כדי לראות את התוצאות בוחרים 'בטל', וכדי לראות את ההצבעות לוחצים על מספר המצביעים.
כדי להצביע ו/או לראות מי הצביע לכל בחירה, יש להיות מחוברים לחשבון בפורום.
@I-believe
תודה על התוסף הכ''כ שימושי!
מידי פעם המייל מחזיר את החתימה, אני מבטל את התוסף, מפעיל, מרענן, וזה חוזר לעצמו, השאלה מדוע זה קורה והאם אפשר לסדר את זה.
תודה מראש!
@אברהם-גלסר כתב:
ממה שהבנתי הוא רוצה הכל נראה כמו ווינדוס
א"ב האופציה הוא KDE וזה לא המווון עבודה כ"כ כמו שכתבתי רק צריך לישב עליו כמה שעות
ובנוגע להאייקונים יש להגדיר זה
[image: 1782063528962-cfed63f4453ee36ad1ba118c06a9d8fd2375a7a43badd96e8328831e680a3bc7091a.png]
למשל זה שלי
[image: 1782063598472-screenshot_20260621_133919.png]