Skip to content

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.4k Topics 283.1k Posts
  • שיתוף | קוד 418 - מהו

    19
    9 Votes
    19 Posts
    549 Views
    מ
    @איש-ימיני כתב בשיתוף | קוד 418 - מהו: בעבר נטפרי השתמשו עם 444 ולא 418, אבל זה גרם לשגיאות, לכן ניסו כמה אפשרויות אחרות, עד שהגיעו ל 418. https://tchumim.com/topic/9293 בפורום של נטפרי (שאולי יקום יום אחד לתחי' עוד הפעם) היה שם אשכול בנושא, כמדוני שמישהו @770 או כדומה הציע ל@magicode להשתמש בקוד 418 וכן עשה. שם לא העלו את הבדיחה שמתחתיו...
  • בקשת מידע | זיהוי פונט

    5
    1
    0 Votes
    5 Posts
    111 Views
    י
    @צור [של בית אלף]
  • בעיה | צופר צבע אדום תוסף לכרום

    18
    1 Votes
    18 Posts
    535 Views
    ר
    @עומר עכשיו האתר צבע אדום עושה לי צפצפוים אבל זה לא התוסף ולא קופץ התראה רק רעש..
  • באג | אפל ניתן לפריצה????

    6
    0 Votes
    6 Posts
    119 Views
    כ
    זה עובד כך יש את האייפון ויש ציפ נפרד שבו נשמר הסיסמא יש מלא אפלקציות יש אחת בפורום שמציאות פריצה על ידי צריבת גירסא אבל הם רוצות תשלום תבדוק את זה בכל אופן נאמר לי שגם לאחר פריצת הסיסמא נשאר החשבון אפל id
  • בקשה | פונט שמוליק חסמבה

    Unsolved
    5
    0 Votes
    5 Posts
    318 Views
    המלאךה
    @mzw אסור להקפיץ אשכולות ובטח שלא לקדם עסק בפורום.
  • בירור | הורדת שורה / שורות מרובה בוורד

    4
    0 Votes
    4 Posts
    97 Views
    ח
    @א-אלטע-חסיד [image: 1772952127052-3e1b9ff7-8e79-4bb0-a564-6756313f15cd-image.png] ?? לא עבר שורה רק שם סימון עריכה: התכוונת מסתמא למעבר שורה ידני, וזה באמת מה שחיפשתי, תודה @א-אלטע-חסיד , @pcinfogmach הסתדרתי תודה על הרצון הטוב
  • This topic is deleted!

    4
    1
    0 Votes
    4 Posts
    45 Views
  • 0 Votes
    9 Posts
    158 Views
    דאבלד
    @DAVI שאבין, אתחלת את הכונן אח"כ? גרוע מאוד א"כ... מחיקת מחיצה לא אמורה לשלוח פקודת TRIM.
  • בירור | קבוצות במייל

    8
    0 Votes
    8 Posts
    214 Views
    בנימין מחשביםב
    @I-believe Spoiler וואוו! שוב - מרשימה היכולת של ai לקחת הסבר קצר ופשוט כמו שכתבת ולהפוך אותו לדבר כל-כך לא ברור...
  • בעיה | וורד למחשב מאקבוק

    1
    0 Votes
    1 Posts
    30 Views
    No one has replied
  • 1 Votes
    6 Posts
    372 Views
    M
    @SHIMI-0 תודה שנים אני רוצה לדמיין שאלתי מאיפה אני אמור לדעת
  • This topic is deleted!

    5
    0 Votes
    5 Posts
    5 Views
  • בעיה | פלאפון 4*4

    4
    1 Votes
    4 Posts
    135 Views
    S
    @MEIRGUD זה נהיה גם מלהטעין אחרי שזה 100 אחוז
  • בקשת מידע | זיהוי פונט

    2
    1
    0 Votes
    2 Posts
    48 Views
    א.מ.א
    @שקאד David
  • בקשה | פירוק קובץ zim לקבצי טקסט

    17
    0 Votes
    17 Posts
    233 Views
    ר
    @סקרנות https://mitmachim.top/topic/85353/להורדה-תוכנת-פייתון-לפרוק-קבצי-zim
  • This topic is deleted!

    4
    -1 Votes
    4 Posts
    9 Views
  • עזרה | בר אילן לא נפתח

    14
    0 Votes
    14 Posts
    207 Views
    י
    @אין-הכי-נמי אז צריך לשאול את @יוסי-מחשבים איך התכוון שתתקין מחדש
  • בירור | קיצור דרך להגדלת חלון/כרום

    3
    2
    0 Votes
    3 Posts
    70 Views
    י
    @תמיד יתכן שכיבוי האופציה הזו בהגדרות תפתור את בעיית הסנכרון, את השאלה השניה שגוגל שואל שנכנסים לחשבון, לא נראה לי שאפשר לעקוף. [image: 1772800837836-aceb36d9-c669-498d-a0e8-25a574a7e646-image.png]
  • בקשת מידע | מה זה ואיך אני עובד עם WSL2

    9
    0 Votes
    9 Posts
    76 Views
    מתכנת חובבמ
    @RearmostPant23 אז לפיתוח אתה לא צריך לא את זה ולא את זה לבניה כדאי שתשתמש ב WSL (אם אתה מקמפל את זה לאפליקציה לדוגמה)
  • בירור | החזרת אופיס 365 לאופיס 2024

    Unsolved
    12
    0 Votes
    12 Posts
    329 Views
    בנימין מחשביםב
    @בנימין-מחשבים כתב מאז שיש התקנה שקטה של ירון זה כבר לא בלגן... @kasnik כתב היה את זה תמיד, אבל אני לא ממליץ על זה @חד-בדרא-השני כתב אז מה כן? ועל זה עניתי והבאתי קישור למדריך עליו @kasnik דיבר שהוא ממליץ (וכתב...) לא התייחסתי לגופו של ענייין האם לפרוץ/להסיר/להתקין מחדש וכו'. על זה פירטתי בפוסטים למעלה.