@לודאי כתב:
לא רוצה שיהיה לי בצורה נגישה להוריד כל מיני אפליקציות.. בבחינת ואל תביאני לידי נסיון.. אבל כשארצה בנק, מייל, קופ"ח.. אוכל הוריד.. אא"כ יש לך רעיון אחר בשבילי, אשמח לשמוע..
אז לא, לא הבנתי. אתה רוצה שתוכל להתקין אבל לא תוכל להתקין? או שלא תוכל להתקין אבל כן תוכל?
אגב, אם הזמנתי את גירסת ה HIBROW או איך שלא מאייתים את זה, זה אשכרה בעברית נכון?
אשכרה.