דילוג לתוכן

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.5k נושאים 282.6k פוסטים
  • בקשת מידע | מחירי המחשבים בארה"ב

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    480 צפיות
    C
    @kasnik כתב בבקשת מידע | מחירי המחשבים בארה"ב: רק שימו לב שנחשב ללא מקלדת בעברית שווה פחות (גם מדבקות אני כבר שנתיים מקליד בעברית על מקלדת באנגלית, תאמין לי שאני מקליד הרבה יותר מהר ממקלדת בעברית ועוד משו, ככה גם לא מבקשים לשאול ממך את המחשב..
  • בירור | הכשרת M36 בתשלום

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    471 צפיות
    שלמה רביבש
    @yj05485 כתב בבירור | הכשרת M36 בתשלום: @שלמה-רביב כתב בבירור | הכשרת M36 בתשלום: (דבר שיהיה לו קשה למצוא כי לא מעלים בפורום את הגירסה המקורית) יש את זה כאן... או שהדרייב מצריך גישה ולמה באתי יפתח את הגישה רק למי שיש בריק או שזה הגירסה הכשרה לא מעלים את הגירסה המקורית
  • בירור | הודעה מטרידה מהמדפסת

    5
    1
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    135 צפיות
    K
    @יאנג-בוי כתב בבירור | הודעה מטרידה מהמדפסת: @K11001100 במקרה הנוכחי לא יודע. להבא לא לקנות HP, ובמדפסת הקיימת לא לעדכן גירסאות. העדכונים זה בדר"כ עדכונים של טונרים משומשים לחסימה. המדפסות נמכרות בזול, הרווח של HP (ועוד חברות) זה מהטונרים. אז הם נלחמים בזה בכל הכוח. אני שנים עם HP ומבחינתי הם מס' 1. אבל מה הקטע בהודעה הזו גם כשהייתי עם דיו מקורי. וחוץ מזה למה הם לא כותבים בהודעה שמותקן דיו לא מקורי. אגדב זה לא מחסנית אלא בקבוקים.
  • בקשת מידע | המלצה למחשב חדש בתקציב של עד 2000 ש''ח

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    102 צפיות
    ב
    @מוצ יש חנות בירושלים מרכז המחשב נראה לי שיש סניפים בעוד ערים בארץ מחירים טובים מאד נראה לי אפשר למצוא שם משהו במחיר הזה. דרך אגב יש להם שירות מצויין עם המון סבלנות... הייתי שם לאחרונה וקניתי שם מחשב ASOS i5 במחיר טוב. החנות נמצאת בגאולה קצת קשה למצוא אותה. טלפון: 0747800369
  • בירור | תוכנה להפיכת הקלטה למלל

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    116 צפיות
    N
    תודה רבה רבה זה עובד מציון
  • נושא זה נמחק!

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    23 צפיות
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    17 צפיות
    אין תגובות
  • בעיה | מסך מחשב נייד חשוך

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    331 צפיות
    I
    @החפץ-בעילום-שם-0 כמו שאמרתי, תלוי אם זה רק המסך או שזה בעיה בלוח, אם זה מסך אפשר להחליף לבד מי שיודע, אם זה לוח זה כבר סיפור אחר
  • בעיה | Mt vip קורס באימולטור wsa

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    45 צפיות
    אין תגובות
  • בעיה | מחשב לא נדלק

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    305 צפיות
    ש
    @הנני-העני אין כוונתי לתחקר אף אחד...... תודה עכ"פ
  • עזרה | המחשב דועך עם הusb

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    99 צפיות
    116nxh91
    @a.y.f. בגדול הכל היה תקין הדונגל כנראה תקול וכל פעם שחיברתי או שניסיתי להפעיל מחדש כשהוא מחב\ובר זה גרם לתקלה..
  • בעיה | עזרה עם אימולטור במחשב עבור חשבון מסחר IBKR

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    83 צפיות
    צדיק וטוב לו 0צ
    @משה-גל מה עם זה? https://forum.benakel.org/post/8504
  • עזרה | לא מצליח להתקין תוכנות

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    237 צפיות
    י
    @האיש-הנעזר כתב בעזרה | לא מצליח להתקין תוכנות: ישלם לך אלוקים משמים בכפל כפליים. אמן !!! תודה !!! @ע-ה-דכו-ע כתב בעזרה | לא מצליח להתקין תוכנות: כמדומני ש @יוסי-מחשבים הביא את זה בעבר. זה נכון, בנוסף יש את זה בתוכנה שם
  • בקשה | ספוטיפי פרוץ אפל/מק

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    132 צפיות
    iosi poliI
    @יענקי02 כתב בבקשה | ספוטיפי פרוץ אפל/מק: מה זאת אומרת הטרמינל? אתה מתכוון לתוכנה Terminal במק? אם כן, פשוט שאל את הGPT... הוא יסביר לך יותר טוב מכולם..
  • בקשת מידע | מה הסיכוי שג'מיני מתעקש על משהו לא נכון

    27
    0 הצבעות
    27 פוסטים
    1k צפיות
    בנימין מחשביםב
    פעם איזשהו 'מבין' הסביר לי שAI מנסה לחקות את תהליך ההתבגרות של האדם כולל שלב השקר או איך שזה לא נקרא... Spoiler סורי שלא שכתבתי את הפוסט הזה בג'יפיטי פשוט פחדתי לפגוע בו...
  • בקשת מידע | בקשת מידע | מחשב בסיסי ואיכותי לאופיס וגוגל

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    344 צפיות
    a.y.f.A
    @מוצ כתב בבקשת מידע | בקשת מידע | מחשב בסיסי ואיכותי לאופיס וגוגל: בעיקר לאופיס אופיס יכול להתפרש לכתיבת חידושי תורה בוורד ומצד שני יכול להתפרש לעיבודי נתונים על קבצי אקסל אם הרבה חישובים. לכל פירוש יש משמעות במחשב הנצרך
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    9 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | מערכת הפעלה windows 7

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    141 צפיות
    3
    ניסתי מהקישור הזה וזה אותה בעיה, יש לי מחשב asus w202n שעובד רק עם uefi ובגלל זה זה לא נותן להתקין את הווינדוס 7 האם יש דרך להתגבר על זה?
  • בקשת מידע | התקנת עמדה ציבורית להטענת רב קו

    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    1k צפיות
    שאול 208ש
    @דוד-ארן @שאול-208 כתב בבקשת מידע | התקנת עמדה ציבורית להטענת רב קו: הם מתקינים רק במקומות ציבוריים עם קהל יעד משמעותי.
  • הסבר | דיסק אונקי 1T

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    343 צפיות
    מתכנת חובבמ
    @יונימדיה כונן הוא אמין יותר עם מהירות יציבה יותר ועמיד יותר