דילוג לתוכן

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.4k נושאים 282.3k פוסטים
  • עזרה | אין גישה לתיקיה

    2
    1
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    96 צפיות
    מ
    @y-b כתב בעזרה | אין גישה לתיקיה: יש לי תקייה שפתאום לא נפתח ועולה כזה הודעה: תנסה עם תוכנות שחזור ואל תתפתה לעשות chkdsk מבלי שיהי לך SBSC לפני [אם החומר חשוב]
  • בקשת מידע | מידע על מחשב של hp

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    275 צפיות
    ס
    הבנתי מה הסיפור זה פשוט מחשב שמיוצר לחברה ספציפית אין אותו בשוק הפרטי תודה לכל המסייעים
  • בעיה | אדובי בעברית הפסיק לעבוד

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    323 צפיות
    E
    @aiib תסיר תתוכנה תריץ תכלי ניקוי https://swupmf.adobe.com/webfeed/CleanerTool/win/AdobeCreativeCloudCleanerTool.exe תעשה ריסטארט ,תנטרל תאנטי ווירוס ,תוריד ותתקין https://mitmachim.top/post/68425 בסיום ההתקנה תתקין את 3 ו 4
  • בירור | בלוטוס & WIFI למחשב נייח

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    365 צפיות
    הנני העניה
    @פרוזי כתב בבירור | בלוטוס & WIFI למחשב נייח: H310M H חסום לי https://www.gigabyte-data.com/products/page/mb/h310m_h_20rev_10/sp אמור להיות כתוב כאן על הpcie איזה דור וכמה סלוטים ואיזה גודל סלוט מצאתי : https://download.gigabyte.com/FileList/Manual/mb_manual_h310m-h_1.x_e.pdf [image: 1715957539819-7834a57d-cb36-4ac9-a372-2fe1bee92743-image.png] תוודא שהכרטיס הפנימי תואם לpci בגודל 1 או 16. בהנחה שאין לך כרטיס מסך וכדו' כבר בסלוט של ה 16 אז עדיף כמובן שתקנה כרטיס ל16 כי זה מעביר יותר דאטא בבת אחת וגם כתוב שזה דור 3 בשונה מה 1 שזה דור 2. אה בעצם נראה שכרטיסי רשת פנימיים קיימים רק עם x1 כך שאין לך צורך בזה נראה שהוא תומך בכל הדורות: [image: 1715957830580-c2d1178f-d405-405a-9666-c6e2799304a5-image.png] אם כך , כל שעליך לוודא זה בסהכ שהסלוט הזה פנוי. זהו. בהצלחה בקניה ובהתקנה!
  • בקשת מידע | בינה מלאכותית כחברותא

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    250 צפיות
    ט
    @איינשטיין כתבתי פה (לא יודע מה הרמה)
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    127 צפיות
    דאבלד
    @לא-יודע תחפש את הקובץ (תיקיה דחוסה) הפגום שכנראה היה באמצע העתקה
  • בקשת מידע | האם יש אימולטור שעובד בחסימת אתרוג?

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    300 צפיות
    א
    @שניאור-שמח כן מצוין וגם הגוגל פליי
  • בירור | איזה ראווטר סוללרי עדיף?

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    327 צפיות
    ד
    @פרוזי מבחינת החברות הייתי לוקח את TP LINK נחשב לחברה יותר אמינה מהסינית (שכבר שמעתי שמועות בקטע של אבטחת מידע מצד הממשל הסיני)
  • בעיה | מסך שחור עם כיתוב באנגלית - כשמפעילים את המחשב

    3
    1
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    145 צפיות
    2
    @משחזר-מידע כתב בבעיה | מסך שחור עם כיתוב באנגלית - כשמפעילים את המחשב: צריך להגדיר בBIOS את סדר עליית הBOOT באם מסודר כנראה בעיה בדיסק אפשר טיפונט לפרט?? אני אין לי מושג מה זה BIOS... זה מדי מסובך??
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    149 צפיות
    ח
    אני רוצה משהו בסגנון הזה: [image: 1715894522634-11157db1-d420-40dc-9f6e-7f7a528355e5-image.png] וזה [image: 1715894537308-2a931002-9565-43e9-ad23-17b8be3774a1-image.png] שיחלץ לי את הנתונים מגליון בגוגל שיטס
  • עזרה | BIOS - איך יוצאים מהגדרות ביוס

