דילוג לתוכן

חשמל ביתי

327 נושאים 4.4k פוסטים

ארון החשמל, תאורה, שקעים וכד'

  • בעיה | נפילת הפקק בארון חשמל כמה דק' לאחר כיבוי המזגן

    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    118 צפיות
    כ
    תפרק את המארז החיצוני של המזגן, ייתכן שיש חיבור כלשהו ממש מתחת פיית הניקוז. (יש מזגנים שזה מובנה ככה, ויתכן שכך עשה טכנאי בעבר בכבל תקשורת או בכבל הזנה) בהצלחה
  • בקשת מידע | השחלת תלת פאזי בצנרת של שקע כח

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    86 צפיות
    י
    @משה1משה כתב בבקשת מידע | השחלת תלת פאזי בצנרת של שקע כח: ולכן שאלתי אם צריך אפס יותר גדול לא @משה1משה כתב בבקשת מידע | השחלת תלת פאזי בצנרת של שקע כח: (בפועל אפס של 2.5 לתלת פאזי של 16 אמפר מספק?) כן
  • בקשת מידע | בדיקת שנאי לד עם מכשיר רב מודד

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    34 צפיות
    א
    @mirol תודה רבה
  • בירור | האם חשוב שלשעון שבת יהיה פיוז נפרד מהקו עצמו?

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    381 צפיות
    M
    @תלת-פאזי מאז מסוג K או D שמים בשנאי ואז לא מפיל בזרם הראשוני
  • בקשת מידע | בורר חשמל<> מצברים

    1
    2 הצבעות
    1 פוסטים
    57 צפיות
    אין תגובות
  • בירור | דרייבר ללדים | התאמה

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    122 צפיות
    רפאל 0ר
    @תלת-פאזי עדיף את הראשון. המנורה הזאת לפעמים צריכה 120V כדי להישאר על 280mA. אם בזמן הזה הוא יהיה עם 150V, הוא עלול להישרף..
  • 1 הצבעות
    59 פוסטים
    4k צפיות
    C
    @רפאל-0 זה בית ישן יש לו שני כחולים למעלה ואדום למטה, האדום הוא ההזנה מהארון הראשי וההזנה למנורה בחדר רק איך אני יודע איזה מהם מגיע מהראשי ואיזה הולך למנורה?
  • בקשה | עזרה בחיבור החשמל בתאורת לד מאיקאה

    נפתר
    5
    1
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    87 צפיות
    ב
    תודה למסייעים המוכר בחנות התאים לי שנאי ושוב. תודה
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    9 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | עוצמת מנוע ובטרייה

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    157 צפיות
    יאיר דניאלי
    @תלת-פאזי כתב בבקשת מידע | עוצמת מנוע ובטרייה: מנועי פחם ומנועי בראשלס יש ביוטיוב - אאל"ט פתוח בנטפרי
  • בירור | 2 תנורים על שקע כוח אחד

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    276 צפיות
    רפאל 0ר
    אכתוב את הנעל"ד. רוב ככל המפצלים עשויים מחוטים דקים יולר ממה שיש בשקע (1.5 במקום 2.5). אין לי מושג מה הסיבה, אבל ככה זה. לכן אם זה מפצל שניתן לפתוח, עדיף להחליף לו את החוטים. אבל הרבה יותר טוב כמו שכתבו לעיל - לא לשים מפצל אלא שתי קופסאות נפרדות. לגופו של עניין, אם אתה משתמש הרבה עם שתי התנורים ביחד, כדאי לפצל אותם לשתי קווים נפרדים. אבל אם זה רק פעם ב, אז עדיין כדאי, אבל נו... מבחינה מעשית, אם התנורים ממוקמים ליד המקרר, תוכל להלביש את אחד התנורים על השקע של המקרר. בהצלחה!
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    76 צפיות
    ת
    @5050 משהו לא ברור מספיק... בנקודה השנייה: איפה החוט החום השני שיש בצינור שמתחיל בנקודה הראשונה? והאם בדקת שכל החוטים מכל צבע מהודקים היטב? והאם חיברת את החוטים בתקרה ובמתג באותה צורה שהיו מחוברים עד היום, ופשוט רק החלפת מנורות?
  • בירור | עזרה בהבנה של קו החשמל

    15
    1
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    291 צפיות
    א
    זה נראה יותר 2.5 בכל מקרה למקפיא אמור להספיק אלא אם כן גם השכנים שלך חכמים כמוך
  • בירור | טסטר בשלילי

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    210 צפיות
    מתכנת חובבמ
    @בדיל-ויעבור לא אמור להידלק הסיבה לזה היא שלמרות שזורם שם חשמל כמו שציין @דאבל יש הבדל בין העובדה שיש זרם למתח של אותו זרם אם נכנס למערכת מתח של 230V המכשיר שבאמצע מתפקד כנגד ומוריד אותו לרמה שקרובה ל 0 וכיוון שטסטרים ביתיים רגילים צריכים באזור ה 50V - 90V כדי להידלק (לא מצאתי מידע ברור אבל כך משמע מויקיפדיה) זה לא יידלק אם תיגע בשלילי אם השלילי מנותק מהלוח כן יהיה בו מתח כי הנגד - גוף החימום של הבוילר במקרה הזה לא יתנגד לזרם כי אין זרם כשהמעגל לא סגור ולכן המתח יישמר
  • בירור | פיוז עוקף לשעון שבת

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    174 צפיות
    T
    @רפאל-0 למה הוא התכוון פה למה שאמרת? [image: 1773013801507-77942022-aab0-4a12-88bc-dd801f10a469-image.png]
  • עזרה | מנורת חירום נטענת לחדר

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    64 צפיות
    אין תגובות
  • עזרה | הרכבת שעון שבת דיגיטלי בלוח

    לא נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    249 צפיות
    ח
    https://www.youtube.com/watch?v=eXK-_Di-ZOY סרטון ביוטיוב בהצלחה
  • בקשת מידע | טעינה ממצברים של שבת לרכב חשמלי

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    246 צפיות
    M
    @זושא 7000 שח נראה לי מחיר יקר איזה קומה אתה גר ? ניסת עוד חשמלאי?
  • 11 הצבעות
    146 פוסטים
    6k צפיות
    א
    @נו-נו רעיון מצויין! אבל לדעתי בשלב של הלמידה הוא יהיה חייב אפליקציה (או קינפוג ראשוני על ידי מחשב - אולי טכנאי/ם נודד/ים שיעשו את זה?)
  • בירור | שנאי ללד שנגמר

    הועבר
    6
    1
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    322 צפיות
    1
    @י.ש.ה. https://he.aliexpress.com/item/1005004847978020.html זה מוצר את צריך 900MA 30-68V