דילוג לתוכן

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.5k נושאים 282.5k פוסטים
  • 2 הצבעות
    1 פוסטים
    92 צפיות
    אין תגובות
  • שאלה | קורא כרטיסים

    הועבר
    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    283 צפיות
    י
    @דוט-קום אמר בשאלה | קורא כרטיסים: @חראשו בחנה מרכזית איפה ? בקומה שלישית, בסוף הקומה. מרכז שירות על הקו. אבל מוכרים את זה בכל מרכז שירות רב קו שיש בארץ, ויש מאות.
  • עזרה | מסך חשוך לגמרי

    31
    0 הצבעות
    31 פוסטים
    715 צפיות
    י
    @יודוד אולי תנסה Win+Ctrl+Shift+B - מחדש הזרמת דטה למסך.
  • בירור | האם המחשב הזה טוב עבור נערה שלומדת תכנות

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    159 צפיות
    א
    @שלמה-ווייס אני עושה טובה לאברך ומחפש שיצא לו הכי זול (כמובן לא ברמה שיפריע לבת שלו ללמוד) נ.ב. גם שלי מגיע בלי וינדוס
  • בירור | על איזה תוכנה אני יכול ליצור מחיצות על אונקי?

    32
    0 הצבעות
    32 פוסטים
    2k צפיות
    איציק דייטשא
    @kingyos ווואוו! אני יבדוק... תודה רבה!! עריכה: אחרי בדיקה, עובד אש!!!
  • בעיה | דיסק און קי לא מזוהה בשום צורה!

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    320 צפיות
    יודודי
    @nh-local וכמובן יש לך פה בפורום משחזרי מידע מקצועיים במיוחד כ- @שלמה-ווייס ו @משחזר-מידע
  • בקשה | יש למישהו מפתחות מוצר לגרסאות ישנות של ווינדוס?

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    442 צפיות
    תורה צוה לנו משהת
    @nh-local כאן אתה יכול לדפדף ולרוות צמאונך, עד XP ששם כבר אין.
  • המלצה | מחפש מחשב נייד תותח

    52
    0 הצבעות
    52 פוסטים
    2k צפיות
    יהודה 12י
    @כיפה-אדומה זה יספיק אבל 6 GB באמת עדיף במיוחד אם אתה מתכנן לעבוד הרבה על אפטר ופרמייר ולסגור פרוייקטים. יש לך את זה עם כרטיס 3060 ו 1 TB SSD וגם 32 ג"ב זכרון ראם שזה גם חשוב לצרכים שלך. אז אם המחיר בסדר מבחינתך, עדיף שתלך על זה
  • עזרה | לא מצליח להתקין תוכנת Rosetta Stone

    הועבר
    12
    1
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    1k צפיות
    נ
    @kingyos תודה רבה רבה עובד @iva לא ניסיתי מהקישור שלכם שוב, אבל הורדתי מהקודם והסיומת של הקובץ הייתה שונה... בכל אופן תודה גדולה
  • שאלה | אתחול sd שלא עובד

    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    355 צפיות
    מתכנת חובבמ
    @aaaa אמר בשאלה | אתחול sd שלא עובד: גם עם אחרי הכל הוא יצליח לאתחל תוך יומיים זה יחזור לאו דווקא יש לי כמה כרטיסים שעשו את אותה בעיה ואחרי תיקון הם חזרו לעבוד למשך חודשים ארוכים (ואולי יותר...) אבל זה נכון שהעבודה על זה לא מצדיקה את המחיר של כרטיס חדש
  • בירור | מה זה אומר על מהירות הגלישה?

    22
    1
    0 הצבעות
    22 פוסטים
    526 צפיות
    avramk100A
    @aaaa אמר בבירור | מה זה אומר על מהירות הגלישה?: @איציק-דייטש אמר בבירור | מה זה אומר על מהירות הגלישה?: כלומר מהיר? אכן מהיר מאוד הסטנדרת זה 5 ומטה (כל עוד לא נדבר על סיבים) אגב שלשום טיפלתי במחשב עם סיבים, מהילות העלאה 100 לי יש 200 בענן
  • בעיה | konica minolta bizhub 287 סיסמת ה CE נחסמה

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    270 צפיות
    aaaaA
    @sxsx אמר בבעיה | konica minolta bizhub 287 סיסמת ה CE נחסמה: מקישים את הכתובת ip של המכונה בדפדפן? ככה זה בד"כ
  • בירור | מה זה אומר - הודעה מגוגל סקריפט

    3
    1
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    137 צפיות
    ש
    @אהרן-שובקס אמר בבירור | מה זה אומר - הודעה מגוגל סקריפט: @שעטנ-ז-ג-ץ לכאורה פעם אחת הוא לא הצליח להפעיל את הסקריפט אז הוא מעדכן אותך שהוא לא הצליח אבל זה לא חייב להיות שהסקריפט הוא לא תקין. אבל האם זה באמת אומר שלא הצליח? הרי ההוא כן קיבל בסוף את הקובץ אז למה הוא מודיע שלא הצליח
  • שאלה | קיצור דרך בוורד לגופן

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    172 צפיות
    A
    @מניין תנסה אולי ככה [image: 1636542122432-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2021-11-1-0-125215.jpg] [image: 1636542137580-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2021-11-10-125706.jpg]
  • בעיה | קבצי BCD חסרים

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    210 צפיות
    מ
    תעתיק ממחשב אחר
  • בקשת מידע | צריכת זיכרון RAM תקינה

    הועבר
    32
    0 הצבעות
    32 פוסטים
    1k צפיות
    מוטי ברנדמ
    @idan אז תתקין לבד
  • בקשת מידע | איך להגדיר בג'ימייל שכשנכנס מייל ישמע צפצוף

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    153 צפיות
    A
    @מוטי-ברנד תודה!!
  • בירור | התאמה אישית לפרטים בסרגל הכלים בוורד

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    43 צפיות
    אין תגובות
  • בעיה | קורא התמונות של מיקרוספט לאחר התקנת אופיס 2021

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    53 צפיות
    אין תגובות
  • בעיה שנפתרה | בעיה בהתקנת חלונות 10

    20
    1 הצבעות
    20 פוסטים
    656 צפיות
    D
    @שלמה-ווייס אז קודם כל זה הצליח! לא יודע בדיוק למה בין לבין ניסיתי גם להתקין חלונות 7 ולא הצליח וניסיתי כמה פעמים עד שפתאום התחיל לעלות בצורה נורמלית ההרגשה שלי וזה היה גם הסיבה שלא התיאשתי שיש כאן בפורום אנשים שאכפת להם מאד לעזור ומשקיעים הרבה זמן ומחשבה ולכן תודה רבה לכל המשתתפים ובפרט ל שלמה ויס ול a0533057932@