@aharontz תודה אין צורך זה לא יעבוד כמו ש @שלמה-ווייס כתב במערכות סטריאו שכוללות USB לפעמים יעזור כזה מתאם עם ממיר בעיקר ברכבים בטייפ רגיל מדובר בשקע אוזניות בעל 3 מגעים כך שסתם כך אין סיכוי
@tehila אמר במה רמת הביצועים במחשב?:
@1divid תכנס שם יש איזה תוסף לא זוכר בדיוק
\לגבי תוכנות אתה יכול לשאול ולהעלות מפרט ואולי יוכלו לעזור
הורדתי את התוסף והוא לא עושה כולם
[איפה אני יכול לראות את הצילום מסך?]
@למדנינו פשוט כשתצרוב את מערכת ההפעללה תבחר במחיצה קבועה לזכרון ואז שם נשאר כל ההתקנות
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1594859615383-לכידה1.jpg
לכל מי שרומה לדעת עשיתי התקנה חדשה וכשהגעתי למחיצות של הדיסק לא שיניתי כלום, אלא התקנתי על אותו דיסק, וכהופעל מצאתי את כל הקבצים שלי בתקיית windows.iol משהו כזה שהכל היה שם ב"ה
תודה רבה לכל העוזרים והמסייעים והמייעצים למיניייהם מאד נהנתי מהצעותיכם!!!
תודה
@חברים אמר בשאלה | תוסף 'מעקב מייל' (Unlimited Email Tracker) - לדפדפן פיירפוקס:
@chv אמר בשאלה | תוסף 'מעקב מייל' (Unlimited Email Tracker) - לדפדפן פיירפוקס:
עי' גיטהב
מה הפירוש?
אני בעיקרון התכוונתי לזה https://github.com/trockerapp/trocker/issues/6
אבל לאו דווקא
תנסה בעצמך את התוסף הזה ותראה שיש דברים שהוא לא חוסם
לא משנה. הוא עוזזר בכל אופן
אז לא נדבר נגדו
@מוטי-מן אמר בהכונן קשיח שלי לא ntfs אז א"א להתקין וינדוס:
@מישהו12 באיזה שלב?
כרגע חזר לעבוד ואנחנו בinstalling updates
עריכה כעת אחרי הריסטרט, בcompleting installtion מחכה....
אני לא יודע מה המטרה של התוכנה הזו אבל הצלחתי לנטרל אותה כדלהלן
יש בתוך כונן C תקיה ששמה Timefreeze ובעצם זה ההגדרות של התוכנה מפעילים את הקובץ שנמצא שם כקובץ מערכת ואז הוא פותח חלון מורידים את הסימוני V שיש שם ואז הוא מבטל את הצורך בסיסמא כדי לצאת מהתוכנה ואח"כ יוצאים מהתוכנה ע"י לחצן ימני בשורת הסמלים בשולחן העבודה
ואם רוצים למחוק את התוכנה לגמרי מהמחשב עושים את זה רגיל כמו כל תוכנה
בהצלחה!!!!!