דילוג לתוכן

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.5k נושאים 282.6k פוסטים
  • בירור | החלפת רכיבי מחשב

    47
    0 הצבעות
    47 פוסטים
    854 צפיות
    ה
    @משה-מזרחי ראית את הצילו"מ שהעליתי? Spoiler סליחה על התיוג
  • 0 הצבעות
    39 פוסטים
    1k צפיות
    ח
    @DAVID-MMOD כתב בהמלצה | אני רוצה לקנות מחשב חדש אשמח אם תוכלו לעזור לי איפה לקנות ומה כדאי לי: @חיים.כ. הHP ENVY לדעתי אני מאוד מעריך את ההיתייחסות, וגם בעיניי ה-HP אבל רציתי לקבל על כך אישור. תודה רבה!
  • 1 הצבעות
    7 פוסטים
    134 צפיות
    cfopuserC
    @ezerphone עובדים פשוט תלוי בדפדפן נראה לי שאדג' תומך.
  • בקשת מידע | קניית מטען למחשב Toshiba Dynabook Satellite Pro C50-H-112

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    208 צפיות
    E
    @smct [image: 1761067349036-5555untitled.jpg]
  • 0 הצבעות
    58 פוסטים
    2k צפיות
    א
    @שלל לי חשוב בעיקר שהתוכנה עובדת מצויין על לינוקס. רוב הסינונים (שלא לדבר על תוכנת וויפרי הרשמית) הם ווינדוס-בלבד. לגבי המחיר, המפתח נותן לך לבחור כמה לשלם לפי מה שאתה מצהיר על המצב הסוציו-אקונומי שלך. 0-15$. נטפרי זה סינון מצוין - הכי טוב שיש! אבל יש סיבות למה מסלולי קהילות לא יספיקו לי. פלוקאיי נכנס מצויין למשבצת הזו.
  • בעיה | נגן DYNAMITE שלא חלק מהשירים

    לא נפתר
    3
    1 הצבעות
    3 פוסטים
    137 צפיות
    א
    @כ-א-ל-ה עכשיו אני רואה שאם אני מוסיף אות לקובץ הוא מתחיל לעבוד, מוזר איך אני מוסיף תו להרבה קבצים יחד את השם (אמור להיות ע"ז בפורום, יש לך מושג אפה)
  • בקשת מידע | בקשת מידע | וינדוס מיצרן

    27
    0 הצבעות
    27 פוסטים
    224 צפיות
    ה
    @cfopuser למה הוא לא מצליח להתקין?
  • עזרה | הודעה מרגיזה שהתחילה היום

    5
    1
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    189 צפיות
    ר
    @דוד-משה-1 כתב בעזרה | הודעה מרגיזה שהתחילה היום: איזה דפדפן זה (או מה ניגש לרשת שמקפיץ את זה) אין לי שמץ של מושג @cfopuser כתב בעזרה | הודעה מרגיזה שהתחילה היום: @a.y.f. זה כנראה קשור לסינון רשת. ככה שזה לא לשבור מנורת אזהרה אלא זה דבר שהוא צריך... @ראובן-ליבוביץ איזה סינון אתה? נטפרי @a.y.f. כתב בעזרה | הודעה מרגיזה שהתחילה היום: @ראובן-ליבוביץ ידידי, זה כמו לשבור את מנורת ההזהרה... הוא מתריע לך על סיכון ברשת השאלה מה הסיכון, ועל מה האזהרה......
  • בעיה | נעילת ביוס במחשב נייד OMEN של HP ‏- 15‎-ce003nj

    10
    1
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    242 צפיות
    cfopuserC
    @משחזר-מידע לא בקי בנושא כמוך.
  • בירור | האם שיאומי חצי טאצ' עובד בארה"ב?

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    152 צפיות
    א
    @שלוםפ תודה, אבל אני מבין שזה לא פשוט... יש מכשיר קטן אחר שיתמוך בארץ ובחו"ל?
  • בקשה | פתיחת חשבון אימייל חדש ללא SMS

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    165 צפיות
    א
    @פשוט-מאוד [גם] אני רוצה מייל
  • בקשת מידע | העלאת קבצים לג'מבו מייל מדרייב

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    86 צפיות
    אין תגובות
  • בירור | התקנת SUPPORTASSIST של דל

    6
    1
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    55 צפיות
    ה
    זה מה שקורה בסוף:[image: 1761035517825-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2025-10-21-113120.png]
  • בירור | קליקי של ימות המשיח, כמה שאלות

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    378 צפיות
    ה
    @a.y.f. אני ניסתי לפני חצי שנה וכשהיו יותר מבערך 25 משתתפים זה לא עבד וקרס אבל כשניסית עם בערך 10 משתתפים זה כן עבד
  • בעיה | מה אני עושה עם המחשב

    63
    1
    0 הצבעות
    63 פוסטים
    3k צפיות
    מים אחרוניםמ
    @מתכנת-חובב יש לך מושג מה קרה לאחרונה? המון פעמים עולים פה בפורום בעיות מהסוג הזה. 'המוות הכחול של ווינדוס' מה יכולה להיות הבעיה? אולי הם עושים את זה בכוונה? בשביל שישדרגו?
  • המלצה | דיסק קשיח 4T ב70 ש"ח. אמין?

    39
    0 הצבעות
    39 פוסטים
    1k צפיות
    M
    @עניו-כמשה כתב בהמלצה | דיסק קשיח 4T ב70 ש"ח. אמין?: @המתעניין1 כתב בהמלצה | דיסק קשיח 4T ב70 ש"ח. אמין?: הכוונה ל 3 גיבויים בשתי סוגי מדיות בתכלס לגבות כל דבר פעמיים 3 פעמים לא ככה.? אחד מקורי ועוד 2 גיבויים
  • בעיה | המחשב מבקש אתחול......

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    332 צפיות
    מתכנת חובבמ
    @מלכהלה כתב בבעיה | המחשב מבקש אתחול......: @משחזר-מידע מה זה ואיך עושים? הכוונה ל 3 גיבויים בשתי סוגי מדיות בתכלס לגבות כל דבר פעמיים כרגע מאוחר מידי בשבילך
  • עזרה | המחשב לא משמיע קול

    נפתר
    8
    1
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    167 צפיות
    A
    @הרב-של-השכונה לפי התמונה שלך אין לך דרייבר! תכנס לאתר של יצרן המחשב ותוריד דרייבר אודיו או קול מה שכתוב שם.
  • עזרה | מחשבים בעיתיים

    18
    1
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    622 צפיות
    ע"ה דכו"עע
    @מאיר-2 כתב בעזרה | מחשבים בעיתיים: מה הקשר לאתרוג. אתרוג חוסמים את הכניסה למנהל ההתקנים.
  • בירור | קבוצת מייל

    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    339 צפיות
    9
    @צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבירור | קבוצת מייל: ובכן, בנטפרי הוא כותב על כל קבוצה שהיא כבר קיימת. זה ידוע לי (בג'ימל) ולכן שאלתי אם איזה אאוטלוק אתה משתמש?