@EBA זה העניין... לא רוצה שיהיה לי בצורה נגישה להוריד כל מיני אפליקציות.. בבחינת ואל תביאני לידי נסיון.. אבל כשארצה בנק, מייל, קופ"ח.. אוכל הוריד.. אא"כ יש לך רעיון אחר בשבילי, אשמח לשמוע..
אגב, אם הזמנתי את גירסת ה HIBROW או איך שלא מאייתים את זה, זה אשכרה בעברית נכון?
@צבי-דב-כהנוביץ תבחר מסלול ידני ותפעיל VPN תחריג רק את האפליקציה שאתה רוצה ותעשה השהייה על החשבון גוגל [אם לא עובד תשאיר במסך הבית אל תדאג שום דבר לא יעבוד שם]