דילוג לתוכן

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.4k נושאים 282.8k פוסטים
  • בקשת מידע | פתרון לווצאפ ביזנס

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    150 צפיות
    א
    @דוד-יצחק תודה רבה זה בדיוק מה שחיפשתי
  • עזרה | יצירת שיר בסונו

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    95 צפיות
    מ
    מחפש מישהו עם מנוי פרמיום לבצע לי שיר בתשלום! אשמח מאוד ממי שיוכל שיצור איתי קשר בפרטי תודה
  • בירור | קודי גיבוי בגימייל. מזה?

    2
    1
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    47 צפיות
    צדיק 0צ
    @mdy זה מיועד למי שיש לו אימות דו שלבי למייל כדי שיוכל להיכנס ללא האימות מוציאים פעם אחת רשימה של קודים חד פעמיים וכל פעם שרוצים להיכנס לחשבון ואין לכם גישה לאימות הדו שלבי בוחרים באפשרות באימות על ידי קוד חד פעמי עד שמשתמשים בכל הקודים ואז מוציאים עוד
  • מדריך | החלפת IMEI בשיומי F21 PRO

    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    304 צפיות
    ש
    @נוחעם-FM הצלחתי. תודה רבה לכל המסייעים מהתחלה ועד הסוף..
  • בעיה | שליטה מרחוק- טימואר

    10
    1
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    182 צפיות
    a.y.f.A
    @להיות-בשמחה אולי בהגדרות או באתר הרשמי
  • בקשת מידע | כרטיס שפעם נמחק

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    61 צפיות
    מתכנת חובבמ
    @שקאד אף פעם לא כדאי לסמוך על כרטיס זיכרון לדברים חשובים שאין להם תחליף או שמורכב להשיג את התחליף כל כרטיס אחרי כמה שנים יאבד את המידע שבו - זאת עובדה קיימת השאלה תקפה בכרטיס של נגן עם שירים לדוגמה שאם יקרה לו משהו יהיה אפשר להשיג חזרה את מה שהיה בו עם קצת עבודה בכזה מקרה תלוי מה קרה בדיוק לכרטיס
  • בקשת מידע | אתר שמחבר פלייבק לרצועת מילים

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    27 צפיות
    אין תגובות
  • בעיה | מדפסת HP מדפיסה חלש

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    155 צפיות
    a.y.f.A
    @YAAKOVSAS כתב בבעיה | מדפסת HP מדפיסה חלש: לא מצאתי "בדיקת ראשי דיו". יכול להיות שזה נקראה משהו אחר, תחפש איך זה נקרא בHP
  • המלצה | הAI לא מתנהג יפה? תאיים עליו במכות!...

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    584 צפיות
    א
    @איש-גמזו אני ניסיתי לא מזמן לבקש ממנו סקריפט BAT לפתיחת חסימות אדמין של מדיניות והוא לא הסכים כי "זה נראה בדיוק כמו עקיפה סטנדרטית לכיתות וחדרי מחשבים" מאידך אמרתי לו בצ'אט נפרד שאני רוצה לתכנת תוכנה כעין סייפר שחוסמת דרך הרגיסטרי תכונות כנ"ל והוא נתן לי מיד כולל האפשרות לפתוח את החסימות
  • בירור | קיבוע לחלונית קטנה

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    87 צפיות
    cfopuserC
    @תמיד בpowertoys יש פיצ'ר של crop & lock ופיצר נוסף של always and top
  • בעיה | איך יוצאים מתוכנת adobe reader

    3
    1
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    51 צפיות
    9
    @אליקים-שטיינמץ אחרי שתשנה את הכותרת תסיר מתוספים של גוגל ותסיר את התוכנה הזאת דרך הסרה של תוכנות
  • בירור | פתיחת חשבון גוגל או התחברות

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    128 צפיות
    צדיק 0צ
    @ר.י.ב אין לי נסיון אבל יש פוסט מורחב על זה בפורום תחפש
  • בעיה | כרטיס זיכרון נמחק!

    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    366 צפיות
    ש
    תודה רבה!!! זה עבד עם R STUDIO ! אני לא יודע בדיוק מה עשיתי אבל הכול חזר ! תודה רבה אין לי מילים...
  • בקשה | דרוש מומחה לגרפיקה לעיצוב תמונה!

    3
    1 הצבעות
    3 פוסטים
    84 צפיות
    הישבשר המלומדה
    מי ששלח לי את המייל שישם לב שהחזרתי לו
  • שאלה | מפות מיקרוסופט

    לא נפתר
    6
    1
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    144 צפיות
    ל
    @cfopuser אני לא מצליח להסיר את האפליקציה
  • בירור | איך מומלץ לשלוח פקס דרך המייל

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    462 צפיות
    ת
    @ישיבישער כתב בבירור | איך מומלץ לשלוח פקס דרך המייל: עד כמה שזכור לי במייל הציבורי של חדרי מחשבים 'חושב' יש את האפשרות הזו חינם, אבל נראה לי שהם מסכימים להשתמש במייל הזה רק למי שמשתמש בחדרי מחשבים שלהם. כלומר להם יש מנוי והם מסכימים לך להשתמש בזה
  • בירור | עזרה בלפתוח חשבון גוגל חדש

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    239 צפיות
    ת
    @צדיק-0 דבר ראשון תודההההה!! דבר שני כשאני מנסה לשנות סיסמא הוא גם מבקש ממני אימות בטלפון (-SMS)
  • בקשת מידע | איזה מחשב מומלץ לVIMIX?

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    55 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | העלאת סרטון SHORT ליוטיוב ממחשב רגיל

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    187 צפיות
    צדיק 0צ
    @תקמא אימולטור אילו תוכנות למחשב שמפעילות מערכת של טלפון על המחשב ככה שאם תשתמש באימולטור תוכל להיכנס ליוטיוב כאילו אתה נכנס מטלפון
  • הסבר | קישור לאתר אינטרנט

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    157 צפיות
    י
    @aia לגבי הבעיה שלך בוורד שצריך ללחוץ על קונטרול, הפיתרון נמצא כאן [image: 1769014747238-f764973f-052d-43d0-8bde-317a6a6c4e8f-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-3.jpg] ולגבי הבעיה במייל, אם הבנתי אותך נכון, אתה מעתיק מוורד למייל ואז הקישור נאבד, אז לכאורה הפיתרון הפשוט הוא להעתיק את הכתובת עצמה ואז במייל לשים את הקישור עם קונטרול K כמו שהסבירו כאן.