רק אומר משהו קטן - אייבלוק הולך לעבור עדכון משמעותי שיכלול סינון AI (אני 65 אחוז לגבי זה)
אבל ב100% יכלול ML בשביל לחסום תמונות.
אז נראה לי שזה קצת מיותר לפתוח הרבה דברים עכשיו כשאייבלוק מפתחת..
אני עובד מאוד קשה שאייבלוק יהיה הפתרון הטוב ביותר, אני יקבל את זה שאתה רוצה לעשות את זה בעצצמך אם תבקש, כי אחרי הכל הרעיון הוא שלך (או של נטספארק, וכו' , אבל אתה הראשון בקהילתי)
אבל רק שתדע שיש פה דברים קודמים.