דילוג לתוכן

עזרה הדדית - סמסונג

1.5k נושאים 16.1k פוסטים
  • הכנסת אפליקציות לכרטיס SD

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    174 צפיות
    משה 144מ
    @יוסקלה אם תשנה את הפורמט של הכרטיס תוכל לעשות מחיצה, רק שים לב לגבות הכל לפני שאתה עושה זאת כי הכל ימחק לך, ועכשיו לשינוי תכנס לתוכנה, מקש ימני על הכרטיס שאותו אתה רוצה לשנות תבחר FORMAT בשורה האמצעית תבחר FAT32 ותאשר מצוין עכשיו אמור להופיע לך האפשרות של מחיצות רק שים לב לשמור שינויים בהקשה בתוכנה על APPLI שנמצא למטה בצד בהצלחה
  • צריבת J4 אחרי הסרת רימון

    15
    1 הצבעות
    15 פוסטים
    445 צפיות
    א
    עדכון קטן: הדרך להכניס למצב הורדה הייתה מכשיר כבוי, לחיצה על ווליום תחתון ומקש הבית וחיבור למחשב.
  • אני מעוניין בטיונר ליאנג

    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    513 צפיות
    1divid1
    @יואלי אמר באני מעוניין בטיונר ליאנג: @1divid אמר באני מעוניין בטיונר ליאנג: https://send.magicode.me/send-file/file/86213931d656afe3344eee737bf77036ad8c5142/view תוריד זריז [תעדכן אותי אם זה זה] תודה עובד מצוין בכיף⁦️⁩ ⁦
  • הורדת גרסת אנדרואיד שמתאימה למכשיר

    1
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    189 צפיות
    אין תגובות
  • סמסונג נוט 9

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    48 צפיות
    אין תגובות
  • בעיות קליטה ביאנג

    20
    2 הצבעות
    20 פוסטים
    466 צפיות
    M
    @מוטי-ברנד ניסיתי כבר. בכל אופן תודה.
  • עזרה | אפליקצייה של קנון

    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    147 צפיות
    I
    @אביב-לוין יש לך את זה בקובץ אולי?
  • עזרה בצריבת יאנג

    27
    0 הצבעות
    27 פוסטים
    665 צפיות
    אבא לוא
    @QWERTYUIOP אתה רוצה לצרוב רוט או רום? בקשת רוט ו @מוטי-ברנד מביא לך רום נראה לי אתה גם לא יודע מה אתה רוצה תסביר יותר מה בדיוק רוצה
  • עזרה | גילוי סיסמה לסמסונג E1200

    1
    2 הצבעות
    1 פוסטים
    84 צפיות
    אין תגובות
  • גלאקסי 7 נעול.

    14
    2 הצבעות
    14 פוסטים
    302 צפיות
    1divid1
    תעדכן עם אחד מהדרכים עזר לך אפשרי?
  • עזרה | קודים לe3300

    33
    2 הצבעות
    33 פוסטים
    1k צפיות
    Z
    למצלמה טובה לוחצים לשיחה מדומה עושים את הקוד כוכבית סולמית7353סולמית לוחצים חמש וכהשיחה מדומה מצלצת דוחים וממשיכים עם מצלמה זה נותן מצלמה עם כל הפוקציות
  • גי פי אס לפאלפון

    4
    2 הצבעות
    4 פוסטים
    192 צפיות
    שלמה ווייסש
    @A0533057932 אמר בגי פי אס לפאלפון: והאם הוא העתיק את התיקיה המצורפת לזיכרון הראשי של המכשיר? כפי הנראה זה מה שהוא שכח כאן....
  • לבקשת רבים תוכנות ליאנג הכי נצרכות

    3
    3 הצבעות
    3 פוסטים
    460 צפיות
    ל
    @eichanan אתה יכול לומר איזה אפליקציות יש שם? (אני מסתפק האם להוריד את זה.)
  • הפלאפון לא עולה

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    203 צפיות
    A
    מצורף תמונה [image: 1597828987366-img_0220-resized.jpg]
  • בקשה- ריקברי ליאנג 2 לצורך עשיית רוט

    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    993 צפיות
    אבא לוא
    @MGM-IVR הנה בבקשה ריקוברי
  • נושא זה נמחק!

    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    12 צפיות
    אין תגובות
  • וואצאפ apk

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    183 צפיות
    נ
    @eichanan https://drive.google.com/file/d/1z9TkxeOifG6NY4HOx60udiQpDO1Q2yu0/view?usp=sharing גוגל דרייב
  • האם יש דרך להתקין trwp בסאמסונג דרך adb?

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    196 צפיות
    נ
    לפני כמה ימים הצלחתי להתקין TWRP באמצעות אפליקציה בשם FLASHIFY את האפליקציה מורידים מגוגל פליי זה מצריך רוט
  • נעילת mdm בסמסונג

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    595 צפיות
    שלמה וש
    @בני2 תנסה אבל תקפיד שהמכשיר יהיה טעון לפחות 80% לפני שאתה מנסה
  • מידע בסיסי על התאמת גירסה

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    319 צפיות
    א
    @TipTop לא צריך לסמסונג קופסאת צריבה