שיתוף | ריכוז רומים לצריבה בפורמט
-
בתור אחד שצרב כמה פעמים וגם תקע קצת מכשירים בבריקים

חשבתי לפתוח נושא שבו כל אחד יעלה את הרומים שיש לו
יאללה מתחילים!
(גם מי שיש לו רומים לצריבה בפורמט שאינם בעברית ואפילו בסינית שיעלה)אני באמצע להעלות לכאן רום ל-m18
-
בתור אחד שצרב כמה פעמים וגם תקע קצת מכשירים בבריקים

חשבתי לפתוח נושא שבו כל אחד יעלה את הרומים שיש לו
יאללה מתחילים!
(גם מי שיש לו רומים לצריבה בפורמט שאינם בעברית ואפילו בסינית שיעלה)אני באמצע להעלות לכאן רום ל-m18
@מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | ריכוז רומים לצריבה בפורמט:
בתור אחד שצרב כמה פעמים וגם תקע קצת מכשירים בבריקים

חשבתי לפתוח נושא שבו כל אחד יעלה את הרומים שיש לו
יאללה מתחילים!
(גם מי שיש לו רומים לצריבה בפורמט שאינם בעברית ואפילו בסינית שיעלה)אני באמצע להעלות לכאן רום ל-m18
מה רע בזה
https://mitmachim.top/topic/2740/שיתוף-בקשות-רומים-מחברי-הפורום/479 -
@מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | ריכוז רומים לצריבה בפורמט:
בתור אחד שצרב כמה פעמים וגם תקע קצת מכשירים בבריקים

חשבתי לפתוח נושא שבו כל אחד יעלה את הרומים שיש לו
יאללה מתחילים!
(גם מי שיש לו רומים לצריבה בפורמט שאינם בעברית ואפילו בסינית שיעלה)אני באמצע להעלות לכאן רום ל-m18
מה רע בזה
https://mitmachim.top/topic/2740/שיתוף-בקשות-רומים-מחברי-הפורום/479@ראובן-שבתי כתב בשיתוף | ריכוז רומים לצריבה בפורמט:
@מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | ריכוז רומים לצריבה בפורמט:
בתור אחד שצרב כמה פעמים וגם תקע קצת מכשירים בבריקים

חשבתי לפתוח נושא שבו כל אחד יעלה את הרומים שיש לו
יאללה מתחילים!
(גם מי שיש לו רומים לצריבה בפורמט שאינם בעברית ואפילו בסינית שיעלה)אני באמצע להעלות לכאן רום ל-m18
מה רע בזה
https://mitmachim.top/topic/2740/שיתוף-בקשות-רומים-מחברי-הפורום/479אני מדבר על רומים לצריבה בפורמט
-
@מתושלח-הבבלי כתב בשיתוף | ריכוז רומים לצריבה בפורמט:
בתור אחד שצרב כמה פעמים וגם תקע קצת מכשירים בבריקים

חשבתי לפתוח נושא שבו כל אחד יעלה את הרומים שיש לו
יאללה מתחילים!
(גם מי שיש לו רומים לצריבה בפורמט שאינם בעברית ואפילו בסינית שיעלה)אני באמצע להעלות לכאן רום ל-m18
מה רע בזה
https://mitmachim.top/topic/2740/שיתוף-בקשות-רומים-מחברי-הפורום/479@ראובן-שבתי לא ראיתי אף פעם שמישהו עונה שם על הבקשות
-
@ראובן-שבתי לא ראיתי אף פעם שמישהו עונה שם על הבקשות
@שמעון-pc כתב בשיתוף | ריכוז רומים לצריבה בפורמט:
@ראובן-שבתי לא ראיתי אף פעם שמישהו עונה שם על הבקשות
למה שזה ישתנה כעת?
זו בעצם היה טמון בשאלה שלי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות