דילוג לתוכן

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.5k נושאים 282.5k פוסטים
  • 🎨 ערכת נושא 🎨|| לפורום!!

    5
    6
    13 הצבעות
    5 פוסטים
    421 צפיות
    מ
    @א-א-א-א-0 ממש לא, 5 דקות או פחות..
  • קישור בתוך תמונה

    הועבר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    178 צפיות
    א
    @ה-רועה אני יודע שאפשר לעשות את זה ב - html ואם אתה צריך עזרה תשאל אותי!
  • בקשה | כרום להורדה

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    195 צפיות
    B
    @כיפה-אדומה תוריד מפה https://www.google.com/intl/iw/chrome/?standalone=1 זה גרסה להתקנה במצב לא מקוון
  • למה כרום תופס הרבה ביצועים במחשב?

    נפתר
    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    137 צפיות
    ש
    @הנני-העני אני מסתדר די טוב אבל זה מעצבן שרואים את זה חוצמזה חשבתי ששלי תופס יותר RAM תודה
  • כניסה ב WHATSAPP WEB דרך קוד אימות

    23
    1 הצבעות
    23 פוסטים
    680 צפיות
    E
    יש לי שיאומי qin1+ ואין לו סורק של ברקוד האם יש שיטה אחרת מזה https://www.memuplay.com/download-memu-on-pc.html
  • מה זה ההודעה הזאת??

    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    190 צפיות
    משה מזרחימ
    @nbhgv https://mitmachim.top/post/324472
  • בקשה - מישהו יכול להעלות לי את IDM למגיקוד

    לא נפתר
    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    209 צפיות
    מ
    @יודלה דרייב סיסמא לחילוץ: 1234 קרדיט
  • נושא זה נמחק!

    1
    3
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    22 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    158 צפיות
    הנני העניה
    @א-א-א-א-0 אולי זה יעזור לך https://mitmachim.top/topic/5262/התקלקל-מקש-במקלדת-החלף-אותו-באחר?_=1621344828404
  • העליתי קובץ בגוגל דרייב ויש בעיה בפתיחה של זה

    נפתר
    11
    1 הצבעות
    11 פוסטים
    332 צפיות
    ו
    לכל הצדיקים שניסו לעזור לי, אני רוצה לדווח לכם שב"ה הסתדרתי, פשוט העליתי את כל החומר ב"תיקיה" ובתור תיקיה הוא פותח את כל הקבצים, ולכן זה רק דרך דרייב, מה עשיתי? פשוט סגרתי את הכל כקובץ אחד, ואז העליתי את זה כקובץ, ולא כתיקיה, וב"ה זה נפתח הכל יחד. תודה לכל החברים על העזרה.
  • שאלה | האם ואיך ניתן לחלץ כמה תיקיות מכווצות בפעם אחת?

    נפתר
    6
    1 הצבעות
    6 פוסטים
    259 צפיות
    הנני העניה
    @הערשלה עבד? מעולה! תודה רבה! (אין לי ווינראר על המחשב. זהכל. תודה!) @משחזר-מידע בכל אופן אשמח לשמוע מהי הצעתך. אז לסיכום: חילוץ כמה תיקיות מכווצות עי סייר הקבצים של ווינדוס - לא אפשרי עי ווינראר - כן
  • האם אני יכול לקחת מפתח מוצר של WIN10 ולהשתמש בו לעוד מחשב?

    נפתר
    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    183 צפיות
    הנני העניה
    @שמח-לעזור יוצא ש: לא ניתן להתשמש במקומות אחרים במפתח זה. צר לי. סמן כנפתר (הבעיה לא נפתרה השאלה כן )
  • עזרה | איך אני מוריד סרטון מיוטיוב לדרייב?

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    283 צפיות
    צורצ
    @אלי-ויל אמר בעזרה | איך אני מוריד סרטון מיוטיוב לדרייב?: @א-א-א-א-0 יש תוספים לזה (בנטפרי חסום) איזה תוספים אפשר קישור?
  • איך להיחלץ מהtrojan floxif.h בהצלחה?

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    241 צפיות
    MENISM
    @הנני-העני תודה, אבל ביקשתי בעלי ניסיון, כבר חפרתי על הגוגל לפני שפניתי הנה
  • עזרה | אתר \ תוכנה להמרת mp3 לmp4

    נפתר
    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    460 צפיות
    הנני העניה
    @יושב-אהלים זה מגביל אותי ל2 המרות אבקש: האם למישוה ידוע על תוכנה היודעת להמיר mp3 to mp4? זה https://onlineconvertfree.com/complete/mp3-mp4/ האתר הכי מוצלח להמרות מהסוג שאני רוצה. מהיר + ניתן להמיר כמה בבת אחת. חיסרון: השם לא נשמר (כשהשם בעברית).
  • עזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה

    לא נפתר
    28
    2 הצבעות
    28 פוסטים
    1k צפיות
    הנני העניה
    @מישהו12 אמר בעזרה | שתי מערכות הפעלה עם אפשרות בחירה: @מנסה-להבין אז מחפשי בגוגל את שם התוכנה EasyBCD שזה בדיוק מה שעשיתי.. (יעויין לאן מפנים הקישורים שהבאתי ) @מנסה-להבין זה מביא לך תפריט לבחירה איזו מערכת הפעלה תרצה שתעלה.
  • שאלה למבינים בכרטיסי זכרון

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    270 צפיות
    יהודה 12י
    @ישראל-כהן @חיים-גרין אף אחד לא התכוון שסמסונג פחות טוב להריץ עליו תוכנות מאשר סאן דיסק. אם כבר זה יותר טוב. הכרטיסים האלה לא מיועדים לעמוד בעומסים ובמהירות שהתוכנות דורשות, ולא משנה איזה חברה. נ. ב. גם אם הכרטיס מהיר (יחסית לכרטיס זכרון), רוב המחשבים לא תומכים במלוא המהירות של הכרטיס.
  • קובץ בשימוש ????

    נפתר
    10
    1
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    348 צפיות
    YAAKOVSASY
    @מתכנת-חובב @aharontz @ייצי אמר בקובץ בשימוש ????: אין עליך! אבל כן ב"ה הסתדרתי
  • נעילת המחשב לאחר זמן הודעה

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    171 צפיות
    מתכנת חובבמ
    @levi-h תנסה להוסיף למה ש @שמואל כתב timeout ואז הודעת msg ותוכל גם לגרום לשורת הפקודה לעבוד ברקע בזמן ה timeout ע"י מה שכתוב כאן
  • הפניית מיילים

    הועבר
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    319 צפיות
    ד
    יישר כח גדול לכל מי שטרח והגיב.