@קראנץ-ונילה Gemma 3n 4B מצויין נהניתי גם ממיסטראל אבל נראה לי שיש מודל ייעודי לעברית דיקטה אם אני לא טועה
עריכה: לא שמתי לב שראית את דיקטה אני גם חושב שהוא טיפש בכל אופן ל8 ראם נראה לי שהגמה שציינתי הכי טוב (בכל אופן מבדיקה שלי)
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבקשת מידע | אנדרואיד במחשב וינדוס:
כול להיות שתלוי איך מחשב
נכון אבל בעיקר איזה גירסת וינדוס
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבקשת מידע | אנדרואיד במחשב וינדוס:
לא רלוונטי לביט.
כן רלוונטי בבטא
@חכמון כתב בעזרה | סנכרון כרום בחדרי מחשבים - פתיחת דפי התוספים:
(אומנם אני לא צריך בכל פעם את כל התוספים, אבל כשכן צריך - לך תחפש ותתקין,
יותר קל שהכל כבר מותקן מראש).
@יוסף-מאיר-וייס כתב בעזרה | סנכרון כרום בחדרי מחשבים - פתיחת דפי התוספים:
להשבית תוספים. הכי פשוט
ואז אתה לא צריך לחפש ולהתקין, רק להפעיל. פשוט.
@מגנוס-קרלסן כעיקרון, גוגל פרסמו ש-Gemini 3.1 Flash Lite עולה על 2.5 Flash ברוב המדדים, אבל השימושים העיקריים במודלי הלייט הם לדברים כמו ניתוח טקסטים, סיווג נתונים, תרגום, וכדומה. פחות לקידוד, שבזה צריך את מודל הפרו כמודל עיקרי ואת הפלאש הרגיל כמודל משנה.
ייתכן שמשהו לא נכון בהגדרות ההרצה, פחות נראה לי.
ראשית,
אני מודה לכולכם ממש על התגובה וההתייחסות.
כעת אנסה לדייק את מה שכתבתי:
אני זקוק דווקא לייעוץ לגבי פרויקט גדול ומורכב עליו קיבלתי כבר הצעות מחיר.
מחפש מישהו שכבר עשה בעצמו משהו בסגנון.
בגדול: מדובר על פלטפורמת תוכנה כשירות לעסקים מתחום מאוד ספציפי.
מערכת מורכבת מאוד.
אם יש למישהו מכם היכרות עם אדם שעסק/עוסק בדברים האלה ויכול לתת ייעוץ טכנולוגי בתשלום לפי שעה, אשמח מאוד להמלצה.
Spoiler
אני לא מחפש מומחי כתיבת קוד.
אני מחפש מנטור ליזמות טכנולוגית.
@יאיר-אלייצור
אתה לא צריך לבקש ממני סליחה, אתה רק צריך לפקוח את העינםי ולבחור את האיכות של הMP3.
[image: 1773530828290-ba78dae2-0c4a-4563-ba40-43fdd074731a-image.png]