבתיר מנותק
            ראובן שבתיר מנותק
            ראובן שבתי
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @שמעון-pc כתב בשיתוף | ריכוז רומים לצריבה בפורמט:

            @ראובן-שבתי לא ראיתי אף פעם שמישהו עונה שם על הבקשות

            למה שזה ישתנה כעת?
            זו בעצם היה טמון בשאלה שלי

            ...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1

            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

            הרשמה התחברות

            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • חוקי הפורום
            • פופולרי
            • לא נפתר
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • צור קשר