דילוג לתוכן

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.4k נושאים 282.3k פוסטים
  • 0 הצבעות
    10 פוסטים
    199 צפיות
    ש
    @גילהרינה מוזר...
  • יש לי קבצים שכתוב בהם "עותק של..."

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    227 צפיות
    ג
    טוב,אשמח אם מישהו שיודע ומגיע לכאן יביר לי...
  • חיבור אוזניות למחשב

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    139 צפיות
    elazarE
    @משהש תעשה קליק ימני על התחל ותיכנס למנהל ההתקנים ותחפש בהתקני שמע
  • מסך המחשב לא נכבה - עזרה

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    318 צפיות
    a.y.f.A
    @שעטנ-ז-ג-ץ ייתכן שהגדרת תוכנית חשמל מקסימלית. תנסה לשנות את תוכניות צריכת החשמל
  • WIN7 עושה צילצולים של שגיאה כל הזמן

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    120 צפיות
    a.y.f.A
    @שמח-לעזור תריץ בחיפוש[image: 1624797349664-8e8f1dfa-ab6b-48e0-ba9b-331905b43933-image.png] ותנווט לאיפה שניוותטי בתמונה.
  • הסמל של תיקיות השתנה

    25
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    778 צפיות
    ש
    @a-y-f אמר בהסמל של תיקיות השתנה: @שמח-לעזור אמר בהסמל של תיקיות השתנה: @a-y-f לא עזר ניסית הפעלה מחדש? כן
  • שאלה| הורדת הרבה קבצי html מקושרים

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    149 צפיות
    a.y.f.A
    @צורבא_דרבנן אני לא מצליח להוריד את הובץ ( הוא ל מותקן במחשב שעליו אני עובד ) אבל בעקרון בשלב השלישי כך זכור לי יש כל מיני אפשרויות. אחד מהם - לא זכור לי איזה אחד בדיוק.
  • בדיקת מתי היה השימוש אחרון ב- hangouts (צאט של גמייל)

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    245 צפיות
    י
    @לדעת אמר בבדיקת מתי היה השימוש אחרון ב- hangouts (צאט של גמייל): @לומדעס אני יודע שיש כזה דבר כי יש חבר שתמיד אומר שהוא יודע מתי התחברתי גם שהסתרתי מכיר את זה..... לדעתי זה באג של גוגל שהמנגנון של מחובר/מוסתר לא עובד להם טוב. והכל תלוי במזל....
  • נושא זה נמחק!

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    24 צפיות
  • שינוי סמל לקובץ CMD

    נפתר
    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    316 צפיות
    יוסי מחשביםי
    @שמח-לעזור אמר בשינוי סמל לקובץ CMD: @יוסי-מחשבים איך אני פותח את הקבצים? אני רוצה לבחור משם סמלים iconsext.exe
  • בקשת תוכנה - English Learning Center

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    100 צפיות
    אין תגובות
  • עזרה | מפתחות API בכרומיום

    2
    1
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    196 צפיות
    a.y.f.A
    @מישהו12 חיפוש בגוגל: https://developers.google.com/maps/documentation/javascript/get-api-key https://www.google.com/search?q=google+api+keys+what+is+it%3F&rlz=1C1SQJL_enIL888IL888&oq=google+api+keys+what+is+it%3F&aqs=chrome..69i57j69i64l2.15456j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8
  • עזרה בתוכנת mobimb

    הועבר
    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    206 צפיות
    ephraum tzviE
    @משה-144 תודה רבה!! בסוף שחכתי להפעיל את היישומים ומה שעשיתי זה שפשוט הפעלתי אותם ואח''כ הפעלתי מחדש וזה עכשיו עובד!!
  • Latitude e6410 תומך בווינ' 11?

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    157 צפיות
    מ
    @מוטי-מן אין כאן לאף אחד כזה מחשב?
  • יצירת תווית באנשי קשר לא מופיעה בתיבת הג'ימייל

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    90 צפיות
    צדיק תמיםצ
    @קוקר זה לא אמור להופיע באנשי קשר יש תוויות נפרדות תמיין את האנשי קשר שם
  • שיחרור מחשב מחסימה

    הועבר
    23
    0 הצבעות
    23 פוסטים
    653 צפיות
    דאבלד
    @aiib תראה כאן את הפוסט
  • שאלה בנוגע למדריך - פתרון בעיה | אופיס אינו מקורי

    10
    1
    1 הצבעות
    10 פוסטים
    255 צפיות
    T
    @יהודה-12 הפעלתי עכשיו את הסקירפט כמנהל ואכן זה עובד. תודה רבה.
  • הפלאפון דורש פרמוט לכרטיס מיקרו

    נעול
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    264 צפיות
    מגדליםמ
    @דובדבן-מדובדבן כבר דובר על נושא זה רבות... אפשר ע"י חיפוש גוגל "לשחזר כרטיס" (אם אפשר עדיין...)
  • יצירת אימג' מוכן

    8
    1 הצבעות
    8 פוסטים
    436 צפיות
    קינג קומפיוטרק
    @igo כמה וכמה פעמים החלפתי כוננים בין מחשבים ואף פעם לא נתקלתי בבעיות המחשב עבד חלק אמנם בחוסר תאימות אבל עבד
  • מערכת מולטימדיה ביתית בעיות באיכות שמיעה

    26
    0 הצבעות
    26 פוסטים
    613 צפיות
    I
    @ראובן-שבתי @אקספליארמוס אני לא מומחה בתחום אבל דעתי הקטנה היא שזה לא בעיה בכיוון של האקולייזר. (אם כפי שמתואר בפוסט שהבס משתלט לגמרי וכמעת לא שומעים את הגבוהים) זה יותר נשמע שיש בעיה במגבר שלא מגביר נורמלי את הטרבלים.(או בעיה בחיווט כמו שהציעו) הכי פשוט לפנות למוכר ולהחליף.