    19
    1
    1 הצבעות
    19 פוסטים
    503 צפיות
    משה מזרחימ
    @יוסף-אלחנן סדר מחיצות לא תקין , על פניו טיפלתי בעבר בכזה מקרה ( ב-דל)
  • שאלה | איך מוצאים צאט מרחבי מהספאם

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    85 צפיות
    א
    @יוני-10 [image: 1715887053175-000911ca-47a8-40dc-8772-3300c6414246-image.png] [image: 1715887075180-15cda215-6ba1-4f8b-9152-34b45d0511cb-image.png] [image: 1715887088162-f3fd0a48-f448-431e-9b74-1d843c3bd765-image.png] [image: 1715887112658-8297bd9a-bef9-470a-9584-2349a3e13ed9-image.png] [image: 1715887133602-4a049b4e-dd9c-4304-b75c-d2bead27ac80-image.png]
  • בקשת מידע | כונן זיכרון חיצוני אמין וזול

    נפתר
    55
    0 הצבעות
    55 פוסטים
    2k צפיות
    מ
    @אלף-שין כתב בבקשת מידע | כונן זיכרון חיצוני אמין וזול: עריכה- פתחתי אותו הוא מכיל למעשה 931 גיגה. 931~GiB = 1000GB
  • שיתוף | Gemini Advanced חינם לחודשיים

    6
    1
    3 הצבעות
    6 פוסטים
    331 צפיות
    יום_שמחי
    @צור https://www.tgspot.co.il/openais-newest-model-is-gpt-4o/#:~:text=החברה הודיעה כי היא מביאה את GPT-4 לכולם%2C כולל המשתמשים החינמיים של OpenAI%2C
  • בירור | מישהו מזהה את ההודעה הזו של ESET?

    11
    1
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    450 צפיות
    ד
    @מישהו12 קיבלתי את זה גם עכשיו לא הבנתי מהשרשור הזה מה כדאי לעשות? (הורדתי את התוכנה הזאת מחנות מיקרוסופט) [image: 1715878940983-339dfc26-4e3a-4434-a24a-5033488be840-image.png]
  • בעיה | מערכת מולטימדיה

    31
    0 הצבעות
    31 פוסטים
    1k צפיות
    ישראל 142י
    @22212 כתב בבעיה | מערכת מולטימדיה: שלום וברכה יש לי מאזדה 2 וחיברתי מולטימדיה אנדרואיד USB "קופסא" שמשתלטת על המערכת המקורית . והמערכת לא מגיבה בזמן נסיעה. ככה שאי אפשר לשנות מקום בוויז או להעביר שירים... אשמח לדעת אם יש למישהו רעיון... ישכוייח כששואלים באמצע נושא הרבה פחות משתמשים רואים (רק מי שהגדיר התראה על תגובות) ואם אתה כבר פותח נושא, אתה יכול גם בפורום "רכבים זה לזה" כמו ש-@יחצ אמר
  • בעיה | בעיה באוזניות בלוטוס

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    166 צפיות
    א
    @שניאור-שמח ואגב. מבחינת סאונד וסינון רעשים אפ' שזה מאלי אקפרס זה ממש מושלם. עם דיבורית מטורפת.
  • בעיה | בעיה באפליקציית מצלמה במחשב

    3
    1
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    129 צפיות
    מישהו12מ
    @אבירוביץ א. השגיאה הייתה אחרת לחלוטין ב. כתבתי שם שלא הצלחתי לפתור את הבעיה
  • בעיה | וויפי ובלוטוס לא מופיעים בשורת המשימות

    נפתר
    20
    5
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    545 צפיות
    יוסף אלחנןי
    @שניאור-שמח אבל שיסמן את הפוסט שפתר לו את הבעיה... Spoiler כולם מחליפים תמונות פרופיל? מה קרה?
  • 16 הצבעות
    78 פוסטים
    7k צפיות
    דאנציגד
    @צדיק-וטוב-לו-0 כתב במדריך | תוכנה Buzz לתמלול הקלטות / סרטונים לטקסט - אופליין. - עם מודל Whisper large-v2: @דאנציג מדריך ברור אף פעם לא יזיק בבקשה.