עזרה בהכנסת אפליקציות מובנות ליאנג עם גרסה כשרה מקורית
-
@יוני צודק
אבל אני למשל החלפתי את הקובץ של המאושר ולא עזר...
עד שמחקתי את הישן והדלקתי.... ורק אז הכנסתי ואז עבד לי.. -
@יוני אני בטוח שהיה מתאים....
-
יש לי יאנג עם גרסה כשרה וכל האפליקציות מערכת שאני מכניס ב system/app המכשיר לא מראה לי אותם
גם אחרי הפעלה מחדש
אשמח לעזרה -
-
-
כן
שמואל העלה פה https://mitmachim.top/topic/4620/odex-to-smali-איחוד-קובץ-odex-לקובץ-apk/4?_=1593165387613
תוכנה שעושה את זה -
כן
שמואל העלה פה https://mitmachim.top/topic/4620/odex-to-smali-איחוד-קובץ-odex-לקובץ-apk/4?_=1593165387613
תוכנה שעושה את זה -
@sxsx יש אפשרות גם לפצל אותו עם איזה תוכנה
בא נגיד יש לי אפליקצייה של גירסא הכשרה אני רוצה לפצל אותו
יש איזה אפשרות?? -
@אבא-לו אפליקציה שעשו לה איחוד לסמיילי עובדת גם ביאנג רגיל
חוץ מאפליקציות מערכתיות יותר כמו ממשק המערכת וכו' שהם לא עובדים בלי גירסה שלמה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות