@AVIVI
ממממ... מענין
רגע, אחרי שהתקנת את זה אתה רואה שם בPROGRAM FILES את הקובץ הזה?
כי לפי ההודעה שקיבלת זה נראה שלא
אז זו בעיה בהגדרת הפרוייקט בINNO לכאורה
אגב, בהודעה שקיבלת הוא ניסה לגשת לתיקייה internal, ואתה רשמת עכשיו internal_, אולי זה קשור?
בוא נסדר קצת.
דבר ראשון ai זה לא אפליקציה או תוכנה ששייך לפרוץ.
ולא שייך להשיג בחינם.
אם אתה רוצה בכך זאת חינמי לגמרי,
יש מודלי תמונות חינם בהאגינג פייס.
אתה יכול להשתמש שם או להריץ על גוגל קולאב במגבלה החינמית שלו.
על המחשב זה פחות שייך כי תמונות זה יותר מדי.
האפליקציה של @א.מ.ד. מעלה [סמארטי] זה לא בai זה השכבת הרצה שסביבו.
לכל בינה יש את המודל שזה הדאטה [מידע] המשקלים [כמויות מספרים] והקוד [החלק הכי קטן],
אבל הוא לא יכול להרות לבד.
יש תוכנות כמו בlm סטודיו או כמו סמארטי של אמד שמריצות אותו.
אבל.
Lm סטודיו זה תוכנת הרצה לצאט.
סמארטי זה סוכן שעושה פעולות אוטונומיות.
ושניהם אינם מודלים [וגם אם הם היו מודלים זה לא של תמונות. הסיבה היא כאמור שתמונות זוללות יותר מדי משאבים בשביל חשב סטנדרטי.].
הרבה הצלחה בכל מקרה.
@יוסי-מחשבים כתב בלהורדה | תוכנה שממירה לNTFS והפוך בלי למחוק קבצים (בשביל ללהעתיק קובץ מעל 4 גיגה):
עם
צודק אבל בכרטיסים של מצלמות כמעט וזה לא קורה הסכנה בעיקר בדיסקים קשיחים ושם אפשר לדעת עדכמה זה יזיק על ידי שעושים את הפקודה לקריאה בלבד והוא מראה את הלוג אותו דבר אבל בלי נסיון תיקון
@צול-גאה כתב בבקשת מידע | מסך מחשב נייד נשבר - בירור מפרט המסך:
על
ממש לא קריטי רק פעמים נדירות מאד מריך להיות תואם , מספיק שתילת הדגם יהיה תואם ויש פעמים שגם זה לא משנה
@אברהם-0 קח קובץ מתוגם כמעט מלא שיש לי ממזמן אני לא יודע האם הוא תואם לגירסאות החדשות אז תבדוק אם לא חסר בו משהו או האם זה משפיע וכו'lang-he.xml זה לבחור עברית מקור בהגדרות לא צריך למחוק רק להוסיף את הקובץ