@zym אמר בWINDOWS 10 בעיות במפתח המוצר:
אין לי שמץ איך התקינו את זה איך פורצים ואם זה סבבה למחשב
כדאי שתתייג כדי שנדע שכתבת משהו,
וכדאי שתסביר יותר ברור
א) מאיפה הקוד של הווינדוס [ממיקרוסופט איביי משה"ח מחשב קודם וכו'],
ב) מה הבעיה- מה לא עובד ואיפה
בהצלחה
@MERS אמר בהעברה מהורדות לדיסק אונקי:
@מילר אמר בהעברה מהורדות לדיסק אונקי:
האם יש אפשרות שכל ההורדות של המחשב ירדו לדיסק אונקי שאני לא יצטרך להעביר מההורדות לכרטיס כי מדובר בקובץ מאוד כבד?
@יוסי-מחשבים??
כמו שציינו לפני רגע יש- אבל אאל"ט צריך גם מקום במחשב בשביל המטמון של ההורדה [אני לא זוכר בדיוק ואני מאמין שעוש רגע מישהו יגיב ויאמר אם זה נכון או לא- או שפשוט תנסה ותעדכן]
בהצלחה
מגה בייטים בודדים בכל פעם, לא ממש משמעותי
@The-shadow אמר בהגדרה זו מנוהלת ע"י מנהל המערכת:
אבל הדיפנדר חוסם לי את התוכנה לחסימת הדיפנדר
איך אני מתגבר על זה?
תשבית את הדפנדר עם התוכנה הזאת:
DefenderControl.zip
@NOKIA אמר בעזרה | הפילטר oil paint בפוטושופ לא עובד לי:
איזה גירסה יש לך בעברית או באנגלית
את מי שאלת? לא תייגת!!
בפעם הבאה תתייג בלחצן "תגובה" שבצד שמאל בתחתית הפוסט שאתה עונה לה [image: 1597849740590-b2de2466-e227-42c9-a8fd-4af16d2a7619-image.png] שנמצא בדיוק פה
נראה שהסתדר הבעיה היתה כאן [image: 1597826603930-%D7%91%D7%99%D7%90%D7%95%D7%A8-2020-08-19-010657.jpg]
היה צריך להעביר את ה-V ל נורמל סטרטאפ תודות @שלמה-ו
@המתמחה אמר במדריך | תוכנת שינוי /החלפת מקש ללא צורך בהתקנה:
@שלמה-ו כן, אבל לא ביחד...
כלומר אם אשנה אחד וארצה גם את השני הראשון יבוטל..
@המתמחה אמר במדריך | תוכנת שינוי /החלפת מקש ללא צורך בהתקנה:
@שלמה-ווייס לי זה ביטל..
לא מבין מה עשית בדיוק אבל אחרי בחירת הפונקציה האחרת צריך לבחור ב REMAP KEY ואז אתה יכול לעשות אותו דבר ושוב ללחוץ על REMAP KEY ואחרי שאתה מסיים הכל אתה לוחץ על APLLY וזהמפעיל מחדש את המחשב וכל השינויים יחולו
@שלמה-ווייס אפשר לייצא סימניות מפיירפוקס דרך החלון של הסימניות (קונטרול+שיפט+B) בכפתור הזה [image: 1597695431925-e80d4417-e006-4d92-b3b1-fa33b8ecd81f-image.png]
אפשר לייצא בתבנית JSON או HTML
אני חושב שבשתי התבניות אפשר גם לייבא
@משחזר-מידע אמר בהדיסק קשיח חיצוני לא עולה:
@MERS אמר בהדיסק קשיח חיצוני לא עולה:
אחרי שאתה פותח הכל הלך טוטאלית
מדובר בלפתוח את הפלסטיקה בלבד
לא את הדיסק עצמו
סליחה- אני הבנתי שזה יפגע גם בו ולכן כתבתי מה שכתבתי
@שלמה-ווייס אמר בשאלה מעניינת לגבי בוט בנגנים וכדומה.:
@MERS רבותי לא להגזים..... מדובר בקושחה צרובה וד"ל
לא התכוונתי שיש אלא רק שהשלילה בצורה כזו תקיה היא לא מדויקת כי על אף שא"א זה א מופקע רעיונית
@אלעזר-חיים אמר בכיבוי המחשב בקליק!:
@MERS אמר בכיבוי המחשב בקליק!:
@אלעזר-חיים אמר בכיבוי המחשב בקליק!:
@המתמחה יש לך פונקציה לנעילת המחשב בקליק?
כי כשאני רוצה לנעול אז אני נכנס ל"התחל", אח"כ לשם המשתמש ואז "נעל". וכשאני פותח את המחשב אז תפריט ה"התחל" פתוח וזה מרגיז...
F9 מבצע נעילה של המשתמש
בהצלחה
זה במחשבי לנובו בלבד. יש לי "דל"
סליחה לא ידעתי