דילוג לתוכן

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.5k נושאים 282.5k פוסטים
  • עזרה | לא מצליח להתקין תוכנות

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    237 צפיות
    י
    @האיש-הנעזר כתב בעזרה | לא מצליח להתקין תוכנות: ישלם לך אלוקים משמים בכפל כפליים. אמן !!! תודה !!! @ע-ה-דכו-ע כתב בעזרה | לא מצליח להתקין תוכנות: כמדומני ש @יוסי-מחשבים הביא את זה בעבר. זה נכון, בנוסף יש את זה בתוכנה שם
  • בקשה | ספוטיפי פרוץ אפל/מק

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    132 צפיות
    iosi poliI
    @יענקי02 כתב בבקשה | ספוטיפי פרוץ אפל/מק: מה זאת אומרת הטרמינל? אתה מתכוון לתוכנה Terminal במק? אם כן, פשוט שאל את הGPT... הוא יסביר לך יותר טוב מכולם..
  • בקשת מידע | מה הסיכוי שג'מיני מתעקש על משהו לא נכון

    27
    0 הצבעות
    27 פוסטים
    1k צפיות
    בנימין מחשביםב
    פעם איזשהו 'מבין' הסביר לי שAI מנסה לחקות את תהליך ההתבגרות של האדם כולל שלב השקר או איך שזה לא נקרא... Spoiler סורי שלא שכתבתי את הפוסט הזה בג'יפיטי פשוט פחדתי לפגוע בו...
  • בקשת מידע | בקשת מידע | מחשב בסיסי ואיכותי לאופיס וגוגל

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    342 צפיות
    a.y.f.A
    @מוצ כתב בבקשת מידע | בקשת מידע | מחשב בסיסי ואיכותי לאופיס וגוגל: בעיקר לאופיס אופיס יכול להתפרש לכתיבת חידושי תורה בוורד ומצד שני יכול להתפרש לעיבודי נתונים על קבצי אקסל אם הרבה חישובים. לכל פירוש יש משמעות במחשב הנצרך
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    9 צפיות
    אין תגובות
  • בקשת מידע | מערכת הפעלה windows 7

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    141 צפיות
    3
    ניסתי מהקישור הזה וזה אותה בעיה, יש לי מחשב asus w202n שעובד רק עם uefi ובגלל זה זה לא נותן להתקין את הווינדוס 7 האם יש דרך להתגבר על זה?
  • בקשת מידע | התקנת עמדה ציבורית להטענת רב קו

    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    1k צפיות
    שאול 208ש
    @דוד-ארן @שאול-208 כתב בבקשת מידע | התקנת עמדה ציבורית להטענת רב קו: הם מתקינים רק במקומות ציבוריים עם קהל יעד משמעותי.
  • הסבר | דיסק אונקי 1T

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    343 צפיות
    מתכנת חובבמ
    @יונימדיה כונן הוא אמין יותר עם מהירות יציבה יותר ועמיד יותר
  • 25 הצבעות
    109 פוסטים
    6k צפיות
    L
    https://www.geektime.co.il/google-will-let-you-setup-recovery-contacts/ שתפו לחברים.
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    8 צפיות
    אין תגובות
  • 6 הצבעות
    5 פוסטים
    235 צפיות
    ר
    @אברהם-גלסר חסום בנטפרי
  • בקשה | איך לשנות את סימן הבית בגוגל?

    נפתר
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    177 צפיות
    בנימין מחשביםב
    @יאיר-אלייצור אם אתה רוצה שזה ייפתח בדף מסוים או בכמה דפים כל פעם- הכי פשוט זה לפתוח את הדפים האלו ואז ללכת לשם בהגדרות ולסמם את 'שימוש בדפים נוכחיים'
  • בירור | להדפיס ב HP בלי מחסניות צבע

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    105 צפיות
    9
    @אברהם-הלודי טוב שהעלת את זה, תמיד זה מציק לי, אולי באמת יש פתרון
  • שאלה | שרת עם GPU

    4
    1
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    225 צפיות
    ד
    @אביי לכל מאן דבעי קיבלתי עכשיו מייל מקמהטרה שהם התחילו לספק גם GPU
  • 1 הצבעות
    8 פוסטים
    250 צפיות
    יום חדש מתחילי
    תודה לכולם, הסתדרתי ע"י יהודי צדיק שעזר לי.
  • בקשת מידע | גיטהאב זה בטוח?

    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    546 צפיות
    cfopuserC
    @ברנע בעיקרון אם אתה רוצה להשתמש באפליקציה הרבה ואכפת לך מבטרייה וכו' אז כנראה WSA (שהבעיה שהרבה פעמים יכולה להפסיק לעבוד). אם אתה צריך פעם ב אז אימולטור יספק אותך. מדריך להתקנת WSA ניתן למצוא כאן. מדריך להתקנת אימולטור נוקס ניתן למצוא כאן.
  • בקשת מידע | סים פתוח רק לווצאפ

    22
    0 הצבעות
    22 פוסטים
    503 צפיות
    מישהו12מ
    @aiib אני אומר שאמרו לי לפי דומיינים. אם האפליקציה דורשת 10 דומיינים כדי לעבור, אני מניח שזה אומר שהיא לא תעבוד
  • בקשה | תוסף לכרום בקובץ מצורף

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    43 צפיות
    ע"ה דכו"עע
    @יודה-0 הורדה (1).zip
  • בירור | האם יש בעיה להמשיך להשתמש בווינדוס 10 מ14 באוקטובר?

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    168 צפיות
    י
    @דיס יכול להיות שיהיה לך אנטי וירוס זה לא מופקע וגם אם לא זה רק אנטי וירוס של ווינדוס אבל אתה יכול להתקין אנטי וירוס של איסט שהוא הכי מומלץ
  • בקשת מידע | המרת קבצי וורד מרובים לPDF

    לא נפתר
    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    689 צפיות
    י
    @יוסי-מחשבים זה הפלט - C:\Users\2>$printerName = "Microsoft Print to PDF" '$printerName' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. C:\Users\2>$files = "C:\Users\2\Desktop\חבורות" '$files' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. C:\Users\2> C:\Users\2>$word = New-Object -ComObject Word.Application '$word' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. C:\Users\2>$word.Visible = $false '$word.Visible' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. C:\Users\2> C:\Users\2>foreach ($file in $files) { 'foreach' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. C:\Users\2> $doc = $word.Documents.Open($file) '$doc' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. C:\Users\2> $pdfPath = [System.IO.Path]::ChangeExtension($file, "pdf") '$pdfPath' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. C:\Users\2> C:\Users\2> # מגדיר את המדפסת '#' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. C:\Users\2> $word.ActivePrinter = $printerName '$word.ActivePrinter' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. C:\Users\2> C:\Users\2> # הדפסה למדפסת PDF '#' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. C:\Users\2> $doc.PrintOut() '$doc.PrintOut' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. C:\Users\2> Start-Sleep -Seconds 2 # השהייה קטנה כדי למנוע התנגשויות 'Start-Sleep' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. C:\Users\2> C:\Users\2> $doc.Close() '$doc.Close' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. C:\Users\2>} '}' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. C:\Users\2> C:\Users\2>$word.Quit() לכאורה לא תקין, בגלל שבכל אנטר הוא מתחיל את הקוד מחדש. אני טועה?