@sxsx כתב בבעיה | 2 בעיות במחשב עם וינדוס 11 חדש מהתקנה נקייה:
אין לי נטפרי
הא אוקי בגלל מה שכתבת כאן חשבתי שאתה בנטפרי והצלחת
@sxsx כתב בבעיה | 2 בעיות במחשב עם וינדוס 11 חדש מהתקנה נקייה:
הפתרון שהבאת עובד יותר מאשר להקליט תעבורה בנטפרי
@ישעיהו-כץ
תעלה צילום מ'מחשב זה'
בנוסף עם התוכנה הזו אתה יכול לנתח את הזיכרון שלך (תעלה צילו"מ)
windirstat1_1_2_setup.exe
ופה יש לך תוכנה לניקוי קבצי זבל
https://mitmachim.top/post/654264