דילוג לתוכן

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.4k נושאים 282.9k פוסטים
  • בירור | חוות דעת על טאבלט

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    211 צפיות
    אין תגובות
  • בקשה | התקנת אפליקציות ווינדוס 11

    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    563 צפיות
    31576863
    @שני-אנשים מה הבנתה, WSA זה ממש לא אימולטור
  • נושא זה נמחק!

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    11 צפיות
  • עזרה | מישהו מכיר קורא qr טוב שעובד דרך דפדפן במחשב?

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    274 צפיות
    יום_שמחי
    @pcinfogmach https://pageloot.com/he/qr-code-scanner/
  • בקשה | תוכנה להקלטת מסך

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    794 צפיות
    101100001
    @למה-מה-קרה גם ב11 ניתן להשתמש עם win+alt+r/win+g אבל זה פחות נוח
  • בקשה | נוקיה 215 הסרת משחקים

    27
    0 הצבעות
    27 פוסטים
    2k צפיות
    מ
    @itapi כתב בבקשה | נוקיה 215 הסרת משחקים: @מתמחה-בטופ כשאתה ספציפית תבוא אליי אני אקח לך 150.... רק בגלל שאתה חושב שאני עוקץ אותך. זה לא נושא לוויכוח. וחוץ מזה...נוקיה 215 בעלי אקספרסס עולה 130 שקל...(וב1-5 לכל חודש בערך 110 שקל....אז....שש) זה בסדר אני אם C2 ואחרי שזה יתבטל כנראה אני יעבור לאנדרואיד אז מצידי תקח לי גם 300
  • בירור | נעילת דפדפן עם קוד\טביעת אצבע

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    335 צפיות
    גיפהג
    @מנחמן כתב בבירור | נעילת דפדפן עם קוד\טביעת אצבע: @avramk100 קח כמראי מקומות https://chromewebstore.google.com/search/ password for your browser chrome אין לי מושג כמה זה קל לעקוף את זה.... או שפשוט תנעל את הישום עם תוכנת הסתרה כלשהי. כל תוסף כרום, ולא משנה בכמה מקצועיות הוא נבנה, ניתן להסרה בפחות מחמש שניות. לוחצים בדף הנעילה שיפט + Esc, מוצאים את התוסף ומסיימים את התהליך.
  • באג | בעיה בהחלפת שפות כתיבה בוורד

    9
    1
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    272 צפיות
    G
    @דוד-משה-1 כתב בבאג | בעיה בהחלפת שפות כתיבה בוורד: @avramk100 כתב בבאג | בעיה בהחלפת שפות כתיבה בוורד: ברור שהשיפט עובד... אולי הוא נתקע אז הוא לא עובד...
  • בירור | נעלם לי הwifi

    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    227 צפיות
    G
    זה קרה לי לא מזמן ודרייברים לדעתי זה לא העניין אנחנו עשינו הפעלה מחדש וזה חזר היכשהוא. השאלה אם ניסית הפעלה מחדש
  • שאלה | שימוש בביוס לצורך אתחול של המחשב דרך USB בThinkPad X250

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    205 צפיות
    א
    @דוד-משה-1 תודה רבה לא הייתי יכול להגיב אז , זה מאוד עזר לי
  • נושא זה נמחק!

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    26 צפיות
  • בעיה | לא מצליח להזרים שירים דרך VLC

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    107 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | מפות גוגל מאפס ממחשב לאנדרואיד

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    129 צפיות
    אין תגובות
  • בירור | איפה מיקום הקבצים הזמניים בidm?

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    135 צפיות
    יוסי מחשביםי
    @פלורידה כתב בבירור | איפה מיקום הקבצים הזמניים בidm?: אני מחפש את המיקום שבו נשמרים הקבצים הזמניים של idm. @יוסי-מחשבים נדמה לי שכתבת על זה פעם? כמו שכתב @דאבל כתוב בהגדרות, זה הנתיב בברירת מחדל: %AppData%\IDM\
  • 0 הצבעות
    10 פוסטים
    484 צפיות
    דאבלד
    @ידיד דיפנדר לא אמור לעבוד אם יש לך אנטי וירוס אחר... בניהול ספקים דיפנדר לא מזהה את נורטון? תנסה דרך רג'סטרי (או דיפנדר קונטרול שעובד אותו דבר לכאו') להשבית ואפשר אח"כ גם להחזיר באותה הדרך
  • שיתוף | נקודות בנטפרי

    17
    3 הצבעות
    17 פוסטים
    1k צפיות
    י
    @נעזר1000 כתב בשיתוף | נקודות בנטפרי: @ישראל-142 כתב בשיתוף | נקודות בנטפרי: כי בשביל להגיש בקשה צריך לפרט במה עוסק האתר או הסרטון, למשל סקירת מוצר, שיעור תורה, הדרכות מחשבים, גרפיקה וכו' תמיד פותחים לי גם כשאני לא מפרט, אני רק כותב "תודה" כי חייבים להכניס טקסט. היום כבר לא צריך לכתוב כלום
  • בעיה | הורדה מיוטיוב עם IDM נחסם על ידי נטפרי?

    42
    0 הצבעות
    42 פוסטים
    3k צפיות
    ישראל 142י
    @psm סיוע לדבריך https://mitmachim.top/post/753078 https://mitmachim.top/post/753080
  • בקשת מידע | שאני פותח את הגוגל הוא כותב שחיבור שלך אינו פרטי!

    נפתר
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    199 צפיות
    ב
    תודה רבה מצוין
  • עזרה | לא מצליח להשבית את הדיפנדר

    23
    0 הצבעות
    23 פוסטים
    1k צפיות
    O
    @ייייי תודה רבה נשמח לקבל את הקובץ שמתקן אוטומט
  • עזרה | תצוגה מקדימה

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    560 צפיות
    O
    @NH-LOCAL עכשיו התקנתי את PDF Extra במקום אקטוברט של אדובי ושוב יש בעיה עם התצוגה מה אתה אומר יש פיתרון שם בהגדרות אין שום הגדרה בענין הזה