אתה צריך להתחבר לספק החדש שעברת אליו בממשק של הראוטר כמו כל התחברות לספק חדש. כל ראוטר זה עובד אחרת, תנסה לבדוק באינטרנט האם יש מדריך לראוטר הספציפי שלך לפי הדגם.
בהצלחה.
@The_Yonatan חל איסור על ערפול קוד תוספים העולים לחנות התוספים של גוגל.
https://developer.chrome.com/docs/webstore/program-policies/code-readability
כמובן שבמידה ואתה מפיץ את התוסף בצורה אחרת אתה יכול לערפל את הקוד בלא מעט דרכים ושיטות,
אבל בסופו של דבר אם למישהו יש מספיק זמן רצון וידע הוא יוכל לפענח ולהבין את פעילות התוסף וכו'
כמובן שים לב שאם אתה מדבר על שרת כולשהוא וכדו' זה יהיה קל מאוד להבין אם מה התוסף מתקשר דרך הקונסול.
כמובן שאם יש לך שרת פרטי אתה יכול להעביר את רוב/כול פעילות התוסף לשרת,
אבל כמובן שתלוי במה התוסף שלך עושה כו'.
@חטוף כתב בבקשה | גוגל שיטס מי יודע?:
הצלחתי רק עם הוספת עמודה מרוחקת עם תאריך לועזי.
[image: 1775773441543-f280a20f-20bb-466c-a5b1-4e7ac0216822-image.png]
@aiib כתב בבקשת מידע | האם יש לי WIFREE במחשב?:
אין סמל של WIFREE בוילון למטה,
בעבר היה קוד שהיה ניתן להריץ בטרמינל כדי להסיר את הצגת החלון והסמל בשורת המשימות
כעת לא מצאתי את זה (ייתכן שזה קשור לWIFREE 3 שאין בו את זה?)
אבל זה לא באג, פשוט הסירו את התוכנה הזאת שמציגה את הסמל, אבל מה שחוסם רשתות אחרות לא קשור למה שמוצג למשתמש ואותו אתה רואה במנהל המשימות