,תיקון דיבור במכשיר סמסונג E1050
-
מכשיר סמסונג E1050, אני שומע טוב במכשיר, אבל ברוב המקרים צד השני אינו שומע אותי, ואם משחקים קצת עם המכשיר אז צד השני כן שומע.
האם אפשר לנסות לתקן את זה לבד ע"י פתיחת המכשיר ?
בתודה מראש@26 תלוי מה הידע שלך/הכלים שיש לך/הניסיון שיש לך בפירוק מכשירים
-
@26 תלוי מה הידע שלך/הכלים שיש לך/הניסיון שיש לך בפירוק מכשירים
@שלמה-ווייס אין לי ידע ספיציפי לגבי פתיחת מכשיר זה, אבל בדרך כלל אני מסתדר עם פירוק מכשירים וסגירתם חזרה.
כוונתי בשאלה היתה אם במקרה זה כדי להתעסק עם זה, או שלא יצא מזה כלום, ובעיקר אם יש איזה השערה מה הבעיה בפנים ? -
@שלמה-ווייס אין לי ידע ספיציפי לגבי פתיחת מכשיר זה, אבל בדרך כלל אני מסתדר עם פירוק מכשירים וסגירתם חזרה.
כוונתי בשאלה היתה אם במקרה זה כדי להתעסק עם זה, או שלא יצא מזה כלום, ובעיקר אם יש איזה השערה מה הבעיה בפנים ?@26 מצויין שירבו כמותך בישראל אם אתה יכול אדרבה תלחים מיקרופון חדש וזהו
-
@שלמה-ווייס אין לי ידע ספיציפי לגבי פתיחת מכשיר זה, אבל בדרך כלל אני מסתדר עם פירוק מכשירים וסגירתם חזרה.
כוונתי בשאלה היתה אם במקרה זה כדי להתעסק עם זה, או שלא יצא מזה כלום, ובעיקר אם יש איזה השערה מה הבעיה בפנים ? -
@26 או תלחים חזרה את החוט שהתנתק @שלמה-ווייס

@קטונתי צודק לא חשבתי הוא אומר פעם כן ופעם לא...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות