@K.O.G כעת יש אשרות לפצל רק במקום אחד בכל פעם - אם הבנתי נכון
היה כדאי אם רוצים לחלק לכמה (כמו 4-5) קבצים נפרדים בפעם אחת
Spoiler
ואני מוסיף עם בחירה של שמות הקבצים
מאז שהתחלתי להשתמש עם ה"תוכנה" לסגירת בר אילן,
לוקח לו הרבה יותר זמן להיפתח ולהיסגר על עצמו
יש סיכוי שזה קשור?
(בהתחלה השתמשתי עם הקובץ BAT ונראה לי שזה היה בסדר)
שלום
בסוף גיליתי מה תפס לי את הזיכרון
ווינדוס לא היה אשם
התקנתי בעבר תוכנת ספרים "זית"
עשיתי הסרה באמצעות מסיר האפליקציות
וההסרה לא עבדה כמו שצריך
ותפס לי בערך 10 גיגה
@אלחנןE כתב בבקשה | תוסף לציפיה ישירה במייל:
@חכם-משה זה התוסף הכי טוב שקיים
https://chromewebstore.google.com/detail/צפייה-ישירה-במייל/pkeikdjoojepcgpfbahhcloaiddjpodi
בהחלט
מי מפתח אותו? מכירים?
אמור להיות משלנו...
@ליה-ט בעיקרון דרך הצ'אט של האתר, בפרופיל שלי, אבל במקרה דנן זה לא משנה,
לצערי לא ניתן לעשות את זה.
(אחרי שבררתי, אני אנסה לברר יותר אבל לצערי זה לא אפשרי).
@ר-יענקל-ה כתב בבקשת מידע | האם יש תוכנה שיאפשר לראות מיד את כל הקישורים והסרטונים באותו פוסט במקום לגלול מההתחלה עד הסוף?:
אבל הוא כותב לי שכבר אי אפשר להתקין את זה כי זה ישן משהו כזה,
זה קשור לנטפרי כנראה, אתה משתמש ברשת שלהם? אם כן תשלח פניה עם הקלטת תעבורה של הניסיון התקנה, וכתובת של התוסף
פניתי לדל, עשו לי סריקת תקלות מרחוק, ולא עלה קוד תקלה
אמרו לי שאולי זה בגלל שזה לסירוגין, אז "בפעם הבאה, מיד כשעולה השגיאה, תעשה "דיאגנוסטיקס" ותראה אם נותן קוד", עשיתי כדבריהם, ועדיין לא עולה קוד
הם לא יכולים לפתוח קריאה בלי קוד, יש למישהו רעיון מה עושים?