דילוג לתוכן

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.4k נושאים 282.8k פוסטים
  • עזרה | המחשב דועך עם הusb

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    99 צפיות
    116nxh91
    @a.y.f. בגדול הכל היה תקין הדונגל כנראה תקול וכל פעם שחיברתי או שניסיתי להפעיל מחדש כשהוא מחב\ובר זה גרם לתקלה..
  • בעיה | עזרה עם אימולטור במחשב עבור חשבון מסחר IBKR

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    83 צפיות
    צדיק וטוב לו 0צ
    @משה-גל מה עם זה? https://forum.benakel.org/post/8504
  • עזרה | לא מצליח להתקין תוכנות

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    235 צפיות
    י
    @האיש-הנעזר כתב בעזרה | לא מצליח להתקין תוכנות: ישלם לך אלוקים משמים בכפל כפליים. אמן !!! תודה !!! @ע-ה-דכו-ע כתב בעזרה | לא מצליח להתקין תוכנות: כמדומני ש @יוסי-מחשבים הביא את זה בעבר. זה נכון, בנוסף יש את זה בתוכנה שם
  • בקשה | ספוטיפי פרוץ אפל/מק

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    131 צפיות
    iosi poliI
    @יענקי02 כתב בבקשה | ספוטיפי פרוץ אפל/מק: מה זאת אומרת הטרמינל? אתה מתכוון לתוכנה Terminal במק? אם כן, פשוט שאל את הGPT... הוא יסביר לך יותר טוב מכולם..
  • בקשת מידע | מה הסיכוי שג'מיני מתעקש על משהו לא נכון

    27
    0 הצבעות
    27 פוסטים
    1k צפיות
    בנימין מחשביםב
    פעם איזשהו 'מבין' הסביר לי שAI מנסה לחקות את תהליך ההתבגרות של האדם כולל שלב השקר או איך שזה לא נקרא... Spoiler סורי שלא שכתבתי את הפוסט הזה בג'יפיטי פשוט פחדתי לפגוע בו...
  • בקשת מידע | בקשת מידע | מחשב בסיסי ואיכותי לאופיס וגוגל

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    337 צפיות
    a.y.f.A
    @מוצ כתב בבקשת מידע | בקשת מידע | מחשב בסיסי ואיכותי לאופיס וגוגל: בעיקר לאופיס אופיס יכול להתפרש לכתיבת חידושי תורה בוורד ומצד שני יכול להתפרש לעיבודי נתונים על קבצי אקסל אם הרבה חישובים. לכל פירוש יש משמעות במחשב הנצרך
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    9 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | מערכת הפעלה windows 7

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    141 צפיות
    3
    ניסתי מהקישור הזה וזה אותה בעיה, יש לי מחשב asus w202n שעובד רק עם uefi ובגלל זה זה לא נותן להתקין את הווינדוס 7 האם יש דרך להתגבר על זה?
  • בקשת מידע | התקנת עמדה ציבורית להטענת רב קו

    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    1k צפיות
    שאול 208ש
    @דוד-ארן @שאול-208 כתב בבקשת מידע | התקנת עמדה ציבורית להטענת רב קו: הם מתקינים רק במקומות ציבוריים עם קהל יעד משמעותי.
  • הסבר | דיסק אונקי 1T

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    342 צפיות
    מתכנת חובבמ
    @יונימדיה כונן הוא אמין יותר עם מהירות יציבה יותר ועמיד יותר
  • 25 הצבעות
    109 פוסטים
    6k צפיות
    L
    https://www.geektime.co.il/google-will-let-you-setup-recovery-contacts/ שתפו לחברים.
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    8 צפיות
    אין תגובות
  • 6 הצבעות
    5 פוסטים
    233 צפיות
    ר
    @אברהם-גלסר חסום בנטפרי
  • בקשה | איך לשנות את סימן הבית בגוגל?

    נפתר
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    175 צפיות
    בנימין מחשביםב
    @יאיר-אלייצור אם אתה רוצה שזה ייפתח בדף מסוים או בכמה דפים כל פעם- הכי פשוט זה לפתוח את הדפים האלו ואז ללכת לשם בהגדרות ולסמם את 'שימוש בדפים נוכחיים'
  • בירור | להדפיס ב HP בלי מחסניות צבע

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    105 צפיות
    9
    @אברהם-הלודי טוב שהעלת את זה, תמיד זה מציק לי, אולי באמת יש פתרון
  • שאלה | שרת עם GPU

    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    222 צפיות
    ד
    @אביי לכל מאן דבעי קיבלתי עכשיו מייל מקמהטרה שהם התחילו לספק גם GPU
  • 1 הצבעות
    8 פוסטים
    247 צפיות
    יום חדש מתחילי
    תודה לכולם, הסתדרתי ע"י יהודי צדיק שעזר לי.
  • בקשת מידע | גיטהאב זה בטוח?

    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    546 צפיות
    cfopuserC
    @ברנע בעיקרון אם אתה רוצה להשתמש באפליקציה הרבה ואכפת לך מבטרייה וכו' אז כנראה WSA (שהבעיה שהרבה פעמים יכולה להפסיק לעבוד). אם אתה צריך פעם ב אז אימולטור יספק אותך. מדריך להתקנת WSA ניתן למצוא כאן. מדריך להתקנת אימולטור נוקס ניתן למצוא כאן.
  • בקשת מידע | סים פתוח רק לווצאפ

    22
    0 הצבעות
    22 פוסטים
    498 צפיות
    מישהו12מ
    @aiib אני אומר שאמרו לי לפי דומיינים. אם האפליקציה דורשת 10 דומיינים כדי לעבור, אני מניח שזה אומר שהיא לא תעבוד
  • בקשה | תוסף לכרום בקובץ מצורף

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    43 צפיות
    ע"ה דכו"עע
    @יודה-0 הורדה (1).zip