דילוג לתוכן

עזרה הדדית - סמסונג

1.5k נושאים 16.1k פוסטים
  • עזרה | אני לא מצליח לצרוב ריקברי | G130H

    נפתר
    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    391 צפיות
    י
    @אליהו אתה מלך!! אין עליך! הצלחתי לסדר את הרוט
  • עזרה באפליקציית smart app lock

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    137 צפיות
    אין תגובות
  • נעילת תיקיות בווינדוס 7 ?

    5
    1 הצבעות
    5 פוסטים
    309 צפיות
    ב
    @אבא-לו כי המחשב שלי סמסונג אבל צודק טעיתי.
  • עזרה מחפש נגן נח ליאנג

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    181 צפיות
    י
    @sxsx אמר בעזרה מחפש נגן נח ליאנג: אשמח להמלצות @sxsx @מתחיל-מומחה האמת שאין לי בעיה שמתייגים אותי יש לי 2 סוגים אני אישית אהבתי אחד מהם את השני לא בדיוק בדקתי והם לא שוקלים כלום בהצלחה נגן פצצה ממש נח.apk נגן..apk נגם שלא בדקתי כל כך בהצלחה !!!!
  • אשמח אם מישהו יכול להוריד לי בבקשה 2 אפליקציות..

    21
    1 הצבעות
    21 פוסטים
    395 צפיות
    י
    אחד לבנק אחד לביט קישור אחר לבנק- https://apkcombo.com/בנק-הפועלים-ניהול-החשבון/com.ideomobile.hapoalim/ אני מקווה שזה מכעודכן כמו שאתה צריך וכל זה לא לחינם..
  • מזגן חיסכון

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    165 צפיות
    3
    אולי אפשר להתקין תרמוסטט חיצוני המחובר המזגן בחיבור מגע יבש BMS כמו במחברים גלאי נפח במלונות
  • עזרה ברשמקול יאנג

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    186 צפיות
    י
    @sxsx אמר בעזרה ברשמקול יאנג: @ישראל-0 אבל אשמח אם תעלה לי יכול ליהות שאפשר לעצב את זה שיראה כמו שאני רוצה... מקליט שיחות בלחיצה.apk קרדיט פה בפורום לא זוכר איפה
  • נטסיק | jazz | אפליקציה לאנדרואיד לגישה לממשק.

    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    121 צפיות
    מתושלחמ
    @yos 9. בינתיים כבר הורדתי והתקנתי. האפליקציה נותנת שגיאה על הססמה של הסטיק. יכול להיות שבאנדרואיד הקוד משתמש הוא לא admin?
  • עזרה בלוח שנה

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    168 צפיות
    מתחיל-מומחהמ
    @sst תוכל לייצא קובץ מקלוח עברי, לחיצה על 'קבצים' ואז ללחוץ 'יצא'. זה מייצא קובץ שנפתח באקסל.
  • העתקת אפליקציות מערכת דרך adb

    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    195 צפיות
    מישהו12מ
    @אליהו אמר בהעתקת אפליקציות מערכת דרך adb: @sxsx אמר בהעתקת אפליקציות מערכת דרך adb: @אליהו אתה רוצה לנסות להוציא דרך זה את הגירסה הכשרה ביאנג? לא עוזר במשהו? https://mgmivr.ml/topic/316/העברת-אפליקציות-לכרטיס-זיכרון
  • חיבור טלפון סמסונג - יאנג למחשב

    לא נפתר
    65
    1 הצבעות
    65 פוסטים
    3k צפיות
    אבא לוא
    @שלמה-אא תיכנס למנהל היישומים תבדוק אם יש שם מתקין חבילות יש לך רוט? זה מגיע למצב הורדה?
  • שינוי IMEI

    24
    1
    0 הצבעות
    24 פוסטים
    958 צפיות
    נ
    פשוט רציתי לשאול אותך אם אתה יכול לעשות לי את זה והאם אפשר לעשות את זה מרחוק, ומה יהיה המחיר וכדו' בכל זאת אשמח מאד אם תמליץ לי על איזה תוכנה אחרת או גירסא אחרת שכן ניתן לשנות.
  • עזרה | גלקסי a7 הפסיק לעבוד מה יכול להיות הבעיה?

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    44 צפיות
    אין תגובות
  • עזרה | החלפתי imei ולא עזר...

    נפתר
    47
    3 הצבעות
    47 פוסטים
    2k צפיות
    K
    @נוקיה @יוני הייתי ממליץ לכם לפתוח נושא חדש...
  • נושא זה נמחק!

    3
    1
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    29 צפיות
  • אחרי צריבת גירסא לחזור לגירסא הקודמת

    7
    3 הצבעות
    7 פוסטים
    296 צפיות
    S
    תבקש ממישהו שיש לו את הגירסה שיעתיק לך את האפליקציות שיש שם בגירסה או שתחפש אותם בגוגל...
  • החלפת מסך למחשב נייד VOSTRO 15 3000

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    112 צפיות
    אין תגובות
  • העתקה מהמחשב לכרטיס מיקרו שמחובר למכשיר

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    108 צפיות
    י
    פרוץ
  • עזרה | מחיקת רום לגמרי...

    נפתר
    35
    1 הצבעות
    35 פוסטים
    1k צפיות
    אבא לוא
    @jacobel640 לא נכון למחוק דברים לוקח שניה אחד ברגע שהוא בוחר הכל למחוק ומוחק..תוך שניה זה נמחק עד שכל הפלפול שהאנדרואיד מפעילה את האפליקצייה וכו' אז הכל כבר מחוק
  • אני זקוק לעזרה באופיס 2019 בהתקנה

    5
    1 הצבעות
    5 פוסטים
    251 צפיות
    EBAE
    @תלמיד האופיס עובד רק בלי רשיון? תפרט מה הבעיה בדיוק, ונשתדל לעזור...